AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 En veninne av meg skal slutte der hun jobber, og er så og si midt i opplæringen. Jeg har tenkt å benytte muligeten til å søke før de eventuelt utlyser stillingen. Men hvordan skal jeg formulere meg i søknaden? Skal jeg skrive at de skal ta vare på den i tillefell noen slutter for eksempel? Anonym poster: 0a07ca00f79dad20d38e38ce6f51e52f
kaffemor Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Har hun fortalt jobben at hun skal slutte da?
Gjest Doh Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg ville ikke skrevet at du vet hun skal slutte. Om dere kommer inn på det under et evt intervju kan du fortelle at du kjenner henne, men ikke skriv dette i søknaden. Om du skriver at du kjenner henne kan det hende at du har mindre sjanse for å få jobben (de tenker kanskje at dere er litt av samme ulla og vil ikke kaste bort tid på å lære opp ennå en som slutter midt i opplæringen) 1
Sarhann Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 Lever en åpensøknad til bedriften. Spør i søknaden om de kan ta vare på den. Ta også kontakt med dem og spørr om de har en ledig stilling når du vet at hun har sagt opp. Lykke til. (finnes en god del tips om hvordan man skal skrive åpen søknad på nett, det beste tipset syntes jeg er: Vær kreativ, og ha baller.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå