Gå til innhold

Jenter, liker dere tynne gutter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker kjærsten min som er tynn. Uten om det har jeg ikke noen spesiell preferanse når det gjelder mannekropp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg fortrekker mer kraftig bygde mannfolk. Men det er da heldigvis gutter for oss alle der ute. :)

Anonym poster: 9566efd56e5ab9ef82d39d1b47e5aa66

Skrevet (endret)

Pinnedyr ...haha fantastisk :D Takk Envy :)

Du vet at man ikke kan stole på en mann under 100kg?

Ikkesant! ;) Jo, versegod du ;)

Man kan ikke stole på menn generelt, hverken over eller under 100 kg, så akkurat der faller dere igjennom hele gjengen! Men 100 kg muskler er behagelig for øynene :jepp:

Endret av Envy
Skrevet

Hvorfor i alle dager lar du kvinner få siste ordet i hvordan du skal se ut? For meg blir det den ultimate falitterklæring. Er det ikke bedre å finne noe du er komfortabel med selv? Ønsker du å tilbringe 5 dager i uka med trening, så gjør du dette. Ønsker du å ta en hvil på sofaen iblant, ja så gjør du det også. Din egen trivsel er da langt viktigere enn hva noen kvinner på KG kan mene om deg?

• Liker 3
Skrevet

Din egen trivsel er da langt viktigere enn hva noen kvinner på KG kan mene om deg?

Hvem bryr seg om hva kvinner mener om noe som helst?

Helt irrelevant.

:)

Skrevet

Hvem bryr seg om hva kvinner mener om noe som helst?

Helt irrelevant.

:)

Poenget er at vi menn bør lære oss å gi mer faen i kravene til kvinner. Bli flinkere til å være oss selv. Akkurat som at kvinner bør lære seg å gi mer faen i kravene til menn. Det gjelder å finne noe man er komfortabel med selv. Det er bedre å være "pinnedyr" og gå rundt livet fornøyd, enn å være treningsfreak og gå rundt livet misfornøyd fordi man har for høy fettprosent. Holdning og personlighet teller vel så mye som kropp, faktisk.

Skrevet

Hvorfor i alle dager lar du kvinner få siste ordet i hvordan du skal se ut? For meg blir det den ultimate falitterklæring. Er det ikke bedre å finne noe du er komfortabel med selv? Ønsker du å tilbringe 5 dager i uka med trening, så gjør du dette. Ønsker du å ta en hvil på sofaen iblant, ja så gjør du det også. Din egen trivsel er da langt viktigere enn hva noen kvinner på KG kan mene om deg?

Enig i poenget ditt, men skjønner TS og. Når man er ung vil man gjerne føle seg komfortabel hvis man skulle ende opp naken med det motsatte kjønn, dette er ganske naturlig, bare se på alle unge gutter som løfter vekter og jakter på sixpack.

For det andre så tror jeg ikke dette med at egen trivsel er viktigst er det beste å leve etter, jeg er selv mann og når jeg var 15 år levde jeg etter det prinsippet: spiste det jeg ville, droppet trening og i løpet av et par år hadde jeg gått opp 20 kilo. Ikke lurt. Hadde jeg ikke begynt å slanke meg da ville jeg nok gått opp 20 kilo til.

Anonym poster: bdfd4fa490928f4bf8fc934948f7453a

Skrevet

Enig i poenget ditt, men skjønner TS og. Når man er ung vil man gjerne føle seg komfortabel hvis man skulle ende opp naken med det motsatte kjønn, dette er ganske naturlig, bare se på alle unge gutter som løfter vekter og jakter på sixpack.

For det andre så tror jeg ikke dette med at egen trivsel er viktigst er det beste å leve etter, jeg er selv mann og når jeg var 15 år levde jeg etter det prinsippet: spiste det jeg ville, droppet trening og i løpet av et par år hadde jeg gått opp 20 kilo. Ikke lurt. Hadde jeg ikke begynt å slanke meg da ville jeg nok gått opp 20 kilo til.

Anonym poster: bdfd4fa490928f4bf8fc934948f7453a

Klart det er naturlig med de tankene, spesielt når man er ung, men man burde jo ikke ha dem, mener nå jeg.

Man kan trives på flere måter. Man kan trives med å trene og holde seg i form, og man kan trives med å spise god mat, og ta noen sofakvelder. Det er ikke alle som trives med noen kilo for mye, og da er det naturlig å trene mer. Men poenget mitt er at man trener for egen del, og ikke etter det idealet som blir dyttet på en.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

Poenget er at vi menn bør lære oss å gi mer faen i kravene til kvinner. Bli flinkere til å være oss selv. Akkurat som at kvinner bør lære seg å gi mer faen i kravene til menn. Det gjelder å finne noe man er komfortabel med selv. Holdning og personlighet teller vel så mye som kropp, faktisk.

AMEN!

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

Kommer an på hvor tynn! En jeg kjenner er 178 høy og 57 kilo. Det er ikke så sexy! Men jeg lurer på hvor tynn er for tynt for menn? Til dere som sier dere liker tynne gutter...

Anonym poster: 71eeab0ebe6a859d6108dcc996b73c94

Skrevet

Poenget er at vi menn bør lære oss å gi mer faen i kravene til kvinner. Bli flinkere til å være oss selv. Akkurat som at kvinner bør lære seg å gi mer faen i kravene til menn. Det gjelder å finne noe man er komfortabel med selv. Det er bedre å være "pinnedyr" og gå rundt livet fornøyd, enn å være treningsfreak og gå rundt livet misfornøyd fordi man har for høy fettprosent. Holdning og personlighet teller vel så mye som kropp, faktisk.

Word!

Men jeg er også enig med han som sa at man ikke bare skal leve for egen nytelse og dermed ende opp på en usunt høy vekt (ser jo at du også forsåvidt var enig i dette). Det er sexy med menn som tar vare på seg selv (og med det mener jeg ikke at han nødvendigvis trenger å trene på treningsstudio flere dager i uka, men 100 % sofagris er ikke noe for meg).

Den mannlige drømmekroppen for meg er litt bredbygd med litt muskler, og gjerne med en liten kosemage. Jeg er ikke spesielt begeistret for hverken "skinn og bein", sterk overvekt eller svære muskler. Det betyr ikke at jeg ikke har tent på andre typer mannekropp enn det jeg sikler etter når jeg er (singel) på byen, eller på tv/film/whatever. Jeg tiltrekkes nemlig først og fremst av personlighet og kjemi oss i mellom, og jeg er da også sammen med en som ikke akkurat passer idealet mitt litt en gang. Kroppen betyr virkelig ikke noe særlig når resten av mannen er så fantastisk som han er :D

Anonym poster: 8b44c08555642fdbfeb79c891eb01db3

Skrevet
Er i utgangspunktet litt Mario Lopez (men ikke like store muskler da) men vurderer å gå ned for å bli mer Justin Bieber-tynn.

Herrigud.

Du må da gjøre det for deg selv, og ikke for alle andre. Folk er folk, og de liker mye forskjellig.

Skrevet

Ikkesant! ;) Jo, versegod du ;)

Man kan ikke stole på menn generelt, hverken over eller under 100 kg, så akkurat der faller dere igjennom hele gjengen! Men 100 kg muskler er behagelig for øynene :jepp:

Det er ikke mange kvinner som sier at de helst foretrekker en veldig muskuløs og stor/høy mann.

Det er heller ikke grunnen til jeg bruker forferdelig mye tid i gymmen hver uke...for meg så blir det en primitiv 1-1 relasjon mellom det å være en mann og føle seg som en mann. Jeg har altids forundret meg over hvordan mange av kompisene mine kan være syltynne uten å reflektere tilbake på at det hele ser litt merkelig ut i en voksen mans rolle. Nå drar de mange flere damer enn meg da som er nokså motsatt så tror neppe at det har noenting å si for kvinner flest om man er tynn eller ei.

Du Envy er heller unntaket slik jeg har skjønt det til nå ...så du har *det* markedet for deg selv mer enn du aner tror jeg ..hehe :danse:

Gjest Loverdose
Skrevet

For meg er en "kosemage" et must! Noe lunde høy fettprosent + muskler er god knall. Ingenting er så sexy som en kraftig bygd mann. ;)

Skrevet

er 177, 66 kg for tynt?

Anonym poster: 87a47adfd85d45f6b37288bbe8e29423

Skrevet

Billedlig talt. Folk tar ALT her inne så blodseriøst, og ser ikke nyanser i noenting. Det er faktisk litt festlig.

Syns du det er slitsomt å måtte være moralpoliti?

Vel, ville du likt at en mann kommenterte bildene du har lagt ut av deg selv og sagt at de ikke vil ha småstutte lubne kvinnfolk men sylslanke puppejenter?

men selvsagt, ingen tar jo slikt seriøst ;) Etter å ha lest endel av innleggene dine begynner jeg å få et rimelig klart bilde av personligheten din.....

Anonym poster: bd432a04d4e028485c9fc5b240c2ad00

• Liker 1
Gjest Loverdose
Skrevet

er 177, 66 kg for tynt?

Kommer an på fettprosent og kroppsbygning. En person som er 177 cm høy og veier 66 kg kan være alt ifra syltynn til kraftig. Vekt og høyde kan man ikke si noe spesifikt om uten å ha sett kroppen, annet enn BMI - noe som er helt verdiløst å dømme etter.

Skrevet

er 177, 66 kg for tynt?

En mann over 20år på 177cm bør ideelt sett ligge på mellom 75-80kg med en fett% på ca 13-14%.

Da er en normalvektig pr definisjon...det er ingen med særlig muskelmasse som ligger kun på 66kg på denne høyden. Musklelvev veier mye....

Ligger du rundt 85kg på denne høyden vil du fremstå særdeles kraftig. Selv ligger jeg på rundt 100kg fordelt utover på 188cm. Min mor maser fremdeles over at jeg må spise mer fordi jeg er så lang og tynn... hvis det setter ting i perspektiv.

Skrevet

Iom at spiseforstyrrelser blant gutter er stadig økende, så må man jo anta at det treffer.

Ett sted får de jo denne oppfatningen av, at de ikke ser bra nok ut.

Ord som "pinnedyr/lite maskulin/veik/pinglete" er sikkert ord som ikke kjennes dødsbra ut å høre- og som jeg er helt sikker på at er med på å underbygge et press om å måtte se ut som et ideal.

"It is believed that men’s body image dissatisfaction has tripled in the previous 25 years, from 15 per cent to 45 per cent (of all western men). Quite simply, recent research has shown that body dissatisfaction is a serious and growing concern for males, and their psychological and physical wellbeing is being adversely affected."

(.....)Research shows that young men tend to see themselves at thinner and less muscular than they actually are. Because men are socialized not to discuss their body image concern, their silent anguish may lead to feelings of isolation, distress, depression and anxiety. The drive for muscularity in young men has been associated with low self esteem, neuritisicm an perfectionism.

http://www.psycholog...ych/body_image/

Det er ikke moral, men fakta. Og vi har jo alle et ansvar i å spre positive holdninger fremfor å opprettholde strenge kroppsideal, iallefall når vi jo ser at utviklingen er som den er

Nå sier ikke jeg at du er uenig i dette eller ønsker en negativ utvikling, poenget mitt er bare at sånne type ord generelt sett ikke bidrar positivt og har en innvirkning.

Ærlig talt! Så slutt å hakk på enkeltbrukere her da. En annen som nevner at man ikke ville hatt seksuelt omgang med en mann om han kan knekke i to, men det blir ikke tatt opp?

Det finnes to veldig irriterende type mennesker.

Folk som roper rasisme om den minste ting, og moralpoliti.

Ja, ekstremt mange menn ble nok dypt såret av "pinnedyr" kommentaren og ligger å gråter seg i søvn i skrivende stund.

Tror nok de fleste menn takler å høre slikt og utvikler nok ikke spiseforstyrrelser av den grunn.

Det å ta alle "pinnedyr" i forsvar er det samme som å stelle seg opp foran en person som blir mobbet og mobberen og si "OK, kanskje h*n ikke er slank, pen eller intelligent, men hvem er du til å si slike ting til han/henne?" Det er nå dere som går i mot og skriver lange stiler som mener at det er negativ å være tynn som en pinnedyr. Mens Envy kanskje snakket om mer personlige preferanser. Så skamme seg!

Hva folk skal ta seg nær av... :rolleyes: Det må være utrolig slitsomt å ta alt så personlig og ille opp.

Det er ikke engang snakk om en enkeltperson...

https://www.youtube....h?v=Ja80Mfujti8

Anonym poster: 2898e57143ed61b4223cfed847cef885

Skrevet

En annen ting. Det tar vel ikke lang tid før mannen steller seg opp foran dama si og spør "Får denne buksa rumpa mi til å se stor ut? Jeg visste jeg ikke skulle spist de ekstra krumkakene altså, setter seg rett på hofta! Får vrikke meg litt ekstra på Zumbatimen på Onsdag"

Oh, yes, i did! Beklager til de litt overvektige mennene der ute. Litt Ben & Jerry's og sex og singeliv maraton så er denne kommentaren ute av verden!

Anonym poster: 2898e57143ed61b4223cfed847cef885

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...