Gå til innhold

Nyforelsket og i et avstandsforhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

For litt over en måned siden skjedde noe jeg ikke hadde forutsett. Jeg ble forelsket i bestevennen min og vi ble sammen. Han hadde da vært interessert og forelsket i meg i en god stund. Problemet ligger i at tidlig i august flyttet jeg til andre siden av landet, og flybillettene hjem er kjempedyre (2500,- tur/retur). Som student sier det seg selv at økonomien ikke strekker til til så mange besøk som jeg ønsker. Den siste måneden har vi sett hverandre 20 av 30 dager, men selv det har vært for lite.. Denne helgen var vi i London, og måtte si hade utenfor hotellet fordi vi skulle til hver vår flyplass. Var helt ødelagt i hele går, og idag og. Savner han fælt.

Nå kommer det til å gå nesten 6 uker før vi sees igjen fordi jeg har mye skolearbeid som skal gjøres. Tanken på det er uutholdelig. Trives kjempegodt på den nye plassen og har fått mange venner, men det er kjempetungt å være borte fra han.

Etter mitt neste besøk hjem kommer det til å gå 3 uker, så skal jeg hjem til jul. Vi har bestilt tur til thailand i romjulen så da får vi 5 uker sammen. Men etter det kommer det til å bli betydlig færre besøk/turer hjem.

Slik som planen er nå så flytter han kanskje til samme by som meg til høsten, og vi tenker på å flytte sammen.

Allikevell blir jeg sittende å tenke på om jeg skal avbryte studiene for å flytte hjem og studere der i et semester. (Går kun et årsstudium, skal begynne på bachelor/masterprogram til neste år i byen jeg er i nå.)

Må se nærmere på alternativene, skal bestille time hos studierådgiver og høre om det går an. Er så usikker.

Har aldri vært den som gir opp, men vet ikke om jeg klarer å konsentrere meg nok om studiene slik at det vil gi god nok uttelling.

Hva skal jeg gjøre??

Anonym poster: 69accf1a7667c8962242e0d2190db5f4

Videoannonse
Annonse
Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Tiden frem til neste høst kommer til å gå fortere enn du frykter. Det er grusomt mens det står på, men klarer dere dette vil det mest sannsynlig styrke forholdet deres!

Én ting er at dere ikke vil bli ett av de parene som ikke kan være borte fra hverandre og det er veldig god kvalitet å ha i forholdet! Man stoler veldig mye på en person som man har vært i avstandsforhold med. Man får gode dager sammen når an endelig ser hverandre. Og så videre.

Hold daglig kontakt og si i fra om du har det vanskelig. Snakk sammen om hvordan det er å være bort fra hverandre og bestill flybilletter (om det så er lenge til) så dere har noe fast å se frem til sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...