Gjest Magdalene Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Har ikke sett at noen har postet denne enda. Her er hvertfall årets test av vinterdresser. Coop sin på første plass, mens reima og HH deler andre plassen. Troll og Ellos sin bør en vist styre unna. http://www.dagbladet.no/2012/10/15/tema/klikk/helse/tester/foreldre/23876563
Gjest Magdalene Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Limte du feil link inn? Nei.. ? Kommer du ikke til testen når du trykker på linken? Leste om testen på Dagbladet.no 1
Timseh Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 Nei.. ? Kommer du ikke til testen når du trykker på linken? Leste om testen på Dagbladet.no nei, har prøvd flere ganger :/
Kara W Skrevet 15. oktober 2012 #5 Skrevet 15. oktober 2012 Linken fungerte fint for meg. Er overrasket over det dårlige resultatet fra Troll, for var fornøyd med den i fjor. Får se å finne ut hvor jeg kan få tak i Coop sin. God kvalitet og billig er jo en uslåelig kombo
Miss I.W. Skrevet 16. oktober 2012 #6 Skrevet 16. oktober 2012 Åh, det er så godt å se at en "billig-dress" vinner! Jeg synes ikke Reima sin er dobbelt så bra, selv om det er dobbelt så dyr.
Gjest Marmot Skrevet 16. oktober 2012 #7 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har kjent på Coop-dressen og synes den er forferdelig siv, det er nesten så den står av seg selv. jeg hadde tenkt å prøve den i år, men droppet det da jeg ikke tror en toåring vil bevege seg særlig godt i den.
Sushi Skrevet 16. oktober 2012 #8 Skrevet 16. oktober 2012 Skulle ønske de hadde litt mer spennende farger på coop-dressen. Blå og rosa er fryktelig kjedelig... Men det blir nok denne dressen på oss, hvis vi kjøper nytt i vinter.
ofelia Skrevet 16. oktober 2012 #9 Skrevet 16. oktober 2012 Men hvilken aldersgruppe er dressene best for??? Slike tester tester ofte dresser for barn i fem-seks års alderen. (Det samme med skotester) Jeg har ingen planer om å kjøpe coop dressen til junior på ett og ett halvt + i allefall. Fint med snølås i beina og "mansjett"(?) i ermene, men vanskelig å få på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå