Envy Skrevet 14. oktober 2012 #21 Skrevet 14. oktober 2012 Men vi har jo alle et lite ansvar selv for å forsøke å ikke bidra til kjipe og unødvendige uttalelser eller kommentarer. Det er morsomt å se at det alltid er jeg som får bitchingen her inne. Jeg må være fantastisk flink til å provosere Jeg ser minst en pinnedyr uttalelse lenger opp her (den er garantert ironisk/morsom, men KAN jo være at noen misforstår og blir såret) og noen som snakker om en frykt for å knekke tynne menn i to. Er det så mye hyggeligere? Nei, det er ikke det, men dette er en tråd som handler om subjektive meninger, og jeg synes faktisk at man burde kunne ta uttalelser i slike tråder med en klype salt. Ok, så liker ikke jeg tynne menn da, men det finnes fortsatt ca 5678362784304738745736743524 damer i verden som gjør det, så hvorfor henge seg opp i det? Vi liker forskjellige ting. GARANTERT en stor andel menn som ikke liker min fysikk, slank, nesten flatbrystet og begynner å bli relativt muskuløs. Men bryr jeg meg? Nei, fordi det finnes menn som liker meg også, hvorfor skal jeg da bry meg med de som ikke gjør det? Preferanser er forskjellig. 2
Djungelvrål Skrevet 14. oktober 2012 #22 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Ærlig talt! Menn flest tar seg ikke nær av utrykk som "pinnedyr". Kvinner er mye mer sensitive i så måte. Menn klapper hverandre på magen og sier ting som "Øøøy, fått deg pondus?" Det gjør ikke vi kvinner mot hverandre og det er det en grunn til. Vi har kun lov til å spøke om våre egne kropper, ikke andre kvinners. Menn er ikke halvparten så kroppsfikserte som vi er, ihvertfall ikke menn på min alder. Det legitimerer ikke at vi kan spøke om det men det er ikke vits å hause opp et nærmest ikke eksisterende problem! Endret 14. oktober 2012 av Liquorice 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #23 Skrevet 14. oktober 2012 Ærlig talt! Menn flest tar seg ikke nær av utrykk som "pinnedyr". Kvinner er mye mer sensitive i så måte. Menn klapper hverandre på magen og sier ting som "Øøøy, fått deg pondus?" Det gjør ikke vi kvinner mot hverandre og det er det en grunn til, vi har kun lov til å spøke om våre egne kropper, ikke andre kvinners. Menn er ikke halvparten så kroppsfikserte som vi er, ihvertfall ikke menn på min alder. Det legitimerer ikke at vi kan spøke om det men det er ikke vits å hause opp et nærmest ikke eksisterende problem! Wow du forstår gutter -.- Høres ut som du har den meste av erfaringen med gutter fra tv-skjermen. Anonym poster: 08e86ecb9db41411998300434f4732bc 2
pinar Skrevet 14. oktober 2012 #25 Skrevet 14. oktober 2012 Det er morsomt å se at det alltid er jeg som får bitchingen her inne. Jeg må være fantastisk flink til å provosere Jeg har ikke peiling på hvor vidt du mottar mye bitching eller ikke. Men om du tar det der for å være bitching så er det jo kanskje ikke så rart du mener du får mye? Så klart er det helt greit at du ikke er spesielt glad i tynne gutter. Ja folk har ulike preferanser. Jeg er bare ikke særlig begeistret for nedlatende kallenavn om andres kropp, men meg om det 5
Gjest Raindrops Skrevet 14. oktober 2012 #26 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Jeg liker høy og hengslete. Men jeg liker også moderat muskuløse menn, og helt normale menn, og menn med litt kosemage. Forskjellige mennesker kler forskjellige ting, og til syvende og sist så er det ikke det som avgjør om jeg finner en mann tiltrekkende eller ikke. Endret 14. oktober 2012 av Raindrops 2
Rubies_ Skrevet 14. oktober 2012 #27 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg syns at høye, tynne menn (hengslete) er perfekt! 1
Nusseli Skrevet 14. oktober 2012 #28 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Vel, er man fryktelig hårsår og går i dype depresjoner pga uttalelser fra anonyme brukere på internett, burde man ikke lese på et forum som kg. Skulle jeg tatt meg nær av alt det som skrives her inne som jeg føler meg truffet av, eller som tilogmed har vært direkte angrep på meg, ville jeg ikke vært i stand til å stå opp av senga om morgenen. Jag skjønner ikke hvorfor folk ikke ger seg når man gett en forklaring på hvorfor og dessuten sagt at man ikke mente det på noe som helst vis. At det at på skall legge seg flere oppe i debatten om at man var "elak, dum eller whatever" skjønner jeg ikke heller. Kanskje ikke din beteckning var helt rett og kanskje den bare læt kul i dit eget hode men du har jo nå sagt at du ikke mente noe ved det. Jeg som er oppegående kan lese det du skriver og når du skriver at du ikke mener noe med det så tar jeg deg for dit ord. Syns det er lite trist med alle disse "moralpolitier" her. Greit nok at EN bruker kan si ifra, hvis den brukeren trodde man mente noe annet eller at man ikke var helt rettvist, jeg gjør det selv. Det som gjør meg helt målløs er når flere brukere og gjerne noen AB rett og slett går til atakk for at få sagt akkurat det man gett svar på. Då blir det ikke greit lengre. Hvis jeg syns noe om hva en bruker skrivet så trenger jo jeg IKKE å si noe hvis det alereden blitt sagt. Dvs. jeg er på din side Envy, du sa noe som ble litt dumt i andres øron, du sa du ikke mente noe ved det. FERDIG MED DET. AB, Norah og Karpuzi deres mening trengs ikke, dere har fått sagt det dere ønsket og mer der til. Tror det hadde rekkt med Norahs første kommentar. Hilsen en som er trøtt på at bli attakkerad av flere på samme gang og at det siden kalles før noe helt annet for att rettferdige det. (Det er noe helt annet hvis brukeren fortsetter og ikke gir seg men ikke annars). Red. Jeg liker menn av alle slags, bare de er menn med glimt i øyet som gir meg den glimten så blir jeg sjarmert Endret 14. oktober 2012 av Nusseli 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #29 Skrevet 14. oktober 2012 Folk som er alt for tynne er ikke noe pent. Tenker da på at ribbein synes godt og at magen nesten går innover. Er du en helt normal slank fyr, så jatakk! Synes det er finest med høye slanke gutter uten altfor definerte muskler, enn de som har masse muskler. Men det er nå meg og min mening da.. Anonym poster: a0e9ce27b7ad7a274d8b25323dd81a99
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #30 Skrevet 14. oktober 2012 snip Jeg er lei av at folk ikke kan uttrykke sin preferanse, uten å rakke ned på det motsatte i samme slengen. Det er stygt, unødvendig, uhøflig og udannet. Og jeg kommer ikke til å slutte å si ifra når folk oppfører seg slik. Hilsen AB som er trøtt av at folk slenger nedsettnde bemerkninger om andres kroppstyper. Anonym poster: db9e2b42daf72d9684a4b9acc059adf9 2
Envy Skrevet 14. oktober 2012 #31 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg har ikke peiling på hvor vidt du mottar mye bitching eller ikke. Men om du tar det der for å være bitching så er det jo kanskje ikke så rart du mener du får mye? Så klart er det helt greit at du ikke er spesielt glad i tynne gutter. Ja folk har ulike preferanser. Jeg er bare ikke særlig begeistret for nedlatende kallenavn om andres kropp, men meg om det Vel, det er meg dere siterer med kritikken deres side opp og side ned, mens folk her uttaler seg om hengslete menn og fler pinnedyr uttalelser. Jeg synes faktisk pinnedyr er en artig karakteristikk, bare man legger til så mye som bittelitt humor i ting, så er det utrolig hvor mye hyggeligere verden blir
Gjest Gunfreak Skrevet 14. oktober 2012 #32 Skrevet 14. oktober 2012 Den gangen jeg var tynn hadde jeg ikke hatt noe mot å bli kalt pinnedyr. Jeg hadde mer problemer når en jente sa, fy faen du er tynn! 2
Envy Skrevet 14. oktober 2012 #33 Skrevet 14. oktober 2012 Jag skjønner ikke hvorfor folk ikke ger seg når man gett en forklaring på hvorfor og dessuten sagt at man ikke mente det på noe som helst vis. At det at på skall legge seg flere oppe i debatten om at man var "elak, dum eller whatever" skjønner jeg ikke heller. Kanskje ikke din beteckning var helt rett og kanskje den bare læt kul i dit eget hode men du har jo nå sagt at du ikke mente noe ved det. Jeg som er oppegående kan lese det du skriver og når du skriver at du ikke mener noe med det så tar jeg deg for dit ord. Syns det er lite trist med alle disse "moralpolitier" her. Greit nok at EN bruker kan si ifra, hvis den brukeren trodde man mente noe annet eller at man ikke var helt rettvist, jeg gjør det selv. Det som gjør meg helt målløs er når flere brukere og gjerne noen AB rett og slett går til atakk for at få sagt akkurat det man gett svar på. Då blir det ikke greit lengre. Hvis jeg syns noe om hva en bruker skrivet så trenger jo jeg IKKE å si noe hvis det alereden blitt sagt. Dvs. jeg er på din side Envy, du sa noe som ble litt dumt i andres øron, du sa du ikke mente noe ved det. FERDIG MED DET. AB, Norah og Karpuzi deres mening trengs ikke, dere har fått sagt det dere ønsket og mer der til. Tror det hadde rekkt med Norahs første kommentar. Hilsen en som er trøtt på at bli attakkerad av flere på samme gang og at det siden kalles før noe helt annet for att rettferdige det. (Det er noe helt annet hvis brukeren fortsetter og ikke gir seg men ikke annars). Red. Jeg liker menn av alle slags, bare de er menn med glimt i øyet som gir meg den glimten så blir jeg sjarmert Takk! Som du skriver, så mente jeg ikke vondt med uttalelsen
Nusseli Skrevet 14. oktober 2012 #34 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg er lei av at folk ikke kan uttrykke sin preferanse, uten å rakke ned på det motsatte i samme slengen. Det er stygt, unødvendig, uhøflig og udannet. Og jeg kommer ikke til å slutte å si ifra når folk oppfører seg slik. Hilsen AB som er trøtt av at folk slenger nedsettnde bemerkninger om andres kroppstyper. Anonym poster: db9e2b42daf72d9684a4b9acc059adf9 Det er mottager som har ansvaret for hvordan ting tolkes. Hvis du hadde det tolket det på en annen måte så hadde du fått en oppenbarelse og insett at det faktiskt enkelt og greit bare betydde at Envy ikke liker tynne menn. Ikke noe mer, ikke noe mindre. Hun hadde ikke kallt dem "pinnedyr" hvis hun syntes at det var noe veldig fælt at si. Tvivler sterk på at hun er en person som avsiktlig sårer folk på den måten. Dessuten så har hun jo forklart det allereden for flere andre brukere begynnte å hakke på akkurat den kommentaren. Det går jo ann og bruke skjønn og se ann situasjonen. 2
solch Skrevet 14. oktober 2012 #35 Skrevet 14. oktober 2012 Når du sier tynn, mener du spinkel? Isåfall nei. Når du sier tynn, mener du slank? Isåfall ja. 1
Djungelvrål Skrevet 14. oktober 2012 #36 Skrevet 14. oktober 2012 Wow du forstår gutter -.- Høres ut som du har den meste av erfaringen med gutter fra tv-skjermen. Anonym poster: 08e86ecb9db41411998300434f4732bc Nei, real life. Hvis du leser innlegg fra 2-3 menn over her så ser du at jeg har rett. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #37 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg liker høy og hengslete. Men jeg liker også moderat muskuløse menn, og helt normale menn, og menn med litt kosemage. Forskjellige mennesker kler forskjellige ting, og til syvende og sist så er det ikke det som avgjør om jeg finner en mann tiltrekkende eller ikke. Men synes du da at om en kropp er erotisk tiltrekkende eller ikke kommer ann på personligheten til mannen som bærer den? Hva hvis du så et bilde i en avis av fire nakne menn du ikke ante noe om personligheten til? Det er jo tross alt kroppen man er intim med, ikke hjernen. Anonym poster: bdfd4fa490928f4bf8fc934948f7453a
Gjest Gunfreak Skrevet 14. oktober 2012 #38 Skrevet 14. oktober 2012 Nei, real life. Hvis du leser innlegg fra 2-3 menn over her så ser du at jeg har rett. Pinnedyr funker jo flott som kjælenavn, så da ser jeg ikke problemt. 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #39 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg er ganske tynn og ser at alle jentene som har vært interessert i meg enten har vært tynne selv. Går vel andre veien tilbake også, synes tynne jenter passer meg best. Anonym poster: 7784dc627294fb0cc55d544db295d8f3
Djungelvrål Skrevet 14. oktober 2012 #40 Skrevet 14. oktober 2012 Pinnedyr funker jo flott som kjælenavn, så da ser jeg ikke problemt. Ja, det er jo ikke negativt ment. Og som jeg skrev over, dere tåler litt mer harselering med kropp. Skulle ønske vi kvinner også hadde vært mindre selvhøytidelige på den måten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå