AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #81 Skrevet 16. oktober 2012 Vel, ville du likt at en mann kommenterte bildene du har lagt ut av deg selv og sagt at de ikke vil ha småstutte lubne kvinnfolk men sylslanke puppejenter? men selvsagt, ingen tar jo slikt seriøst Etter å ha lest endel av innleggene dine begynner jeg å få et rimelig klart bilde av personligheten din..... Anonym poster: bd432a04d4e028485c9fc5b240c2ad00 Og dette får plussinnlegg? Her var det også snakk om en enkeltperson. Ord som pinnedyr om en stor gruppe er forkastelig, men å rakke ned på enkeltpersoner og bilder vedkommende kanskje har lagt ut er helt greit? Kvinneguiden er full av bitre, hevngjerrige og triste jenteunger med stort behov for å rakke ned på andre... Noen ganger lurer jeg på om majoriteten av norske mobbere og moralpoliti sitter her inne hele fritiden sin. Et sted må man jo få opp all den sure gallen man ikke får utløp for noen andre steder. Trist. Anonym poster: 2898e57143ed61b4223cfed847cef885
Envy Skrevet 16. oktober 2012 #82 Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Vel, ville du likt at en mann kommenterte bildene du har lagt ut av deg selv og sagt at de ikke vil ha småstutte lubne kvinnfolk men sylslanke puppejenter? men selvsagt, ingen tar jo slikt seriøst Etter å ha lest endel av innleggene dine begynner jeg å få et rimelig klart bilde av personligheten din..... Anonym poster: bd432a04d4e028485c9fc5b240c2ad00 Hadde noen kalt meg småstutt og lubben, hadde jeg fått meg en god latter, for akkurat det vet jeg at jeg ikke er ;-) Nok en anonymbruker som tror h*n "har dannet seg et bilde av hvordan jeg er". Sorry to say, men det skal nok mer til enn å lese noen innlegg på et forum for å kjenne en person. Hvorfor gjemme seg bak ab forresten? Endret 16. oktober 2012 av Envy
post-it Skrevet 16. oktober 2012 #83 Skrevet 16. oktober 2012 En mann over 20år på 177cm bør ideelt sett ligge på mellom 75-80kg med en fett% på ca 13-14%. Da er en normalvektig pr definisjon...det er ingen med særlig muskelmasse som ligger kun på 66kg på denne høyden. Musklelvev veier mye.... Ligger du rundt 85kg på denne høyden vil du fremstå særdeles kraftig. Selv ligger jeg på rundt 100kg fordelt utover på 188cm. Min mor maser fremdeles over at jeg må spise mer fordi jeg er så lang og tynn... hvis det setter ting i perspektiv. Jeg er så lei av at folk sier slikt. Muskelvev veier mye i forhold til hva? 1kg er en 1kg, men massetettheten er noe annet. 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2012 #84 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg er sammen med en tynn mann... Men for meg spiller det ingen rolle om han er tynn, muskuløs eller rund for jeg er sammen med mannen, ikke kroppen Anonym poster: 43965ba4a46498a64f1c8372e26cb829
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #85 Skrevet 16. oktober 2014 Går det an at man som jente kan føle at gutten er mindre enn seg selv, selv om man er slank, dersom han er veldig tynn? Eller har gutter uansett "større" skjelett? Jenter kan kanskje ha bredere hofter? Tenker hvis gutten og jenta er på samme høyde. Altså en tynn gutt og en tynn jente på samme høyde - hvem vil ha "smalest" skjelett? Anonymous poster hash: 6eb08...add
Nanami Skrevet 16. oktober 2014 #86 Skrevet 16. oktober 2014 Går det an at man som jente kan føle at gutten er mindre enn seg selv, selv om man er slank, dersom han er veldig tynn? Eller har gutter uansett "større" skjelett? Jenter kan kanskje ha bredere hofter? Tenker hvis gutten og jenta er på samme høyde. Altså en tynn gutt og en tynn jente på samme høyde - hvem vil ha "smalest" skjelett?Anonymous poster hash: 6eb08...add Samboeren min er mye høyere enn meg, så det er kanskje ikke det samme. Jeg føler ikke at han er liten på noen som helst måte. Han er 17 cm større enn meg rundt midjen, men likevel tror folk at han er tynnere enn meg. Er sikkert annerledes når man er lavere, men vil tro håndledd, føtter, knær, hender osv er større på mannen? Jeg liker hvertfall tynne menn. Alltid gjort det. Men godt mulig jeg ble "farget" av min første kjæreste (som også er nåværende) som var veldig tynn.
sukkerspinnn Skrevet 16. oktober 2014 #87 Skrevet 16. oktober 2014 JA, jeg liker direkte spinkle menn. Men det er jo veldig individuelt. For noen jenter er muskler et must, mens noen liker dere mer "bamsete". Ikke stress så mye med det, er det beste tipset jeg kan gi. 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #88 Skrevet 16. oktober 2014 Skinnyboys eller slanke atletiske menn er penest. Så lenge du er over 180 og bredskuldret er det greit. Bolemuskler og bamsegutter med såkalt kosemage er det verste jeg vet. Kosemage = overvekt. Det er tragisk at det er så mange feite menn der ute. Anonymous poster hash: 75dfa...015
Tidus Skrevet 16. oktober 2014 #89 Skrevet 16. oktober 2014 Det er morsomt å se hvor sterke og konkrete meninger kvinner her inne har om menns kropper, samtidig som de blir helt fra seg når en mann kommenterer hva han synes er fint eller deilig om kvinner. 2
Cowboy Lotte Skrevet 16. oktober 2014 #90 Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Mannen skal være mann med stor M. Han SKAL ha synlig vaskebrett og fine muskler som man lett kan ta på. Niplene må ikke være små erter... Han må være betydelig høyere enn meg, men ikke over 2 meter... Han må IKKE være overvektig, blir kvalm av annet.. I tillegg MÅ han ha Kukk langt over gjennomsnittet for at det skal bli aktuelt. Endret 16. oktober 2014 av Cowboy Lotte 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #91 Skrevet 16. oktober 2014 Mannen skal være mann med stor M. Han SKAL ha synlig vaskebrett og fine muskler som man lett kan ta på. Niplene må ikke være små erter... Han må være betydelig høyere enn meg, men ikke over 2 meter... Han må IKKE være overvektig, blir kvalm av annet.. I tillegg MÅ han ha Kukk langt over gjennomsnittet for at det skal bli aktuelt. Regner med du selv ser ut som ei dundre?Anonymous poster hash: ffdc0...c95
Toxicwonderland Skrevet 16. oktober 2014 #92 Skrevet 16. oktober 2014 Mitt "krav" er at han må være større enn meg, både i lengde og helst bredde. Brede skuldre og helst både litt muskler og kjøtt på kroppen. Jeg liker best gutter som er litt "store", faktisk. Heller litt mage foran en liten pinne ja!
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #93 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg foretrekker helt klart noen ekstra kilo enn tynn. Tynn er så turn off som det kan få blitt!! Heller 20 kg for mye.Anonymous poster hash: 3ec0d...8d0
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #94 Skrevet 17. oktober 2014 Om jeg kunne valgt helt fritt så hadde den perfekte kroppen vært Arnold Schwarzenegger sin kropp, for eksempel slik han så ut i conan, on stage er litt for mye/lav fettprosent. Jeg er nok en smule spesiell her, og jeg vet det ikke er "naturlig" heller å bli sånn uten steroider osv. Dagens bodybuildere som bruker veksthormon er absolutt ikke fint i det hele tatt. Når det er sagt så kunne jeg like så godt vært sammen med en tynn gutt, så lenge han var større enn meg, og det skal ikke så mye til med mine 170 cm og 52 kg. Jeg la egentlig ikke merke til kroppen til samboeren min før på 3 date, var vinter, og da var jeg allerede så forelsket at jeg kunne ikke ha brydd meg mindre. Nå er det nok også han som har gjort at jeg liker muskuløse menn så godt da.Anonymous poster hash: 1e8eb...87a
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #95 Skrevet 17. oktober 2014 Mitt "krav" er at han må være større enn meg, både i lengde og helst bredde. Brede skuldre og helst både litt muskler og kjøtt på kroppen. Jeg liker best gutter som er litt "store", faktisk. Heller litt mage foran en liten pinne ja! Kroppen vår består som kjent av muskler, kjøtt og fett Du er klar over at kjøtt i hovedsak er muskler? Siden du både vil ha muskler og kjøtt liksom? Hvor befinner dette såkalte "kjøttet" seg hen Anonymous poster hash: 1e8eb...87a 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #96 Skrevet 17. oktober 2014 Foretrekker normalt slanke menn med litt muskler :-) finner hverken superslanke gutter eller gutter med mage tiltrekkende. Anonymous poster hash: 7a700...206
deedee_ Skrevet 17. oktober 2014 #97 Skrevet 17. oktober 2014 Har blitt til at jeg alltid går for høye og slanke gutter. Jeg takler ikke muskelbunter. Syns det er tacky Greit med vanlig definerte muskler, sånn typisk fotballkropp. Men ikke mer.
deedee_ Skrevet 17. oktober 2014 #98 Skrevet 17. oktober 2014 Har blitt til at jeg alltid går for høye og slanke gutter. Jeg takler ikke muskelbunter. Syns det er tacky Greit med vanlig definerte muskler, sånn typisk fotballkropp. Men ikke mer.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #99 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg er ganske tynn og ser at alle jentene som har vært interessert i meg enten har vært tynne selv. Går vel andre veien tilbake også, synes tynne jenter passer meg best.Anonym poster: 7784dc627294fb0cc55d544db295d8f3 Ja,har inntrykk av at damer som liker menn med "kosemager" ofte er ganske store selv, og er redde for å se for store ut ved siden av en slank veltrent mann. Anonymous poster hash: 75dfa...015 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #100 Skrevet 17. oktober 2014 Jeg foretrekker helt klart noen ekstra kilo enn tynn. Tynn er så turn off som det kan få blitt!! Heller 20 kg for mye.Anonymous poster hash: 3ec0d...8d0 Hehe ikke så rart når du selv er overvektig da, hehe:PAnonymous poster hash: ffdc0...c95
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå