Gjest rosakatten Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Er det kun sex? Eller foreksempel mye kontakt med motsatt kjønn?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 For meg er det sex og alle ting som minner om sex Anonym poster: 8aebd0a1bae10dfa59b314a97e3cc0b9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Utroskap for meg er fysisk sex , ikke noe tanke -snakke eller titte-på er i min verden utroskap Anonym poster: 2af94297b80f1913d865cb6e70e8946c
Lalunaa Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 utroskap for meg er: -Roting med andre(kyssing og kroppskontakt som ikke er vanlig innenfor vennskap) -flørt som går utover vanlig hverdagsflørt(komplement av klær, hår, type:så fin du er på håret i dag)- ikke svart/hvitt selvsagt-men flørt som indikerer at "noe mer" kan skje.. -psykisk utroskap(betatt av en annen og dyrking av det) -sex 6
Gjest Darthoven Skrevet 15. oktober 2012 #5 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Løgnaktigheter og at hun hadde vært sterkere knyttet følelsesmessig til en annen person enn meg. Elsket en person mer enn meg. Sex hadde jeg godtatt, dersom hun var ærlig om det. Endret 15. oktober 2012 av Darthoven
Gjest Sakone Skrevet 15. oktober 2012 #6 Skrevet 15. oktober 2012 For meg kommer Utroskap i 3 former. 1. Seksuelt utroskap. Dette innbærer at fra kyssing til samleie. 2. Mentalt? utroskap. Dette innebærer at hun spiller på følelser hun eventuelt får for andre. F.eks chatte masse med en fyr hun kanskje er litt betatt av eller synes var kjekk, utover et vennskaplig nivå. 3. Tillit utroskap. Dette innebærer at hun svekker tilliten på et stort omfang, f.eks økonomisk utroskap osv. 9
Lalunaa Skrevet 15. oktober 2012 #7 Skrevet 15. oktober 2012 igrunnen enig med Sakone, haha- han fikk sagt det så bra
Millia Skrevet 15. oktober 2012 #8 Skrevet 15. oktober 2012 Utroskap er for meg, alt du ikkje ville gjort viss kjæresten din stod og såg på ... 12
Gjest Rosemor Skrevet 15. oktober 2012 #9 Skrevet 15. oktober 2012 Alt som jeg føler jeg må skjule for min kjære, er for meg utroskap. 6
Gjest Darthoven Skrevet 15. oktober 2012 #11 Skrevet 15. oktober 2012 Utroskap er for meg, alt du ikkje ville gjort viss kjæresten din stod og såg på ... Er bæsjing utroskap? 2
Patronus Skrevet 15. oktober 2012 #12 Skrevet 15. oktober 2012 Fysisk intimitet, altså kyssing og sex. Samtidig ville jeg tatt mer på vei om han ble forelsket i en annen kvinne og holdt det forholdet mens han var sammen med meg. Med andre ord så ville jeg taklet at han hadde driti seg ut og hatt et ONS en gang, og angrer. Så frem til at det var et engangs tilfelle. Om jeg hadde klart å finne tilbake til tilliten igjen er en annen sak.
Manious Skrevet 15. oktober 2012 #13 Skrevet 15. oktober 2012 Å gå bak ryggen på meg med en annen person på en måte jeg ikke hadde akseptert.
Gjest Vena Cava Skrevet 15. oktober 2012 #14 Skrevet 15. oktober 2012 Når du gjør noe bak min rygg som du ikke ville gjort foran øynene mine, eller fortalt meg om, så er det utroskap. Og nei bæsjing er ikke utroskap, da jeg ikke har problemer med å fortelle at jeg har vært å gjort bommelomm
Pene sko... Skrevet 15. oktober 2012 #15 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Sex, kyssing og jevnlig flørting med spesifikke menn. I så fall må du virkelig klare å overbevise meg om at du er noe å satse videre på. Sex = På hode og ræva ut av døra. Endret 15. oktober 2012 av Pene sko... 2
Gjest loren Skrevet 15. oktober 2012 #16 Skrevet 15. oktober 2012 For meg kommer Utroskap i 3 former. 1. Seksuelt utroskap. Dette innbærer at fra kyssing til samleie. 2. Mentalt? utroskap. Dette innebærer at hun spiller på følelser hun eventuelt får for andre. F.eks chatte masse med en fyr hun kanskje er litt betatt av eller synes var kjekk, utover et vennskaplig nivå. 3. Tillit utroskap. Dette innebærer at hun svekker tilliten på et stort omfang, f.eks økonomisk utroskap osv. Synes dette var godt oppsummert. Jeg tenker at en "enkel" definisjon er at når du gjør ting du ikke vil partneren din skal finne ut av, da er du utro. 1
LeaMichele Skrevet 15. oktober 2012 #17 Skrevet 15. oktober 2012 For meg kommer Utroskap i 3 former. 1. Seksuelt utroskap. Dette innbærer at fra kyssing til samleie. 2. Mentalt? utroskap. Dette innebærer at hun spiller på følelser hun eventuelt får for andre. F.eks chatte masse med en fyr hun kanskje er litt betatt av eller synes var kjekk, utover et vennskaplig nivå. 3. Tillit utroskap. Dette innebærer at hun svekker tilliten på et stort omfang, f.eks økonomisk utroskap osv. Enig i denne!
Gjest Loverdose Skrevet 15. oktober 2012 #18 Skrevet 15. oktober 2012 Puler han ei annen dame (eller en gutt for den saks skyld), er det i mine øyne utroskap og nok til at jeg går ifra han for alltid. Kyssing/klining/beføling kombinert er også for meg utroskap og vil nok tære enormt på forholdet (har med tillit å gjøre).
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #19 Skrevet 15. oktober 2012 Er enig med Sakone, jeg også. Men jeg har dårlig erfaring med ekser (altså, kjærester som er utro med meg med eksene sine), noe som gjør at jeg blir ekstra følsom angående dette. Derfor kjenner jeg at det grenser litt til utroskap om en kjæreste har mye kontakt med en eks, uten at det er grunn til det (barn). Spesielt om det holdes skjult. Føler meg dum som mener dette da.. Anonym poster: 136ad78bde3b6f7e01d7e4e3384374ac
Maestro Skrevet 15. oktober 2012 #20 Skrevet 15. oktober 2012 Fysisk kontakt, som sex, kyssing. Mentalt sett, å f.eks flørte masse med ei jente og få følelser for henne. Og gi jenter mer oppmerksomhet enn det en normal venninne pleier og få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå