Olse Skrevet 27. februar 2004 #1 Skrevet 27. februar 2004 Var det noen som så eplejuicetesten på tv 2 hjelper deg? Fatter ikke at det er mulig at Meirienes eplejuice som er den absolutt beste juicen kom nederst på testen. Er noen enig/uenig?
Arkana Skrevet 27. februar 2004 #2 Skrevet 27. februar 2004 Jeg synes ikke Meierienes Eplejuice er spesielt god, særlig ikke den sure og fæle Hardanger-eplejuicen.
Olse Skrevet 27. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2004 Jeg synes Hardanger eplejuicen er den aller aller beste!
Arwen Skrevet 27. februar 2004 #4 Skrevet 27. februar 2004 Jeg synes Hardanger eplejuicen er den aller aller beste! ENIG!
Lillebi Skrevet 27. februar 2004 #5 Skrevet 27. februar 2004 Var det ikke fordi den var en sesongvare at Hardangerjuicen ble tatt ut av testen igjen da?
Ireth Carnesir Skrevet 3. mars 2004 #8 Skrevet 3. mars 2004 Jeg har sluttet å bry meg om tester. Tester heller selv. For min smak stemmer aldri overens med disse testene. Meierienes eplejuice er desidert best. Aller best er hardanger juicen. Den nye med epler fra syd tirol er også helt nydelig. Den selges også i en begrenset periode. Tror de skulle selge den til i mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå