Gå til innhold

Var det verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et spørsmål til dere som allerede har giftet dere. Hva ville dere gjort annerledes, er det noe dere ville brukt mindre penger eller tid på.

Jeg er i ferd med å velge fotograf og blomsterforhandler, og her i USA koster det veldig mye fordi fotografen er der hele dagen og blomsterforhandleren dekorerer for deg etc. etc. Men det er jo så lettvindt da!!! Har tenkt at vi ville spare mye om vi pyntet selv og spurte en venn om å fotografere, men det må vel vaere verdt og bruke penger på ting som gjør at man slipper bekymre seg på selve dagen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Solgløtt
Skrevet

Har man penger til det, så kan man selvfølgelig bruke dem til hva som helst. Men hvis man må spare litt, så er vel disse tingene noe av det det går an å spare på!

Selv er jeg fornøyd med hele bryllupet, det er ikke en eneste ting jeg ville ha gjort annerledes. Alt var helt perfekt, t.o.m. været! Vi sparte selv en masse penger på blomster, da min mor laget brudebuketten, brudepikebuketter, dekorasjoner og pyntet i kirken. Min nybakte ektemann har vært sjåfør i et firma som driver med egen produksjon av roser, samt engros, så der fikk vi blomstene omtrent gratis.

Det eneste jeg i ettertid synes manglet er mere TID. Selv om vi begynte tidlig (vielse kl. 11.30), og gikk og la oss 02.45, så var dagen plutselig over allikevel. Men vi har jo kjempefine bilder og deilige minner, da!

Lykke til med planleggingen og bryllupet!

Klem fra Solgløtt

Skrevet

Vi brukte rundt regnet 200.000,- på bryllupet vårt for snart 2 år siden. Verdt hver eneste krone synes jeg den dag i dag.

Det eneste jeg angrer på er at vi ikke leide en til å videofilme vielsen og festen med taler og dans. Vi avtalte med flere av gjestene at de skulle filme, men det ble dessverre så begredelig som det kunne få blitt. Vi har ingen film da jeg og min mann kom sammen opp kirkegulvet, ingen film av verken min fars tale eller min forlovers og heller ingen av brudevalsen.

Synes i ettertid dette er kjempetrist.

Blomsterdekorasjonene ser jeg vi fint kunne kuttet på, hadde klart oss i massevis med det halve... men det er vel egentlig det eneste jeg "angrer" vi brukte såpass mye penger på.

Alt i alt er mitt råd at hvis du skal kutte på noe; IKKE gjør det på bilder eller film, dette er så verdifullt i ettertid.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...