AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Heisann jenter! Hmm.. Jeg trenger litt hjelp. Okey.. jeg drev og data en fyr før sommeren. Jeg var veldig interessert i han, men han holdt hele tiden litt avstand (selv om han holdt kontakten og viste interesse). Han fortsatte å ta kontakt mens jeg var hjemme (i Bodø) i sommer, og nå studerer jeg(og han jobber) i samme by. Har hatt litt kontakt med han helt siden sommer. Tror begge har vært litt usikre på hverandre og hvor vi står, siden det var så lenge siden vi data. Jeg er vanligvis ikke en person som liker å ta intiativ, å det virker det veldig som han heller ikke er. Men i og med at jeg ikke har klart å få denne fyren utav hodet, bestemte jeg meg for å bare kjøre på å spørre han direkte ut om han ville finne på noe. Det ville han, men passet litt dårlig for han akuratt da. Da tenkte jeg greit, nå er det hans tur til å ta kontakt neste. Jeg har også følgt litt med på spotify kontoen hans, og jeg har sett at han hører på mange av de sangene jeg hører på osv. Det er mange sanger som ikke er er nye hiter, så det kan umulig være tilfeldig at han hører på de sangene. Ok dette høres kanskje litt dumt ut. Intuisjonen min forteller meg at han er interessert og heller ikke har glemt meg. Uansett, etter en stund tok han intiativ og inviterte meg på filmkveld. Det var veldig hyggelig og vi begynnte å kline osv. Men jeg følte det gikk litt for fort fram. Jeg har ikke hatt sex med han ennå.. men følte at han var veldig klar for det når jeg var hos han å såg film. I og med at det var en god stund siden sist jeg så ham, syntes jeg det ble helt feil. Jeg ble litt satt ut egentlig av hele greia. Jeg liker ham veldig godt, men jeg merker de følelsene jeg hadde da vi data i starten ikke er helt der nå.. men jeg tenker at de kanskje kan komme hvis jeg henger litt mer med ham , å blir kjent med ham uten sex. Det betyr en del for meg når jeg har sex med en person, å er absolutt nødt til å være følelser involvert. Da jeg skulle gå hadde jeg litt blanda følelser, for selv om det hadde vært veldig hyggelig kveld, følte jeg det gikk litt for fort fram med andre ting. Jeg prøvde å heller fokusere på at vi bare skulle kline litt uten for mye berøring. Å han holdt seg til det da, selv om jeg merka at han var veldig klar for mer. Tanker som om han bare var ute etter sex begynnte å slå meg. Kanskje han dater flere jenter og bare vil ha det litt gøy? Jeg sa at jeg måtte gå, og han sa at jeg bare måtte bli lenger, at jeg kunne sove over hvis jeg ville. Vi kyssa i døra før jeg skulle gå, og han sa "ja vi snakkes vel snart da?" på grunn av de blanda følelsene jeg hadde, ble jeg litt paff og bare mumla ut et "ja det gjør vi sikkert" som sikkert ikke hørtes så altfor overbevisende ut. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Som sagt jeg liker ham, men vil bli bedre kjent slik at følelser kan komme før jeg har sex med han. Dette var da 5. daten.. men de fire første var jo for lenge siden. Jeg er usikker på hva han tenker.. men det virker som han har en tendens til å høre på sanger "legge til nye sanger" på spotify, som handler om ting han tenker/føler. Dagen etter ser jeg at det går mye i sanger som "what will happen now?" "is this goodbye?, "I'll wait for you" osv.. For alt jeg vet kan jo dette være helt tilfeldig. Det er så vanskelig når jeg ikke kjenner han så godt, og føler det blir dumt å begynne å spørre han hvor vi står. Usikker på om jeg skal prøve å treffe han igjen eller om jeg bare skal droppe det. om jeg skal prøve å snakke med han eller om jeg skal vente på at han tar kontakt? Hva tenker dere ? Hvordan oppfatter dere situasjonen? Hilsen meg! Anonym poster: b3a9d0658a34a06939802862f19764c5 Anonym poster: 99052968bba0ac8bc8be7f35f505d7b5
Gjest Wei Wei Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg tror ikke situasjonen med Spotify er noe av svaret på spørsmålene dine. Tenk å hvordan dere kommuniserer. Spør han mye om deg som personen? Er dere ute i offentlighet eller inne hos noen av dere? Viser han initiativ til å se deg, egentlig? Ringer han selv eller svarer han bare når du tar kontakt? 1
solch Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Den eneste som kan svare på hva han er ute etter er han selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå