AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg er en slank jente (21 år, 160 cm, 54kg), med definert overkropp, og relativt stram mage og ganske bra trent rygg. Har to "problem"områder. Lovehandles, og lårene. Magen min er som sagt relativ stram, og etter en mageøkt, kan jeg også skimte sixpacken. Men den ser ikke særlig bra trent ut pga lovehandles på sidene og de går også rundt bak til ryggen. Hovedproblemet mitt er lårene, som er en del større enn resten av kroppen, og de buler en del ut på innsiden, slik at de gnisser mot hverandre. Jeg er som nevnt stram og ganske godt trent ellers (også slanke lår), men jeg ønsker å få vekk dette ekstra som er på innsiden av lårene mine, og få markerte, strammere og litt slankere lår (i hvert fall illusjoner om det) noe som også vil gjøre at beina ser lengre ut. Hvis jeg trener tung styrke på rumpe/lår vil det blir resultatet? Jeg vil jo ikke ned i fettprosent på resten av kroppen. Knebøy og bulgarsk utfall er øvelser jeg begynte med for en måneds tid siden. Kjører det to ganger i uken. Og hva er beste treningen mot lovehandles? Takk for hjelpen, dere! Anonym poster: 222b582f9457fd4cd118aec876fd3d4e
Gjest Vena Cava Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 http://m.youtube.com/watch?v=y9HgBxFzvLQ Denne hjelper mot love handels sier hun Har prøvd selv, og det funker. Men tror nok du må trene kondisjon i tillegg for å få vekk fettet. Det hjelper ikke p ha muskler når det er et godt lag med fett utenpå. Tror jeg. Jeg er ingen treningsekspert hehe
Gjest Loverdose Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Må ikke kvitte deg helt med lovehandles'ene dine da, hvor ellers skal typen din/din fremtidige type holde deg når han tar deg bakfra? Er en grunn til at det heter lovehandles vet du!
MrSmith Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 Blir nesten litt skremt av alle som skal slanke vekk lårene sine her inne. Lårene er noe av det deiligste på ei jente. Slank overkropp og runde kraftige lår er veldig sexy synes jeg. Men selvsagt, er dere selv ukomfortable så lykke til med arbeidet. Fint å sette seg noen mål tross alt. Men jeg har en mistanke om at dette er i kategorien cellulitter/blåflekker/synlige blodkar osv som de aller fleste har, og som kun gjør henne ulykkelig men slettes ikke han.
Gjest Tigress Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 Ikkje gløym at dei skrå magemusklane skal ha plass dei også, dei kan sjå ut som lovehandles på ei slank jente.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #6 Skrevet 16. oktober 2012 Ikkje gløym at dei skrå magemusklane skal ha plass dei også, dei kan sjå ut som lovehandles på ei slank jente. Tror faktisk hun vet forskjell på muskler og fett...... Anonym poster: 541aa1d2ce969f6e4d86579bf0dac2ba 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #7 Skrevet 16. oktober 2012 Blir nesten litt skremt av alle som skal slanke vekk lårene sine her inne. Lårene er noe av det deiligste på ei jente. Slank overkropp og runde kraftige lår er veldig sexy synes jeg. Men selvsagt, er dere selv ukomfortable så lykke til med arbeidet. Fint å sette seg noen mål tross alt. Men jeg har en mistanke om at dette er i kategorien cellulitter/blåflekker/synlige blodkar osv som de aller fleste har, og som kun gjør henne ulykkelig men slettes ikke han. Blir nesten litt skremt av alle som skal slanke vekk lårene sine her inne. Lårene er noe av det deiligste på ei jente. Slank overkropp og runde kraftige lår er veldig sexy synes jeg. Men selvsagt, er dere selv ukomfortable så lykke til med arbeidet. Fint å sette seg noen mål tross alt. Men jeg har en mistanke om at dette er i kategorien cellulitter/blåflekker/synlige blodkar osv som de aller fleste har, og som kun gjør henne ulykkelig men slettes ikke han. Nå synes jeg det er mye mer sexy med definerte, muskuløse lår på en jente, enn slappe, myke, runde. Og det er ikke for min del snakk om å slanke her, men å bytte ut fett med muskler. Noe som sikkert vil gjøre at jeg går opp i vekt, som heller ikke gjør meg noen ting. TS Anonym poster: 222b582f9457fd4cd118aec876fd3d4e
Pernilla :) Skrevet 21. oktober 2012 #8 Skrevet 21. oktober 2012 Tror faktisk hun vet forskjell på muskler og fett...... Anonym poster: 541aa1d2ce969f6e4d86579bf0dac2ba ha ha
Arlandria Skrevet 21. oktober 2012 #9 Skrevet 21. oktober 2012 Fy søren. Du høres ut som meg. Bare 1 cm ifra. Og har ganske samme "problemer" som meg. Det var ganske sprøtt!
Tullepia Skrevet 23. oktober 2012 #10 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg er en slank jente (21 år, 160 cm, 54kg), med definert overkropp, og relativt stram mage og ganske bra trent rygg. Har to "problem"områder. Lovehandles, og lårene. Magen min er som sagt relativ stram, og etter en mageøkt, kan jeg også skimte sixpacken. Men den ser ikke særlig bra trent ut pga lovehandles på sidene og de går også rundt bak til ryggen. Hovedproblemet mitt er lårene, som er en del større enn resten av kroppen, og de buler en del ut på innsiden, slik at de gnisser mot hverandre. Jeg er som nevnt stram og ganske godt trent ellers (også slanke lår), men jeg ønsker å få vekk dette ekstra som er på innsiden av lårene mine, og få markerte, strammere og litt slankere lår (i hvert fall illusjoner om det) noe som også vil gjøre at beina ser lengre ut. Hvis jeg trener tung styrke på rumpe/lår vil det blir resultatet? Jeg vil jo ikke ned i fettprosent på resten av kroppen. Knebøy og bulgarsk utfall er øvelser jeg begynte med for en måneds tid siden. Kjører det to ganger i uken. Og hva er beste treningen mot lovehandles? Takk for hjelpen, dere! Anonym poster: 222b582f9457fd4cd118aec876fd3d4e For å få bort fett må du forbrenne fett, og det kan du bare gjøre ved jogging, sykling osv. Du kan ikke punktforbrenne fett - kroppen din vil kvitte seg med fett overalt på kroppen uansett. Kvinner SKAL ha fett rundt lårene og magen, dette er naturlig og sunt. Er du veltrent og likevel har litt fett her, skal du være fornøyd med kroppen din. Det er for de fleste kvinner helt unaturlig og usunt å ha synlige magemuskler. Du kan trene hard styrke for å forme kroppen. For eksempel kan du løfte rumpa og få fastere lår (mer muskler). Styrketrening forbrenner også fett. Du kan også trene styrke på overkroppen for å balansere inntrykket av en uproposjonal underkropp. Det lureste du kan gjøre er å trene godt og så kle bort de såkalte skavankene dine. Bena kan du gjøre lengre og smalere ved lange bukser og skjørt med høye sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå