Gå til innhold

Hvordan bruke nettdating?

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK hvordan bruker man nettdating mest mulig effektivt? Tenker ikke på profilen, men for å bli kjent med menneksene. Chatter dere mye over nett først? Hvordan er det å gå på date med noen man ikke kjenner? Hvordan får man flyt på samtalen slik at de blir litt morsomme? Er det noen spesielle aktiviteter som fungerer best på date?

Anonym poster: b4030b13ef69536abde7f117fe40a6d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert individuelt, men jeg foretrekker å møtes forholdsvis fort. Noen meldinger først, men syns det blir mer naturlig å bli kjent face-to-face.

Nå er jeg veldig selektiv med hvem jeg gidder å møte/ha kontakt og stoler ganske så mye på egen vurderingsevne, så så langt har de jeg møtt absolutt vært gode opplevelser og det har vært folk jeg har snakket bra med og vi har kommet overens.

Er uansett ikke fan av å skrive lenge fram og tilbake, det blir bare kleint og unaturlig, samt sløsing med tid.

For meg er sukker en arena med et utvalg menn - som øker muligheten til å treffe noen da det ikke er så mange menn der jeg ferdes til vanlig.

Anonym poster: d3fda81bb3d4652f0dcb43f866f27b7b

Skrevet

Jeg synes det er greit å skrive litt, men en får jo gjerne en følelse i løpet av 10-20 meldinger, tenker jeg - om noen ikke åpner seg i det hele tatt, viser seg å ha helt andre prioriteringer enn deg eller man blir nysgjerrig på mer. Det er ofte mer praktiske grunner til at det har blitt flere meldinger før jeg har truffet en del (bor langt fra hverandre, travelt osv). Tenker vel litt på det som bortkastet tid å treffe folk før jeg har fått noe særlig inntrykk; noen vil jo treffes med en eneste gang og ikke skrive noe, gjerne kombinert med en nokså intetsigende profil - det gidder jeg ikke med mindre jeg har for mye fritid... når sånne typer i tillegg helst vil at man skal møtes hjemme hos dem - lett skummelt og en time eller to i reisevei, da stryker jeg dem av lista :)

Samtidig kan jo piffen gå bort om en skriver for lenge uten å møtes, har opplevd det også. Hva som passer for deg må du vel nesten vurdere selv. Er du nysgjerrig på noen er det jo like greit å møte dem fort.

Anonym poster: e1af6ab92180375798f4414982ec0a72

Skrevet

Jeg synes det er greit å skrive litt, men en får jo gjerne en følelse i løpet av 10-20 meldinger, tenker jeg - om noen ikke åpner seg i det hele tatt, viser seg å ha helt andre prioriteringer enn deg eller man blir nysgjerrig på mer. Det er ofte mer praktiske grunner til at det har blitt flere meldinger før jeg har truffet en del (bor langt fra hverandre, travelt osv). Tenker vel litt på det som bortkastet tid å treffe folk før jeg har fått noe særlig inntrykk; noen vil jo treffes med en eneste gang og ikke skrive noe, gjerne kombinert med en nokså intetsigende profil - det gidder jeg ikke med mindre jeg har for mye fritid... når sånne typer i tillegg helst vil at man skal møtes hjemme hos dem - lett skummelt og en time eller to i reisevei, da stryker jeg dem av lista :)

Samtidig kan jo piffen gå bort om en skriver for lenge uten å møtes, har opplevd det også. Hva som passer for deg må du vel nesten vurdere selv. Er du nysgjerrig på noen er det jo like greit å møte dem fort.

Anonym poster: e1af6ab92180375798f4414982ec0a72

Ja, det er bortkastet å møte noen uten et inntrykk, men det får man hvis vedkommende har en litt ordentlig profil, varierte bilder, samt at man skriver noen få meldinger bare for å merke om man har en viss tone.

Jeg siler automatisk bort alt annet enn det.

Skrevet

Men hva gjør dere på daten? Synes det er ganske vanskelig å få noen gode samtaler med nye folk, trenger litt tid for løsne opp og ikke bare ha tørre samtaler om hva en selv og den andre driver med.

Skrevet

Men hva gjør dere på daten? Synes det er ganske vanskelig å få noen gode samtaler med nye folk, trenger litt tid for løsne opp og ikke bare ha tørre samtaler om hva en selv og den andre driver med.

Jeg har bare vært på "ta-en-øl"-dater. Synes det fungerer bra. Man må jo nesten begynne litt med hva man driver med og sånn da.

Men min efaring er at det leder videre og at det går av seg selv derfra..egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...