Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på date med en mann på 40 år som jeg har blitt kjent med via nettet. Han er kjekk, morsom, veldig høyt utdannet. Fikk nettopp vite at han aldri har hatt samboer, med unntak av noen måneder. Var ikke det litt spesielt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har jo hatt samboer. Det du sier er jo i grunnen "han har ikke hatt samboer, bortsett fra da han hadde samboer". Ikke alle velger å flytte sammen med kjærestene sine, og det synes jeg faktisk er mer positivt enn negativt.

• Liker 2
Skrevet

Er ikke alle som tar lett på samboerskap, da. Heldigvis, egentlig.

Anonym poster: 51250a52ab31669169e0c56a31f93467

Skrevet

Dere får slutte å klage på boligprisene da.

Anonym poster: 2db8f0f934db7dc531f14b41171abcaa

Skrevet

Er du redd for at han er en taper? At han ikke har blitt "godkjent" av andre damer?

Anonym poster: 0514c3090dc2a0ebdb062bef29d6919d

• Liker 1
Skrevet

Sukk... Hvis en fyr har vært sammen med andre før så er det galt. Hvis han ikke har vært sammen med noen før så er det også galt. Ja, det er ikke lett å være mann i disse dager.

Anonym poster: e90358faddcd2e0d9027b7f6d35455e1

• Liker 7
Skrevet

Sukk... Hvis en fyr har vært sammen med andre før så er det galt. Hvis han ikke har vært sammen med noen før så er det også galt. Ja, det er ikke lett å være mann i disse dager.

Anonym poster: e90358faddcd2e0d9027b7f6d35455e1

Signerer. I dag skal man være svært høyt utdannet, ha en kjempespennende karriere med svært god lønn samtidig som man har mulighet til å være mye hjemme. I tillegg skal man ha et erfaringsgrunnlag som tilsier at man har vært i mange og lange forhold, men man skal helst ikke egentlig ha vært sammen med dem.

Anonym poster: 3f21b81fc8ba5e624aaecb1a545da62f

• Liker 4
Skrevet

Signerer. I dag skal man være svært høyt utdannet, ha en kjempespennende karriere med svært god lønn samtidig som man har mulighet til å være mye hjemme. I tillegg skal man ha et erfaringsgrunnlag som tilsier at man har vært i mange og lange forhold, men man skal helst ikke egentlig ha vært sammen med dem.

LOL, da har du ikke vært med de rette kvinnene.

Anonym poster: f8e3be3c161bb751c5fcb8545443a22e

Skrevet

Jeg har heller aldri hatt samboer - ei heller kjæreste - og det er fordi jeg rett og slett ikke har møtt noen. Jeg vil heller ikke være sammen med noen bare for å være sammen med noen.

Kanskje han rett og slett ser den rette i deg? Kanskje han er en mann som kun blir samboer med en han føler det er rett med?

Anonym poster: 57b73770fdafb6323590a3630401c287

Skrevet

Høres littegrann merkelig ut, men jeg hadde nok blitt mest skeptisk over hvordan han evt er å bo sammen med... ;-) (er jo ingen hemmelighet at single mannfolk legger til seg endel uvaner som er vonde å vende) hih.

Anonym poster: f2154053811af9169c8c1ea71d19c5cd

• Liker 1
Gjest Darthoven
Skrevet

Slutt og grin. Jeg har verken karriere, høy lønn, ei vært i mange forhold. Likevel kapret jeg DEN dama, med både god jobb, høy intelligens og nydelig utseende. Bare vær fornøyd med deg selv, og slutt å vær bitter. Det tror jeg damene synes er ekstremt usexy.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal på date med en mann på 40 år som jeg har blitt kjent med via nettet. Han er kjekk, morsom, veldig høyt utdannet. Fikk nettopp vite at han aldri har hatt samboer, med unntak av noen måneder. Var ikke det litt spesielt?

Hvorfor er det spesielt? Hva med dette er det som får deg til å reagere?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det spesielt? Hva med dette er det som får deg til å reagere?

All of the good ones are taken.

Denne har sikkert rare fetisher. Eller kanskje han er kresen og intet forhold er bedre enn et daarlig. Vent og se, hold oss oppdatert!

Skrevet

Jeg er 30 år og fikk min første samboer for ca 6 mnd siden, jeg er også min samboer sin første samboer, og vi har det kjempe bra sammen. Andre jeg kjenner har hatt samboer siden de var 20 år og har gått fra den ene til den andre. Vi ventet over 1 år før vi flyttet sammen mens andre ventet 1 mnd. Selvsagt gjelder ikke dette alle.

At han ikke har hatt samboer over lang tid før kan bety forskjellige ting

* han brant seg veldig på eks-samboeren og har ikke funnet den rette igjen som han vil bo sammen med

* han er kresen og vil ikke bli samboer bare for å bli samboer

* han har ikke hatt tid til å prioritere kjærligheten fordi han har prioritert jobb og/eller singellivet

* han er en drittsekk

* andre grunner

Det er med andre ord ikke bare EN grunn! Bli kjent med han, godt kjent før dere eventuelt flytter sammen :)

Anonym poster: da2293438393aefb662efe6ec16adaad

• Liker 1
Skrevet

Det høres litt ut som min mann. Jeg ble kjent med ham når han var 33 og fikk vite at han aldri ha bodd sammen med ei dame. Ja, jeg var faktisk den første han presenterte til sine foreldre. Han har hatt kjærester, men aldri noe virkelig fast. Forklaringen er litt sammensatt. Han jobbet i Forsvaret og pendlet mye. Så studerte han ved siden av jobb. Da han bestemte seg for å slutte i Forsvaret bygde han hus i hjembyen, han bygde rede.Så kom jeg inn i bildet og han satset på meg. Ja, han hadde en del vaner som man bare utvikler når man er alene lenge, men han var jo klar over at det må bli forandringer i livet når man plutselig er 2.Vi var kjærester i 2 år, giftet oss og fikk barn. Er gift i 9 år og jeg syns at det ikke gjør noe at han aldri har vært samboer med noen før meg.

Anonym poster: 2e2f693f6d783c648ded92b94d97c25c

Skrevet

En mann som ikke har bodd med en kvinne før, forventer å måtte tilpasse seg noe. Siden ingen andre har vært på det planet før deg, har han ingen andre han sammenligner deg med. Det mener jeg kan være en fin fordel.

• Liker 1
Skrevet

Min kjæreste er nesten 50 og har aldri hatt kjæreste før på ordentlig, bare i et par måneder.Han har aldri bodd sammen med noen heller, og kun hatt sex noen få ganger før han traff meg.

Han er verdens snilleste, omsorgsfulle og godeste i verden. Han har ingen uvaner og tar oppvasken, støvsuger og alt han kan hjelpe til med.Han er kjempesøt og flink med ungene mine.

Skjønner ikke hvorfor ingen har tatt han før? Han er et varp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...