AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Del Skrevet 15. oktober 2012 Noen her som har hatt problemer med brilleland og levering av kontaktlinser? Jeg går nesten alltid tom for kontaktlinser (dagslinser) før de kommer. Og jeg forstår ikke hvordan det går. F.eks nå gikk jeg tom i går, fikk beskjed om at de kom den 24.Oktober. Siden sist levering gikk jeg uten linser i 7 dager, så mao må jeg ha sløst bort minst 35 kontaktlinser for at det skal stemme. Det er aldri noen spørsmål om at jeg har gått tom når jeg må ned for å få fler, og jeg får de alltid gratis. Og da begynner jeg jo å lure på om det faktisk er vanlig at de sender for få kontaktlinser/sender ut nye for sent. Anonym poster: a79a78b59e69081f3e5adf025c4f5056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 19. oktober 2012 #2 Del Skrevet 19. oktober 2012 Da hadde jeg sjekket skikkelig nøye nåe jeg fikk neste pakke, og sjekket at det kom nok i pakken. Jeg har ikke hatt dagslinser, men 2 ukers linser i 10 derfra og var feil/forsinket kanskje 2 ganger på alle de åra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 19. oktober 2012 #3 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg får månedslinser derfra, og har aldri harr problemer, har fått de i god tid før jeg har gått tom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chocoholic Skrevet 19. oktober 2012 #4 Del Skrevet 19. oktober 2012 Det samme skjer meg hver bidige leveranse, og jeg har hatt linser i 6 år. Ufattelig kjipt. Jeg stikker alltid innom og sier at jeg nå går tom og ikke har mottatt pakke, og så har jeg alltid fått en pakke til gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #5 Del Skrevet 23. oktober 2012 hvis du begynner tidligere enn beregnet leveringsdato så vil du jo alltid ha ett etterslep. Hvis det er meningen at du skal begynne på ny leveranse hver 24, men begynner 15 så er det jo ikke rart. Eller hvis har hatt en periode hvor du har bytta flere linser i løpet av en dag eller mista noen, eller hvis noen har vært ødelagte. Anonym poster: 0e73023339d48da1f99524d76baa386c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå