AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Har tidligere tråder om samme sak, men trenger hjelp til å bestemme meg. Situasjonen: on-off forhold med voksen mann. Off fordi jeg har blitt sjalu på hans nære venninner (mye pga det jeg har snoket på) og har tatt dette opp+ at jeg har følt sterkt at han manglet følelser. 2-3 uker går og han vil ha meg tilbake, og jeg faller for pene ord. I all den tid dette har pågått har jeg hatt passord til en side på nettet han sender sms fra, og har lest blant anent følgende (som nå er slettet): - han har hatt sex med sin nære venninner gjennom mange år ene gangen vi gjorde det slutt, og mens hun var gift (i ferd med å bli skilt) -han har skrevet til en annen venninne når det var slutt mellom han og jeg: det skal bli godt med noe fast kjøtt mellom fingrene -han inviterte hun venninnen som han hadde sex med, med på trekant(dog ikke gjennomført fordi hun er (som han skriver til han som er med på trekant) "litt opp og ned den dama". Alt dette har jeg visst, allikevel gått tilbake til han etter korte slutt-perioder. Hadde en diskusjon igjen i kveld, der jeg da sier jeg er usikker på om dette funker med skylder på følelser. Han vrir diskusjonen over på min sjalusi og mener jeg må bli "frisk" fra den før vi kan fungere. Han kan jo ikke skjønne hvorfor jeg er så sjalu. Jeg sa i dag at jeg måtte innrømme at jeg hadde lurt og tenkt på av og til på hva han gjorde i de periodene vi var fra hverandre..han sier "ingenting", "men det tror du vel ikke på uansett. Og her sliter jeg jo, fordi jeg vet det er løgn. Dilemma: gå fra han og da at han sitter igjen og tenker at jeg er sykt sjalu- eller innrømme hva jeg har sett og gi han en forklaring på hvorfor jeg er sykt sjalu. Et av to onder..? Anonym poster: 88973513caed8fa2b92b78546d3bc92c
Testosteron Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Hvis du forteller ham at du har passordet til en side han sender sms fra og at du har snoket på meldingene han har sendt, så kommer han til å få bekreftet inntrykket av deg som en sjalu person. 2
eva-80 Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg ville gitt f... i et sånnt rotete forhold og ville heller finne en mann som jeg kan stole på som gir også ikke bare får, og ville først og fremst slutte med kontrollerende , og sjalu adferd, for det driver bort gutta fort. vær sinel heller en stund og prøv å finne deg selv før du retter tid og oppmerksomhet mot andre. 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 Hvis du forteller ham at du har passordet til en side han sender sms fra og at du har snoket på meldingene han har sendt, så kommer han til å få bekreftet inntrykket av deg som en sjalu person. Så det jeg har gjort er værst? Anonym poster: 88973513caed8fa2b92b78546d3bc92c
Testosteron Skrevet 15. oktober 2012 #5 Skrevet 15. oktober 2012 Så det jeg har gjort er værst? Nja. Går du fra ham, så er det jo slutt. Hva vil du selv? Ønsker du å fortsette forholdet?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #6 Skrevet 15. oktober 2012 Hvorfor ny tråd om samme emne? Anonym poster: 3b5e25ed9c65ecf35097a7e8f10fafe3
zanna Skrevet 15. oktober 2012 #7 Skrevet 15. oktober 2012 Gå fra han, og blås i hva han vil komme til å tro at årsaken er.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #8 Skrevet 16. oktober 2012 Gå fra han, og blås i hva han vil komme til å tro at årsaken er. Men det irriterer vettet av meg at han står der og sier at jeg må bli frisk for min sjalusi og nekter på ting jeg vet er løgn..derfor lurer jeg på å si hva jeg har sett og gjort; for at han skal komme ned fra sin kjepphøye hest Anonym poster: 88973513caed8fa2b92b78546d3bc92c
Gjest gjest Skrevet 16. oktober 2012 #9 Skrevet 16. oktober 2012 Men det irriterer vettet av meg at han står der og sier at jeg må bli frisk for min sjalusi og nekter på ting jeg vet er løgn..derfor lurer jeg på å si hva jeg har sett og gjort; for at han skal komme ned fra sin kjepphøye hest Anonym poster: 88973513caed8fa2b92b78546d3bc92c Si at du er lei av han og forholdet, at du har funnet ut at en annen ville være mye bedre, mer spennende, og en mye bedre elsker i tillegg, så har du han vel raskt nede fra sin kjepphøye hest. Han der vil ikke forandre seg, men du har enda ikke bestemt deg for å gå, ellers hadde det vært mye lettere, og du hadde ikke brydd deg om hva han tenkte.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #10 Skrevet 16. oktober 2012 Bare det at han kaller kvinner for kjøtt, ligger med venninner og gifte kvinner, og har trekanter hadde vært nok for at jeg hadde mistet interessen, han er tydeligvis veldig opptatt av sex og lite opptatt av seriøse forhold. Og ja han kommer ikke til å forandre seg! Finn deg en annen fyr som bare liker DEG Anonym poster: f379bff29fdf5b4f9b131ce70a3de2d7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #11 Skrevet 16. oktober 2012 Bare det at han kaller kvinner for kjøtt, ligger med venninner og gifte kvinner, og har trekanter hadde vært nok for at jeg hadde mistet interessen, han er tydeligvis veldig opptatt av sex og lite opptatt av seriøse forhold. Og ja han kommer ikke til å forandre seg! Finn deg en annen fyr som bare liker DEG Anonym poster: f379bff29fdf5b4f9b131ce70a3de2d7 Nei, han sa til venninnen: skal bli godt å få noe fast kjøtt..altså jeg er ikke fast i fisken og han ytret da at det skulle bli en befrielse å få seg noen med fast kjøtt (slik som hun har). Jeg og han har også hatt trekant, så det er greit...men at han skal da invitere venninnen sin til det samme når vi har gjort det slutt. Hva slags venn er dette da? Man puler da ikke med venner..?! Det første han tenker på når vi gjør det slutt, er å få seg noe og da med tydeligvis lett tilgjengelige venninner..single eller ei. Anonym poster: 88973513caed8fa2b92b78546d3bc92c
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #12 Skrevet 16. oktober 2012 Du må slutte å "prostituere" deg selv for en mann som er slik som dette. Skjønner du ikke at han bare bruker deg? Du må sette foten ned, og vise at du har selvrespekt. Det er f*** - scary å være singel og alene, men noen ganger er det tusen ganger bedre enn å blir gjort narr av på den måten som han gjør. Anonym poster: d42956e299e89b6efb11ef336eb4e5d0
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #13 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg hadde definitivt sagt det til ham, og deretter dratt min kos. Og sånn ellers ønsket han og hans venninne all mulig lykke i fremtiden. Anonym poster: 88973513caed8fa2b92b78546d3bc92c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå