jerod Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Hei På lørdag tok jeg tattoo på underarmen. Jeg fikk kun gjort omrisset av tatoveringen og farger og skyggelegging gjenstår. Jeg skal tilbake igjen og ta resten i dag. Det jeg da lurer på er da om det vil gjøre noe mer vondt i dag, siden det har begynt å komme skorpe på det? Noen som har vært borti noe lignende før?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Hvis armen fremdeles er øm etter forrige gang vil det nødvendigvis gjøre mer vondt, men ellers synes jeg stort sett streking gjør mer vondt enn farge. Ellers kommer det jo an på størrelsen på tatoveringen. Skal du farge hele underarmen er det bare å belage seg på å bli både øm og hoven uansett om streken er ferdig grodd eller ikke. Anonym poster: ea467609c7ca5a1c3546c476a3a58ba1
jerod Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2012 Tusen takk for svar. Ja, det er nesten hele underarmen. Jeg får nok bare bite sammen tennene! Resultatet blir ivertfall kjempe bra, så det er verdt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå