Gå til innhold

Dere som jobber 70-80 % stillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en grunn til at dere ikke jobber 100 % eller holder det for dere? Jeg sliter veldig med å finne og har så langt ikke fått 100 % stilling (butikk/kontor). Jeg har ingen grunn til å ikke jobbe mer, er bare at jeg ikke har fått mer. Samboer tjener bra, så vi overlever. Vil gjerne ha 100%!

Men dere som da jobber 70-80%, jobber dere med noe annet utenom eller går det greit?

Anonym poster: 21e6e82e85f20098c6f5ee0899d7da9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en 80 % stilling. Vet ikke om jeg ville hatt 100. Tar gjerne ekstravakter så jobber ofte oppimot 100 men da velger jeg selv om jeg vil ta de.

Skrevet

Jeg jobber 80%. Utrolig godt med litt fri hist og her, samtidig som jeg alltid har muligheten til å ta ekstravakter.I perioder jobber jeg mye, ofte langt over 100%, i andre perioder nyter jeg å ha litt fri.

Anonym poster: 758b5a08dc786926cfbef61a1e822fd9

Skrevet

Helsa.

Anonym poster: bf7050889c5b60f907d784facd6be398

Skrevet

Jobber ufrivillig deltid(75%), og skulle gjerne hatt større stilling der jeg jobber, men får det ikke. I praksis har jeg på den annen side sikkert jobbet overtid hver uke siden jeg begynte i jobben, noe som i grunn er fryktelig slitsomt da jeg jobber tredelt turnus i utgangspunktet.

Skrevet

Jeg jobber 100% nå, men vi har snakket om at jeg skal ned på 70-80% stilling når mannen får seg jobb. Grunnen til det er at jeg rett og slett ønsker mer overskudd hjemme. Jeg vil komme hjem og lage sunne og deilige middager, ha ekstra overskudd til å vaske og rydde. Også ønsker jeg meg noen ekstra dager hvor jeg bare kan hvile og samle krefter. Har ME-diganosen, men har blitt "frisk". Det vil si at jeg klarer nå å jobbe 100%, men jeg sliter meg ut på det. Jeg må alltid leve innenfor energigrensene mine og da vil jeg ned i stillingsprosent og opp i overskudd til familien min :)

Skrevet

Jobber 80%. Holder med det, jobben krever utrolig mye, så det er godt med litt fri innimellom til å samle opp krefter. Jeg og sambo klarer oss helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...