Gjest Lypsyl1 Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Hei. Har et kjempeproblem med å finne de som passer perfekt. De fleste støtter ikke rett, i tilegg skjærer stroppene inn i huden. Sist men ikke minst jeg tåler ikke blonder. Får kløe og utslett. De mest kostbare jeg har hatt har vært rundt 500 kr, og de har gjerne ikke vært bedre enn de billigste på 70 kr. Gjerne mister de formen etter 2 vask i vaskemaskinen. Kanskje må jeg betale mer for å få en skikkelig bra en? Hva er deres erfaringer?
Gjest Tekola Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg ville stukket innom en skikkelig undertøysforretning og fått hjelp der. Har brukt Change i noen år, men etter at jeg oppdaget Freya har jeg bestemt meg for å aldri bytte merke igjen. På nettsiden deres kan du finne henvisninger til butikker som selger dem også Tror jeg betalte ca. 600 for hver BH, og så håndvasker jeg dem.
muttra Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 bare husk at om du handler på utenlandske sider så kan størrelsen være ulik fra "norsk"størrelse, no kan ikke jeg det der med å sette inn link her , men på triumph.com kan du velge land og da får du opp norsk tekst og "norske størrelser" så du får sett hva de har og så kan du gå i butikken og se og prøve og kanskje kjøpe, og går du på en triumph butikk så kan de hjelpe deg til å sjekke at du har funnet riktig størrelse er vanskelig å gi råd når jeg ikke vet hvilken størrelse du bruker, ikke alle merker er like gode i alle størrelser, og ikke alle modeller i et merke passer/er gode på min favoritt bh er triumph sin modell buissnis shaper den koster 350.- sitter godt, ingen sømmer, ingen blonder,
SmallTalk Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Hei. Har et kjempeproblem med å finne de som passer perfekt. De fleste støtter ikke rett, i tilegg skjærer stroppene inn i huden. Sist men ikke minst jeg tåler ikke blonder. Får kløe og utslett. De mest kostbare jeg har hatt har vært rundt 500 kr, og de har gjerne ikke vært bedre enn de billigste på 70 kr. Gjerne mister de formen etter 2 vask i vaskemaskinen. Kanskje må jeg betale mer for å få en skikkelig bra en? Hva er deres erfaringer? Du må slutte å vaske BH'en i vaskemaskinen! Det er der problemet ligger når de mister formen etter 2 vask... Stretch-produkter blir ødelagt ved temperaturer over 30 grader og ved bruk av skyllemiddel, og det en en grunn til at BH'er skal håndvaskes. Dra til en undertøysbutikk og be om hjelp til å finne en BH som passer deg. Personlig så er jeg veldig glad i BH'ene fra Wonderbra. Endret 15. oktober 2012 av SmallTalk
Gjest Lypsyl1 Skrevet 15. oktober 2012 #5 Skrevet 15. oktober 2012 Du må slutte å vaske BH'en i vaskemaskinen! Det er der problemet ligger når de mister formen etter 2 vask... Stretch-produkter blir ødelagt ved temperaturer over 30 grader og ved bruk av skyllemiddel, og det en en grunn til at BH'er skal håndvaskes. Dra til en undertøysbutikk og be om hjelp til å finne en BH som passer deg. Personlig så er jeg veldig glad i BH'ene fra Wonderbra. Er jo klar over at de skal handvaskes, men er litt lat innimellom og hiver de inn sammen med andre klær for å spare vask. Men var ikke klar over at jeg ødela de med for høy temp Skal prøve å skjerpe meg
Gjest Lypsyl1 Skrevet 15. oktober 2012 #6 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Synes det er kjekt at dere tok dere tid å svare meg, på mitt litt hverdagslig (problem) innlegg. Tar å sjekker ut alle rådene, så må jeg vel finne en bra BH til slutt. Endret 15. oktober 2012 av Lypsyl1
*Vilje* Skrevet 16. oktober 2012 #7 Skrevet 16. oktober 2012 Ville også prøvd BHer fra Marie Jo. Bruker bare BHer fra dette selv om de er litt dyre.
Adele Skrevet 18. oktober 2012 #8 Skrevet 18. oktober 2012 For all del, styr unna butikker som Cubus, KappAhl, Lindex osv. De butikkene kan klær og tilbehør, ikke undertøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå