AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Hei! Jeg har en hudpleierutine som jeg har vært veldig fornøyd med. Om morgenen bruker jeg: - Decleor Aroma Cleanse Cleansing Milk - Decleror Aroma Cleanse Tonifying Lotion - Decleor Rose D'orient Soothing Serum - Decleor Hydra Floral Moisturising Emulsion Og om kvelden bruker jeg det samme, bare med Decleor Hydra Floral Moisturising Mask som nattkrem. Jeg bruker også av og til face og body scruben til MD, samt Vit-A-Plus Clearing Complex masken til MD. Dette har funket kjempefint for meg frem til nå, men nå har jeg begynt å kjenne at jeg blir litt "stram i masken" selv etter bruk av disse produktene. Jeg har prøvd å bruke Hydra Floral kremen istedenfor emulsjonen, men den trekker ikke ordentlig inn, og da blir det vanskelig å bruke sminke. Er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre/endre på nå som høsten er her og vinteren er på vei? Anonym poster: 9d439c4e9b1e9b22a256a3ab08e7e204
Gjest snyball Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 http://www.feelunique.com/p/Decleor-Aroma-White-C-Recovery-Brightening-Night-Cream-50ml jeg elsker denne god nattkrem som gir mye fukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå