Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

*HAN ER TILBAKE*

Usikker på hvilket emne jeg skal poste i...

Sitter her, siste natta har jeg ikke fått sove. Tanker som flyr gjennom hode..

Sist jeg hørte fra kjæresten min var 13.oct 17:57 på telefon. Siden har ingen sett han.. Dette er svært ulikt han, da vi snakker flere ganger med hverandre på telefon. Sønnen har heller ikke pratet med han.

Vi bor i to forskjellige fylker. Jeg bor i Vest-agder (Kristiansand) og han bor i Telemark (Skien). Vi har vært samboere før i SKien. Men jeg flyttet til Kristiansand pga stort savn av famiie og venner.

Det har vært et brudd mellom oss, Men har blitt kjærester igjen og startet på nye blanke ark. Så vi har ikke kranglet eller slike ting.

Han er 32 år. Ikke rusproblemer og heller ingen fiender.. Så jeg misstenker ikke noe kriminelt.

Han har hatt litt psykiske problemer..

Han har ikke kontakt med nær familie, kun få venner.

Jeg har ringt kompiser, og mennesker i nærheten. Jeg har også ringt sykehuset, men de har ikke hørt eller sett han.

Han har ikke vært innlogget på div nettsteder.

Husværten har jeg ringt, han har heller ikke sett noe til han i det siste..

Akkuratt nå er faren til en kamerat av han (som bor i nærheten) for å sjekke om bilen står i gården.

Jeg er så bekymret. :grine: Og svært mange tanker i hode. Endten har det faktisk skjedd han noe, eller så er han på besøk.. Sist tenkte vil jeg ikke helst tenke på.

Har skrevet masse meldinger, og skrev siste nå at hvis han ikke tok kontakt innen 20 timer, så melder jeg han savnet. Mobilen har vært avskrudd siden 13 oct 18.00..

Burde jeg ta kontakt med politiet før? Eller hva burde jeg gjøre?

Er ikke så mye annet jeg får gjort når jeg sitter her i Kr.sand..

Endret av Galest
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff! Stakkars deg! Har ikke noen gode råd å komme med. Men har en :klem:

Anonym poster: 6f97e49ff2595bc4ef3071b1de1fed98

Skrevet

Jeg hadde tatt kontakt med politiet

Anonym poster: b05f375d672d0d2d42752aeb9aa58465

• Liker 8
Gjest barista
Skrevet

Uff stakkar deg.. Vet ikke helt hva jeg skal si, men vil sende deg gode ønsker og en klem.. :klem:

Håper det løses snart, ingenting er verre enn å ikke vite.

Skrevet

Jeg hadde kontaktet politiet nå. :klemmer:

Gjest gressløk
Skrevet

Jeg ville nok ringt politiet, i alle fall hørt med dem. Har du funnet ut om bilen er der eller ikke? Det er jo litt rart om han ikke svarer, hvis han normalt lar høre fra seg nærmest daglig. Hvis han derimot har hatt slike "perioder" før, ville jeg kanskje ventet litt, men dette vet du best. :hug:

Skrevet

Tusen takk for gode tanker og klem. <3

Han har hatt mye vondt i magen den siste tiden, skikkelige kramper... Redd han ligger død.. :/

Skrevet

Jeg hadde også definitivt kontaktet politiet.

Håper han kommer til rette i god behold. :klemmer:

Gjest gressløk
Skrevet

Tusen takk for gode tanker og klem. <3

Han har hatt mye vondt i magen den siste tiden, skikkelige kramper... Redd han ligger død.. :/

Uff. Da ville jeg kontaktet politiet og sagt jeg var bekymret for han.

Skrevet

Oppdatering:

Bilen var ikke i gården.. Kameraten har ringt rundt til andre i de sin vennekrets.

Nå prøver vi å få kontakt med moren som bor i Sverige.!

Han har aldri hatt slike perioder i det hele tatt. :S

Prøver mora, og er det ikke kontakt der, så ringer jeg politiet!

Kan de sjekke om kontoen har vært aktiv, og hvor bilen har passert?

Gjest gressløk
Skrevet

Oppdatering:

Bilen var ikke i gården.. Kameraten har ringt rundt til andre i de sin vennekrets.

Det er vel vanlig å sjekke kontoer og sånt da, når noen er savnet, men jeg aner ikke om politiet kan gjøre det, eller om de må ta kontakt med banken og sånt.

Skrevet

Hadde definitivt ringt politiet, ja! Uff, håper det får en udramatisk og lykkelig løsning, TS.. :(

• Liker 1
Gjest barista
Skrevet

Oppdatering:

Det er litt verre enn som så å få sjekket kontoen, det må endel formaliteter og tull til.

Dessverre så er det ikke slik at politiet bare kan ringe banken å be om kontoopplysninger (hvem som helst kunne utgitt deg for å være politi da).

Så det blir nok ikke gjort i kveld..

Å sjekke hvor bilen har passert, kjenner jeg ikke til. Men regner med det må skje i åpningstider det også.

Du er ikke disponent på hans konto da?

Eller vet passordet til hans mail, mener ikke du skal snoke, overhode, men for å sjekke.

Skrevet

Uff håper han er hos moren sin :-) sender en klem å håper på det beste

Anonym poster: 9997406a6cc274490e02fcef590554d7

Skrevet

Har vært gjennom det samme et par ganger selv, bare ikke med en partner.

Men du må melde han savnet! Det er mitt beste råd, politiet pleier å finne personer relativt kjapt. De har hentet inn broren hver gang vi har meldt han savnet, ofte dagen etter vi meldte han. Lykke til!

Anonym poster: f68e6a4478f3411b7edfb8bc4bdf849f

Skrevet

Kan man ikke melde voksne savnet etter 24 timer? Jeg hadde ringt med en gang!

Anonym poster: cc859b73b29d5bfb7bea22ae81925183

Skrevet

Oppdatering:

Huseieren har vært nede i leiligheten å sett. Ingen spor.

Han har bikkja med seg, for den var ikke der nede.

Hm.. Nei jeg har dessverre ikke tilgang til nettsider han har, jeg har ikke hatt brukt for det.

Har tilgang til konto, men minnebrikka til nettbrikken ligger hos han... :(

Har ringt mor til sønnen hans. Han møtte ikke opp på møte som han skulle på idag. ang sønnen sin.

Kjenner jeg blir bare mer bekymret :(

Skrevet

Stakkars deg! Ikke rart du er bekymret. Vet ikke hva jeg kan foreslå... håper bare det ordner seg og at du hører fra han snart.

Skrevet

Hvis han har tatt bilen og bikkja med seg - han kan ikke være på fjelltur? Eller tur i skogen?

• Liker 1
Skrevet

Kanske han har hatt et sammebrudd og dratt til skogs med bikkja (jeg vet om to som har gjort dette).

Hør om noen har oppservert hunden svinse rundt alene. Tror det er brannvesnet som bli kontaktet for å hente inn herreløse hunder. Eventuelt hør med de som tar i mot herreløse dyr i området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...