Portvinpiken Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg trenger litt hjelp til inspirasjon av hår. Jeg ser meg litt lei av å google og se meg blind på bilder, så her oppfordres det herved til å poste bilder av flotte frisyrer! Kriteria: jeg har langt (midt på ryggen), tykt hår med noe fall (ikke lugg) og ønsker egentlig å ha det løst, evt. delvis oppsatt - kanskje med noe mer krøll. Uansett ikke helt rett og ikke veldig oppsatt. Jeg er personlig ingen stor tilhenger av "bustehår/nettopp- stått-opp" frisyrer (hvis det ga noen mening?). All hjelp til inspirasjon settes stor pris på
angelica100 Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg tenker på denne frisyren om det er mulig og få til med mitt hår da. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151062930374315&set=a.157904124314.118059.137959129314&type=1&theater 1
Stueloff Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg vet ikke hvordan du stiller deg til volum i håret, men poster et par frisyrer som jeg liker veldig godt og passer de kriteriene du ga 2
Portvinpiken Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg vet ikke hvordan du stiller deg til volum i håret, men poster et par frisyrer som jeg liker veldig godt og passer de kriteriene du ga Det i sort/hvitt var flott :-)
Petalouda Skrevet 15. oktober 2012 #5 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg tenker på denne frisyren om det er mulig og få til med mitt hår da. https://www.facebook...&type=1 denne var nyyydelig !!
Gjest lisha Skrevet 16. oktober 2012 #6 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg tenker på denne frisyren om det er mulig og få til med mitt hår da. https://www.facebook...&type=1 denne har jeg sett på jeg også! syns den var kjempefin! bare så dumt at jeg har tynt hår.. ser for meg at man må ha ganske tykt hår for atden skal bli fin?
Gjest Adriane Skrevet 17. oktober 2012 #7 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg tenker på denne frisyren om det er mulig og få til med mitt hår da. https://www.facebook...&type=1 Jeg syns også denne var kjempefin! Men som lisha over her, tenker jeg at jeg nok ikke har tykt nok hår. Mulig de bruker noe extensions og greier da, men. Den var iallfall veldig fin! Ellers er det flere enkle og fine her syns jeg Og disse er fine
Gjest lisha Skrevet 17. oktober 2012 #8 Skrevet 17. oktober 2012 Ja, disse var også fine, Adriane syns det er fint når det er enkelt og elegant!
Gjest Adriane Skrevet 18. oktober 2012 #9 Skrevet 18. oktober 2012 Enig med deg, lisha For meg er det viktig å se rimelig naturlig ut den dagen, både hva hår og sminke angår
Petalouda Skrevet 18. oktober 2012 #10 Skrevet 18. oktober 2012 Ja, disse var også fine, Adriane syns det er fint når det er enkelt og elegant! Enig med deg, lisha For meg er det viktig å se rimelig naturlig ut den dagen, både hva hår og sminke angår Helt enig. Jeg syns det er mange som ser ut som kunstverk når de gifter seg, og for all del - de er kjempefine. Men jeg har behov for å se ut som meg selv. Jeg vil sminke meg selv iallefall, men jeg må nok få hjelp til håret (har en skulder som er vrien å sette opp hår med) - men jeg skal helt klart være meg selv og ikke et kunstverk 1
Gjest lisha Skrevet 18. oktober 2012 #11 Skrevet 18. oktober 2012 Helt enig. Jeg syns det er mange som ser ut som kunstverk når de gifter seg, og for all del - de er kjempefine. Men jeg har behov for å se ut som meg selv. Jeg vil sminke meg selv iallefall, men jeg må nok få hjelp til håret (har en skulder som er vrien å sette opp hår med) - men jeg skal helt klart være meg selv og ikke et kunstverk Jeg vil se ut som "meg", hvor det skal være min stil De er fine de som ser ut som kunstverk, men det er ikke meg! Jeg skal også sminke meg selv! Håper å klare å sette opp håret selv også - men det kommer an på hviken frisyre jeg velger.. Får prøve meg litt frem
Portvinpiken Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #12 Skrevet 18. oktober 2012 Takk for fine og inspirasjonsrike bilder så langt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå