AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #101 Skrevet 17. oktober 2014 Turn off:http://duocbaokhang.vn/upload_images/images/Phương%20pháp%20tập%20thể%20hình%20tăng%20cân.jpghttp://www.zombiephiles.com/wp-content/uploads/2010/01/fat-guy-jumpkick.jpg Turn on:https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1094775_283446618461485_152574400_n.jpg Anonymous poster hash: 1a99f...173 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #102 Skrevet 17. oktober 2014 Liker menn i alle forpakninger, selv om jeg foretrekker dem høy. Samme her, men foretrekker en stor mann fremfor en tynn. Altså om valget sto mellom en overvektig og undervektig mann, hadde jeg gått for den overvektige, uansett om ALT var fett og null muskler. Jeg liker ting stort...... Anonymous poster hash: 5f92d...ce2
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2014 #103 Skrevet 17. oktober 2014 Samme her, men foretrekker en stor mann fremfor en tynn. Altså om valget sto mellom en overvektig og undervektig mann, hadde jeg gått for den overvektige, uansett om ALT var fett og null muskler. Jeg liker ting stort...... Anonymous poster hash: 5f92d...ce2 Feite fyrer er ikke noe for meg nei. 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #105 Skrevet 17. oktober 2014 Da jeg hverken trente eller gikk til styrketrening; tynn gutt = null problem Når jeg gikk dybere inn på treningsfronten (styrketrening), ble jeg veldig opptatt av å finne en større kar. Anonymous poster hash: a40f6...f60
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #106 Skrevet 17. oktober 2014 ribbein turn on, ølmage turn off Anonymous poster hash: 9c486...89f
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #107 Skrevet 17. oktober 2014 Samme her, men foretrekker en stor mann fremfor en tynn. Altså om valget sto mellom en overvektig og undervektig mann, hadde jeg gått for den overvektige, uansett om ALT var fett og null muskler. Jeg liker ting stort......Anonymous poster hash: 5f92d...ce2 Hehe skjønner godt at kvinner føler seg truet av en veltrent mann, når de er feite selv.Anonymous poster hash: ffdc0...c95 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #108 Skrevet 18. oktober 2014 Nei, jeg liker muskuløse menn (så lenge det ikke er helt ekstremt) som ikke er for tynne (og selvsagt ikke kosemage). Anonymous poster hash: d619b...552
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #109 Skrevet 18. oktober 2014 Ja, liker tynne gutter. De bør være i god form da. Liker ikke gutter med kjempemuskler. Han jeg er sammen med nå er 185 og veier 65 kg. Synes hans kropp er kjempe fin. Anonymous poster hash: 06f45...980
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #110 Skrevet 18. oktober 2014 Det er morsomt å se hvor sterke og konkrete meninger kvinner her inne har om menns kropper, samtidig som de blir helt fra seg når en mann kommenterer hva han synes er fint eller deilig om kvinner. Vi blir vel påvirket av dere da Uansett så er det veldig mye forskjellige meninger her da. Noen liker menn med litt kosemage, andre liker veldig tynne gutter, mens atter andre liker muskuløse. Dessuten handler dette om ting man som regel kan gjøre noe med, nemlig vekt og mengde muskler, og de fleste på KG blir vel ikke fra seg om noen menn sier at de liker chubby jenter, mens andre liker tynne? Blir "verre" når det er ting det ikke er så lett å gjøre noe med (puppe/penisstørrelse feks). Er jo noen menn her også som har virket litt furtne, og er jo naturlig at det blir langt flere som kommenterer i tråder som omhandler hva menn foretrekker fordi flesteparten av KG-brukerne er damer. Anonymous poster hash: d619b...552
Tidus Skrevet 19. oktober 2014 #111 Skrevet 19. oktober 2014 Vi blir vel påvirket av dere da Uansett så er det veldig mye forskjellige meninger her da. Noen liker menn med litt kosemage, andre liker veldig tynne gutter, mens atter andre liker muskuløse. Dessuten handler dette om ting man som regel kan gjøre noe med, nemlig vekt og mengde muskler, og de fleste på KG blir vel ikke fra seg om noen menn sier at de liker chubby jenter, mens andre liker tynne? Blir "verre" når det er ting det ikke er så lett å gjøre noe med (puppe/penisstørrelse feks). Er jo noen menn her også som har virket litt furtne, og er jo naturlig at det blir langt flere som kommenterer i tråder som omhandler hva menn foretrekker fordi flesteparten av KG-brukerne er damer. Anonymous poster hash: d619b...552 Tja. Det sterkeste kriteriet blant mange virker jo å være høyde. Det får man ikke gjort noe med
Gjest 100%naturlig Skrevet 8. november 2014 #112 Skrevet 8. november 2014 Jeg er veldig tynn, faktisk tynnere enn Justin Bieber tror jeg. Jeg er ikke sykelig tynn, men sundt kosthold, utholdende muskulatur og nesten 0-kropopsfett. Jeg får selv, av og til høre noen kommentarer på at jeg er for tynn, men flere liker meg så tynn enn motsatt, sånn jeg opplever det selv. Mine venner syns det er kult å fint på en sexy måte, spesielt kult når jeg går i stramme klær. Jeg trener ganske mye, men har ikke fokus på å bygge muskler. Mye går på smidighet, spenst og utholdenhetstrening, det er min greie.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå