MiniFrue Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg har lyst til a bli smalere. Jeg er absolutt ikke kraftig, men vil bli tynnere/smalere. Trener en del styrke, og det var en periode jeg ikke trente sa mye, og da var jeg MYE smalere rundt bl.a armene og magen. Er dette pga at jeg trener ganske mye styrke, lofter osv... Hvis jeg gar over til a bare jogge og litt ovelser pa rygg/mage, vil det hjelpe? Hva burde jeg ikke spise for a ga ned i vekt? Er rundt 1.68 hoy og veier i underkant av 65 kg. Tar gjerne i mot alle tips! I safall, hvor lang tid vil det ta til jeg gar ned?
orgus Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Hvis du trener tung styrke trenging så vil jo muskler i armene, ryggen, lårene etc bli større. Men som jente skal du jo trene rimelig hardt og konsekvent for at du skal bli "stor". Vanskelig å vite hvordan vekten din er fordelt mtp muskler og fett uten å se noe bilde eller vite fettprosenten din, men cardiotrening vil jo forbrenne eventuelt fett da - i kombinasjon med riktig kosthold.
MiniFrue Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2012 Okei, takk! vet muskler blir storre av tung styrketrening. Kanskje jeg skal prove en periode hvor jeg bare trener cardio..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå