Skorpion72 Skrevet 28. februar 2002 #1 Del Skrevet 28. februar 2002 Vi har lyst til å ha en trompetsolo i vårt bryllup? Er det noen som har noen gode forslag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 28. februar 2002 #2 Del Skrevet 28. februar 2002 Hva med Gabriels obo (Morricones melodi) eller "Gje meg handa di ven" (Sally Gardens -en irsk folkemelodi)? Ser også at "Mitt hjerte alltid vanker" er et tema på en av de andre trådene. Julesang eller ikke, melodien er fantastisk, så kanskje som trompetsolo...?1212[ Dette Innlegg er endret av: MissS den 2002-02-28 09:25 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 28. februar 2002 #3 Del Skrevet 28. februar 2002 Amazing Grace er også flott. Trumpet Voluntary av J. Clarke er også veldig høytidlig og kan også brukes som inngangs-/utgangsmarsj.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solgløtt Skrevet 1. mars 2002 #4 Del Skrevet 1. mars 2002 Vi skal ha "Amazing Graze" og "The Rose" på trompet, akk. av orgel. Det blir nok aldeles nydelig! Trompeten skal også akk. orgel på utgangsmarsjem, "Bruremarsj fra Ørje". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 1. mars 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 1. mars 2002 Til Solgløtt: "The Rose", er det en sang Elton John synger eller Bette Midler, eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 1. mars 2002 #6 Del Skrevet 1. mars 2002 "The Rose" er en nydelig sang med Bette Midler, ja. Og hun har også en annen fantastisk sang: "Wind beneath my wings". Når jeg hører den, tenker jeg alltid på foreldrene mine, men den passer også til partner, venninne etc.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 1. mars 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 1. mars 2002 Tusen takk for to gode forslag, Amazing Grace og The Rose. Nå har jeg et nytt spørsmål. Har lyst å ha en når vi sitter inne i kirken og en som utgangssang? Hvilen sang burde jeg bruke til hva???? Kjempetakknemlig for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2002 #8 Del Skrevet 1. mars 2002 Vamp - Tir na noir. ----- /Ane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2002 #9 Del Skrevet 2. mars 2002 Heisann ) Du kan bruke the rose eller amazing grace midt i vielsen. Ingen av disse passer så veldig godt til utmasj...-dersom du VIL bruke en til utmasj, er nok amazing grace best. Andre utmasjer som passer godt med trompet er: trumpet voluntary av clark, festmasj av Christian Teilman og brudemasj av Jan Magne Førde. Lykke til ! Hilsen fra trompetisten ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2002 #10 Del Skrevet 2. mars 2002 Brukte selv The Rose og Ave Maria av Shubert under vielsen, det var helt nydelig. Ut hadde vi The trumpet voluntary. Siden vi hadde en trompeter valgte vi musikk ut fra det. Hvis dere ikke har trompetist kan jeg anbefale en veldig sterkt; Randi Anita tlf:41 21 83 09. Hun bor i Oslo-området, og er kjempeflink! Elisabeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solgløtt Skrevet 2. mars 2002 #11 Del Skrevet 2. mars 2002 Åh, det var godt å høre at hun er flink, det er nemlig hun som skal spille i vårt bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2002 #12 Del Skrevet 3. mars 2002 Trompetsolo hørtes veldig fint ut. Hvor mye koster det å få henne til å spille i kirken? Vet dere om hun tar oppdrag utenfor Oslo? Lise:-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2002 #13 Del Skrevet 3. mars 2002 Jeg tror det koster 1500 kroner, og hun tar nok oppdrag litt utenfor Oslo også. Dere må kanskje betale litt for å få henne langt utenfor Oslo....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2002 #14 Del Skrevet 3. mars 2002 Hei, Vet faktisk at Randi bor utenfor Oslo, men at hun spiller rundt nesten overalt. Det er jo bare å spørre. Elisabeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2002 #15 Del Skrevet 3. mars 2002 Lurer også på å ha trompetsolo i bryllupet vårt. Tror dere at What a Wonderful World som Louie Armstrong synger passer på trompet og med orgelakk. ?? hilsen fra Beryll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solgløtt Skrevet 3. mars 2002 #16 Del Skrevet 3. mars 2002 Randi Anita, som skal spille for oss, anbefalte faktisk denne melodien..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2002 #17 Del Skrevet 3. mars 2002 Den er KJEMPEFIN med trompet. Det hadde vi i vårt bryllup Anine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #18 Del Skrevet 4. mars 2002 Åååå så flott at hun er flink- vi skal også bruke henne ))) Wencke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå