Gå til innhold

Er det bare desperate menn på sukker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en stund hatt en profil på sukker.. Har vært på en noen dater- og chattet med noen fler.

Han første jeg datet- der står det på profilen at han er 45 år- i realiteten er han 51!! dette fortalte han selvsagt ikke før vi møttes...

Den andre jeg møtte- overøste meg med-kyss klapp og klem, bilder osv via sms - fortalte han på en ok måte at "hey- hva med å bli kjent før vi begynner med sånn kjæreste greier- da slettet han meg som venn på FB og nada nix kontakt...

Har møtt noen flere som er samme greie.. etter første møte- da er vi kjærester og de skal liksom "suge blodet" ut av meg... får jo pusteproblemer her *ler*

Jeg er en forholdsvis "sterk kvinne" som har vært singel en god stund- trives med å bo alene, men savner en kjæreste.. en å prate med,le med, finne på ting med, etc..

Men jeg vil gjerne bruke litt tid og bli kjent med personen før vi blir kjærester liksom- vil gjerne bli mo i knærne av han før vi går videre.. er det såå mye forlangt?

Noen som har noen gode erfaringer med dater på sukker? er det andre datingsider som er bedre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, det er ikke bare desperate menn på sukker. Noen kvinner finnes det der også. Du er jo en av dem.

Å bli kjent med noen tar tid. Forventer du å kunne knipse med fingrene og så ha deg kjæreste så har du ikke lært deg helt hvordan kjærligheten fungerer. Ønsker du å bli kjent med noen så er sukker feil arena.

Vil du bli kjent med (mann-) folk gjennom nettet så lag deg en blogg og skriv litt i den hver dag.

Slik blir du kjent med andre og de med deg. :)

Anonym poster: 49607a8a83d307f704ecc28364886ff7

• Liker 1
Skrevet

Ønsker du å bli kjent med noen så er sukker feil arena.

Trodde det var det sukker var til?

Anonym poster: 0ffd07ba7a099d12acb6464da1a78086

Skrevet

Neida, det er ikke bare desperate menn på sukker. Noen kvinner finnes det der også. Du er jo en av dem.

Å bli kjent med noen tar tid. Forventer du å kunne knipse med fingrene og så ha deg kjæreste så har du ikke lært deg helt hvordan kjærligheten fungerer. Ønsker du å bli kjent med noen så er sukker feil arena.

Vil du bli kjent med (mann-) folk gjennom nettet så lag deg en blogg og skriv litt i den hver dag.

Slik blir du kjent med andre og de med deg. :)

Nå er det liksom ikke damer jeg vil treffe da.. ;-)

om du leser innlegget mitt engang til- så er det mennene som forventer å bli kjæreste med engang.. og de virker uhorvelig desperate, noe som er veldig turn off, JEG vil jo bruke tid å bli kjent...

Trodde at Sukker var ett sånn dating side- hvor det var meningen at man skulle bli kjent og eventuelt finne seg en kjæreste... så feil kan man altså ta-))

Skrevet

Trodde at Sukker var ett sånn dating side- hvor det var meningen at man skulle bli kjent og eventuelt finne seg en kjæreste... så feil kan man altså ta-))

Det er tydelig at du møter folk du ikke er blitt kjent med - eller som er blitt kjent med deg. Du benytter altså sukker som en arena hvor du tror at det bare er til å knipse med fingrene så har du en kjæreste. Det samme innbiller disse mennene seg.

Det er grunnen til at jeg sier at sukker er feil arena ja.

Skrevet

Nå er det liksom ikke damer jeg vil treffe da.. ;-)

om du leser innlegget mitt engang til- så er det mennene som forventer å bli kjæreste med engang.. og de virker uhorvelig desperate, noe som er veldig turn off, JEG vil jo bruke tid å bli kjent...

Menn er ikke skapt for monogame forhold. Vi er programert til å spre genene våre. Slutt å tving oss inn i forhold med dere. Mye lettere å bare kose seg i senga sammen uforpliktet. Du har jo venninner til å finne på andre ting med. Ikke gjør det så vanskelig.

Anonym poster: d128bda77d3e0bb9779dc171eaae62ec

• Liker 2
Skrevet (endret)

Men jeg vil gjerne bruke litt tid og bli kjent med personen før vi blir kjærester liksom- vil gjerne bli mo i knærne av han før vi går videre.. er det såå mye forlangt?

Noen som har noen gode erfaringer med dater på sukker? er det andre datingsider som er bedre ?

Det fleste vil jo bruke litt tid på å bli kjent med personen. I hvert fall i de tilfellene hvor det åpenbart ikke er full klaff fra begges side og man ikke opplever kjærlighet ved første blikk. At andre forelsker seg fort i deg er jo et stort kompliment, og da er det jo synd at du ikke føler det samme som dem, for da blir ikke tempoet synkront på noen måte. Han vil mye og du vil lite. Slikt er ikke forenelig.

Jeg har vel kun hatt en "sukker-date" som jeg mislikte. Jeg skriver i anførselstegn siden det ikke var et planlagt møte fra min side. Det viste seg å være en sprø, sexgal dame som sto utenfor leilighetsdøren min uten forvarsel. Hvordan i helvete hadde hun funnet ut hvor jeg bodde? Snill som jeg var inviterte jeg hun inn siden hun hadde kommet med toget, men hun ville fortere frem enn jeg var klar for. Veldig klengete. Og uten forvarsel dro hun av meg buksene (bokstavelig talt) og prøvde å runke meg. Ja... Jeg måtte kaste hun ut. Dette var ikke annet enn psycho-shit.

De resterende datene jeg har truffet på sukker har vært flotte og trivelige mennesker.

Sukker er jo litt som samfunnet ellers også. Man finner alle typer mennesker der.

Endret av Pene sko...
  • Liker 2
Skrevet

Høres ut som at TS velger kandidater på feil premisser. Hvordan en fyr ser ut på bilder er faktisk ikke nok.

Jeg har heller aldri forstått hvorfor folk ikke tar seg litt tid til å bli bedre kjente skriftlig først.

På den måten kan man unngå mange skivebom.

• Liker 4
Skrevet

for det meste, ja......og desillusjonerte kvinner. Møtt 4 kvinner tilfeldig i annen sammenheng som jeg skrev til på sukker. Alle så vesentlig eldre ut enn de gav seg ut for å være, og alle var ikke i nærheten så attraktive som jeg trodde eller som de selv trodde. Men på sukker ruler kvinnene og det går noen av dem til hode. De er somregel siste valg på byen de fleste sukker-jentene.

• Liker 2
Skrevet

For meg så er sukker en ekstra arena for å møte gutter/menn. Før jeg evt skulle gått til det skrittet og blitt sammen med noen så må jeg kjenne personen godt.

Jeg ser og merker at sukker sånn sett kan bli feil, for i den "virkelige" verden så kan man bli kjent med gutter/menn i uformelle settinger, for SÅ å bli nysgjerrig og interessert på et dypere plan - og såå begynne å date som igjen kan føre til noe mer.

Via sukker så må den nysgjerrigheten være der fra første stund (noe jeg iallefall har store problemer med). Er jo noen der som vekker mer interesse enn andre, så klart. Og hvis man da velger å møte de for en uformell kaffe eller øl ellernoe, så føler jeg at hvis det ikke er "noe" der med en gang så må man bare avskrive personen helt og ikke ta det noe videre. Jeg har vært på "date" med noen som jeg absolutt har likt, kommer overens med, hatt mye til felles med osv, men det har mangla en gnist.

Jeg tenker ofte at hvis man hadde møtt den personen i en annen setting, på en fest, gjennom venner, gjennom et studie osv, så hadde den bli-kjent-perioden fortont seg annerledes, og man hadde fått tid og mulighet til å omgås og bli kjent på vanlige måter (også sammen med andre folk) uten det presset om at "nå møtes vi for å se om vi kan bli forelska".

• Liker 2
Skrevet

Absolutt ikke. Jeg traff min nåværende kjæreste på sukker for snart to år siden.

Vi tok ting veldig rolig, og skrev til hverandre via mail, sms og FB i over en mnd før første date. Deretter tok det to mnd før vi ble enige om at dette ville vi begge to, og ble da sammen.

Så det er mulig :)

Skrevet

Tror dette kommer litt an på hvor gammel du er. Er "markedet" ditt menn mellom 45 og 50? Dette er ikke primærgruppen min akkurat men har fått mye meldinger fra denne gruppen likevel. Virker som det er endel av dem som ikke har barn som plutselig begynner å få hastverk. Så leter de smådesperate etter endel yngre damer på sukker.

Har vært litt av og på sukker i to år som har resultert i et par kortere forhold og har ellers møtt flere hyggelige menn. Men det siste halve året synes jeg utvalget av menn i min aldersgruppe og responsen jeg har fått (begge veier) har vært smått deprimerende rett og slett, så nå er profilen på sukker deaktivert. Tror kanskje sukker egner seg best for de under 35? Nå skal jeg i hvertfall ha noen måneders pause, men tenkte jeg skulle prøve møteplassen neste gang.

Skrevet

Det er absolutt ikke bare desperate menn der, men det finnes noen av dem også... jeg har fått klemmer og kyss og kjærlighetssanger i første melding fra enkelte - men disse mennene gidder jeg jo ikke å bruke mer tid på (sikkert riktig for noen, men jeg trenger tid til å bli kjent med folk og liker å ha litt rom rundt meg)... Sukker kan være et tidssluk, og dating kan få fram en del dårlige sider i oss - en må takle avvisning/å avvise, bli vurdert og kjenne etter de genuint gode følelsene på en gang. Så det er sikkert lurt å prøve å være så selektiv en kan for å ikke bruke tid og energi på helt feil folk... Det er lov å skrive kort tilbake at det er uaktuelt å treffes når det kjennes feil ut.

Jeg har skrevet med, og møtt, flere forskjellige typer, ingen av dem har vært desperate i det hele tatt. De som har ønsket å bli mer kjent etter å ha truffet meg har vært avslappa og høflige...

Anonym poster: 908e9b9ea1ba4edc41466c00b33ba39c

Skrevet

Jeg er AB#10, og slenger meg på AB#13 her.

Man må være selektiv og være god på å sile ut folk, skjønne seg på folk og tolke ulike typer man velger å møte.

Jeg har vært på noen få dater og det har vært fine opplevelser. selv om det ikke var noen gnist var det absolutt ikke noen skikkelige feilskjær i det hele tatt.

Jeg overser lett de som for meg fremstår som useriøse.

Skrevet

Høres ut som at TS velger kandidater på feil premisser. Hvordan en fyr ser ut på bilder er faktisk ikke nok.

Jeg har heller aldri forstått hvorfor folk ikke tar seg litt tid til å bli bedre kjente skriftlig først.

På den måten kan man unngå mange skivebom.

Tror du tar litt feil. Man kan lett skjule seg bak god skriving. Å skrive kan man gjøre når man vil. Man trenger ikke skrive når man for.eks er i skikkelig dårlig lynne... Da lar man være. Mao, man blir nødvendigvis kjent med, alt... som kanskje burde bli kjent.

Skrevet

Tror du tar litt feil. Man kan lett skjule seg bak god skriving. Å skrive kan man gjøre når man vil. Man trenger ikke skrive når man for.eks er i skikkelig dårlig lynne... Da lar man være. Mao, man blir nødvendigvis kjent med, alt... som kanskje burde bli kjent.

Ja, misforstå meg rett. Det vil sikkert ikke være mulig å unngå alle typer av mulige problemer på denne måten, men det burde ihvertfall være mulig å unngå en total skivebom i utgangspunktet, vil jeg tro.

At det senere kan vise seg at man ikke passer i sammen allikevel, er vanskelig å unngå. Den sjansen må man nesten ta.

Skrevet

Er da virkelig ikke noe poeng å skrive kjempelenge først. Noen få mld for å se an vedkommende litt og hvordan han virker, - det sammen med en vurdering av profilen og bildene - smækk - møtes for et uformelt blikjentmøte og så ta det derfra.

Så lenge man er SELEKTIV og vet hva man ser etter, og vet hvordan man kan tolke folk så går det så fint så.

Skrevet

Er da virkelig ikke noe poeng å skrive kjempelenge først. Noen få mld for å se an vedkommende litt og hvordan han virker, - det sammen med en vurdering av profilen og bildene - smækk - møtes for et uformelt blikjentmøte og så ta det derfra.

Så lenge man er SELEKTIV og vet hva man ser etter, og vet hvordan man kan tolke folk så går det så fint så.

Har du funnet den rette på den måten?

Skrevet

Har du funnet den rette på den måten?

Nei, men de jeg har møtt har absolutt vært min type.

Tror ikke man finner den rette av å sitte å skrive med én person på internett i tre år heller. Man må jo møtes.

Skrevet

Nei, men de jeg har møtt har absolutt vært min type.

Tror ikke man finner den rette av å sitte å skrive med én person på internett i tre år heller. Man må jo møtes.

Har du hørt om den gyldne middelvei?

Med andre ord en mellomting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...