Cessa2 Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 I så fall blir jeg veldig glade for om noen har noen tips i forhold til f.eks frisør, restaurant o.l.
Isd Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg skal gifte meg på Lanzarote neste år Vielsen blir utført hos sjømannskirken i Puerto del Carmen, så har fått utsendt et tips-ark derfra. Kommer nok til å gå for den ene frisørsalongen de tipset om: Leonardo
Cessa2 Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2012 Så gøy at vi er flere. Jeg har også fått tipsskrivet fra sjømannskirken, og etter at jeg har kikket litt på salongene tror jeg at jeg også kommer til å gå for Leonardo. Jeg vil gjerne ha en frisør som snakker bra engelsk, så blir det minst mulig sjanse for misforståelser. Nå gjenstår det bare å finne en fin restaurant. jeg er litt i tvil om vi skal gå for restaurant i Puerto del Carmen, siden vi først er der, eller om vi heller reiser tilbake til Playa Blanca der vi bor. Jeg har inntrykk av at det kanskje er flere gode restauranter i Puerto del Carmen
Isd Skrevet 24. oktober 2012 #4 Skrevet 24. oktober 2012 Vi er også litt usikre på restaurant. Opprinnelig hadde vi planer om å reise ned en uke før vielsen, for å få tid til å finne restaurant, men nå blir det til at vi reiser ned 3 dager før. Søker en del på nettet for å finne en bra restaurant, men det er ikke så lett. Ja, det er mye bedre utvalg av restauranter i Puerto del Carmen. Vi var på Lanzarote tidligere i fjor, og bodde i Playa Blanca, men var på dagstur til PdC. Ender nok opp med en restaurant i byen der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå