Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg studerer på nett og har tilkallingsjobb ved siden av. Jeg har meldt meg opp til to eksamner denne høsten (eksamen er i januar), og derfor søkt stipend/lån ut i fra 50% studier. Men nå har det seg at jeg får jobbe mindre enn anntatt og jeg tenker da å få tatt ett eller to fag til denne høsten. Da får jeg 75/100% studier. Kan jeg da søke lånekassen på nytt eller få etterbetalt stipend eller studielån tilsvarende ? Eller må jeg klare med med 50% siden det var det jeg først trodde?

Anonym poster: e8c98dce6e45b3fde8c08bf272c640d3

Videoannonse
Annonse
Gjest barista
Skrevet

Jeg studerer på nett og har tilkallingsjobb ved siden av. Jeg har meldt meg opp til to eksamner denne høsten (eksamen er i januar), og derfor søkt stipend/lån ut i fra 50% studier. Men nå har det seg at jeg får jobbe mindre enn anntatt og jeg tenker da å få tatt ett eller to fag til denne høsten. Da får jeg 75/100% studier. Kan jeg da søke lånekassen på nytt eller få etterbetalt stipend eller studielån tilsvarende ? Eller må jeg klare med med 50% siden det var det jeg først trodde?

Det er en måned igjen til søknadsfristen for lånekassen går ut.

Men får du virkelig meldt deg opp til flere eksamener nå så sent?

Skrevet

Ts her

Jeg får meldt meg på flere eksamener i to uker til. Men jeg har allerede søkt fra lånekassen, kan jeg søke en gang til?

Skrevet

Ja, endringer kan skje både ene og andre veien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...