Gå til innhold

Kesam med vanilje fra Tine. Mmmm!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere prøvd ny kesam med ekte vanilje?

Fikk den servert i går som tilbehør til fruktsalat og den var bare såå god!

Må bare prøves! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg digger yoghurt med vaniljesmak, så faren er stor for at denne også vil falle i smak!

*løper og kjøper*

Gjest Aricept ii
Skrevet

Veldig god til fruktsalat ja, eller hermetisk frukt og liknende.

Og kjempefin godteslukker for de som passer på kostholdet!

Skrevet

nammmmmmm..... :danse: :-)

Har nettopp spist kesam-is med denne vanilje-Kesamen!!!

Nydelig!!! :Nikke:

Anbefales på det sterkeste - selv for de som ikke tenker på kostholdet!! :) :)

Skrevet

Kesam-is?

*nysgjerrig*

Gjest Ethereal
Skrevet

Den kesamen høres god ut. Jeg har testet ut vanlig kesam med vaniljesukker, men det ble en ekkel syntetisk smak på den. Så denne skal definitivt testes ut!

Skrevet

Fisk:

Bland en boks Kesam med en boks frosne bær (som er litt tint) uten sukker ( bringebær,jordbær, bjørnebær eller blandinger).

Tilsett 1 dl. melis, bland med mikser. Sett så i fryseren 2 timer og isen er klar!!! Den bruker lang tid på å tine så husk å ta den ut i tide.

...vi liker den også som mousse, godt tint... ;)

Enjoy!! :) :)

Skrevet
Fisk:

Bland en boks Kesam med en boks frosne bær (som er litt tint) uten sukker ( bringebær,jordbær, bjørnebær eller blandinger).

Tilsett 1 dl. melis, bland med mikser. Sett så i fryseren 2 timer og isen er klar!!! Den bruker lang tid på å tine så husk å ta den ut i tide.  

...vi liker den også som mousse, godt tint... ;)

Enjoy!! :) :)

:danse: Takker :)

Det skal jeg prøve, hørtes herlig ut!

Skrevet

:oops:

Hva er Kesam da dere? Og hva er dette for ett vidundermiddel som jeg har misset?

:oops:

Skrevet

Fantastisk at Tine også har oppdaget dette. Da jeg bodde i tyskland var det en av favorittene mine 'quark' med vanilje. Godt med frukt og kjempegodt helt alene. Spiste boksevis, og har savnet det tilsvarende etter at jeg kom tilbake til Norge!

Hurra for Tine!

Lizzie

Gjest Ethereal
Skrevet

Men den tyske kvarken er luftigere i konsistensen enn den norske, helt fantastisk til fruktsalat (minner meg om at jeg skal til Tyskland og bo på hotell om 2,5 uker :-) )

Skrevet

Har ikke sett denne vaniljekesamen jeg? Noen som vet hvilke butikker som har den? Min lokale kiwibutikk tar ikke inn nyheter som er nyere enn ca. 2 år :-(

• 1 måned senere...
Skrevet

Er den vaniljekesamen "sunn" da?

Skrevet

Har ikke prøvd den ennå, men innser nå at jeg må, for den isen hørest kjempegod ut! :sikle:

Skrevet

Nå har jeg nettopp kjøpt den. Den skal testes til en fruktsalat i dag eller i morgen. Grunnen til at Kesam Vanilje har vært umulig å finne i det siste, er at det har vært tomt for den. Hvertfall hos en del av distributørene på vestlandet. (Mannen som driver butikken nær meg, informerte meg. :wink: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...