Gjest Madden Skrevet 27. februar 2004 #1 Del Skrevet 27. februar 2004 Hvor lenge bør den kragen sitte på i etterkant? Er så redd for å ta den av for tidlig, for første natta etter inngrepet klarte bikkja å bite opp alle stingene...det ble et blodbad uten like! Det ser ut til at såret lukker seg fint nå, men han er veldig ivrig på å få "komme til"!! Noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 27. februar 2004 #2 Del Skrevet 27. februar 2004 Ja, på min hadde jeg det på i 14 dager..., tok den av mens jeg var tilstede så den fikk bevege seg fritt, men med en gang den ville slikke seg på såret, var det på med kragen igjen. Det er kanskje litt i det lengste laget, men da er ihvertfall såret grodd godt igjen og en slipper merarbeidet med åpent sår og betennelser. Så holdt ut, det er godt når det er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 27. februar 2004 #3 Del Skrevet 27. februar 2004 Det går greit for min del at han har den på...rent bortsett fra at han river jo ned allt i en mils omkrets da... soper rent salongbordet bare man snakker til ham jo!! Han sliter også litt når vi går tur...høres ut som brøytebilen kommer når han galant soper veikanten fri for snø!! stakkar...synes litt synd på ham da...når kragen er så full av snø at du ikke ser hunden lenger... Men seriøst 14 dager var mye...men må man så må man da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 27. februar 2004 #4 Del Skrevet 27. februar 2004 Du kan sikkert ha det kortere også, men du kan jo spørre dyrlegen som du gikk til. Syns også synd på hunden din stakkar... de ser så hjelpeløse ut. Men jeg hadde som sagt kappen av lenge om gangen etter 5. dagen sånn cirka, sånn at han kunne bevege seg fritt, så det kan du også gjøre, mens du er tilstede. Kanskje du skulle fått jobb til den i veivesenet som brøytekantsjef? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå