Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2004 #1 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg syns denne er helt fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. februar 2004 #2 Del Skrevet 27. februar 2004 tøff liten fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 27. februar 2004 #3 Del Skrevet 27. februar 2004 Førr et mannfolk .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crispo Skrevet 27. februar 2004 #4 Del Skrevet 27. februar 2004 Tidlig krøkes den som god skal bli :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 28. februar 2004 #5 Del Skrevet 28. februar 2004 Handlekrafitg og visjonær :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 28. februar 2004 #6 Del Skrevet 28. februar 2004 Så han på tv her om dagen og synes det er flott. Unger elsker å få prøve seg på skikkelige jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 29. februar 2004 #7 Del Skrevet 29. februar 2004 nydelig da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. februar 2004 #8 Del Skrevet 29. februar 2004 Stiiiiilig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 1. mars 2004 #9 Del Skrevet 1. mars 2004 Dette var jo et gullkorn: " En gang ble jeg kvalm, men det var bare fordi mamma hadde sendt med meg råtne mandariner. Sjøsyk blir jeg ikke. Du vet, det er bare kvinnfolk som mater krabbene." Da knakk jeg isammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2004 #10 Del Skrevet 1. mars 2004 Folk og unger er hardhauser der han kommer fra. For noen år siden var det en 15 åring om tok opp lån med foreldrenes godkjenning til å kjøpe båt. Den var ikke billig. brukte sparepenger og lån. Hyra mannskap og dro på havet på fiske. Betingelsen var at han skulle begynne på skole to år etter. Gjorde det stort på fiske. I dag har han styrmannsutdannelse/skipper på egen skute. Hadde det vert i en annen landsdel villle de kalt det barnearbeid og foreldres manglende kompetanse og barnevernet koblet inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 3. mars 2004 #11 Del Skrevet 3. mars 2004 "Du vet, det er bare kvinnfolk som mater krabbene" :o tror han har fått mer enn "skole" av bestefar og onkel.. ikke all påvirkning er av det bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. mars 2004 #12 Del Skrevet 3. mars 2004 HERLIG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå