AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Jenter, liker dere best gutter som er ordentlig tynne? Er det et ideal for en mann å være tynn? Eller er det at han er litt "stor" med muskler og litt kosemage det beste? Grunnen til at jeg spør er at jeg har inntrykket av at idealene kvinner/jenter har til hva en sexy mannekropp er ikke fokuserer så mye på slank/tynn - hadde en venninne når jeg gikk på vgs som uttalte at "gutter skal jo ikke være tynne, det er jo ikke fint" og flere kamerater som er slanke som får høre fra jenter at "du burde legge på deg". Selv er jeg slank gutt, som til vanlig bygger muskler, men vurderer å ta en pause fra muskelbyggingen for å gå ned litt i vekt for å bli enda tynnere, men det er jo ingen vits hvis det ikke foretrekkes. Er i utgangspunktet litt Mario Lopez (men ikke like store muskler da) men vurderer å gå ned for å bli mer Justin Bieber-tynn. Anonym poster: bdfd4fa490928f4bf8fc934948f7453a
Envy Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 Vil jo ikke sitte i armkroken til et pinnedyr Kort og greit; mye muskler og lav fettprosent er å foretrekke. Altså, stor muskelmann Men heller mye muskler og litt fett, enn ei kjempetynn flis! 1
Gjest norah Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 Har du vurdert å droppe muskelbygging eller slanking for å likne på kjendiser - og heller bare være deg selv? En velutviklet personlighet er vel det som slår best an. 6
Gjest Anon Skrevet 14. oktober 2012 #4 Skrevet 14. oktober 2012 Justin Bieber-tynn? Er ikke han sånn 16 år? Uansett, kjære deg. Jenter er ikke så kroppsfikserte (med unntak av sine egne kropper). Bare fokuser på å nå et mål du er fornøyd med, og hvis du er fornøyd og sikker på deg selv og din kropp vil også jenter like deg og din kropp. 2
Gjest norah Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 Vil jo ikke sitte i armkroken til et pinnedyr Kort og greit; mye muskler og lav fettprosent er å foretrekke. Altså, stor muskelmann Men heller mye muskler og litt fett, enn ei kjempetynn flis! Synes du det er hyggelig å betegne et menneske som et pinnedyr og kjempetynn flis? 12
Miss Lucky Skrevet 14. oktober 2012 #6 Skrevet 14. oktober 2012 Personlig foretrekker jeg heller at de har litt for mye flesk på kroppen en at de ser ut som en hengslette tennåring. Veltrent og litt muskler er såklart det beste 2
pinar Skrevet 14. oktober 2012 #7 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) En velutviklet personlighet er vel det som slår best an. Synes du det er hyggelig å betegne et menneske som et pinnedyr og kjempetynn flis? Enig og enig. Kan legge til at jeg syns forskjellige mennesker ser bra ut med forskjellige kropper. Det er ingen fast mal som passer alle og enhver. Endret 14. oktober 2012 av Karpuzi 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #8 Skrevet 14. oktober 2012 Og hvor mange av disse jentene investerer selv tiden sin å skaffe seg en fin fysikk? Det er stort sett chubbye, dvaske jenter som får komplexer av at guttene holder seg slankere enn dem. Fortell dem heller at jenter ikke skal ha slapp bryster, det er ikke noe pent, eller at jenter ikke skal veie 5 kg for mye, det er heller ikke noe pent osv. Anonym poster: 08e86ecb9db41411998300434f4732bc 1
Envy Skrevet 14. oktober 2012 #9 Skrevet 14. oktober 2012 Synes du det er hyggelig å betegne et menneske som et pinnedyr og kjempetynn flis? Billedlig talt. Folk tar ALT her inne så blodseriøst, og ser ikke nyanser i noenting. Det er faktisk litt festlig. Syns du det er slitsomt å måtte være moralpoliti? 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #10 Skrevet 14. oktober 2012 Billedlig talt. Folk tar ALT her inne så blodseriøst, og ser ikke nyanser i noenting. Det er faktisk litt festlig. Syns du det er slitsomt å måtte være moralpoliti? Det er bare billedlig talt når jeg sier fleskeberg og boleape også, men det er ikke så veldig hyggelig likevel. Anonym poster: db9e2b42daf72d9684a4b9acc059adf9 6
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2012 #11 Skrevet 14. oktober 2012 Liker menn i alle forpakninger, selv om jeg foretrekker dem høy.
Gjest norah Skrevet 14. oktober 2012 #12 Skrevet 14. oktober 2012 Og hvor mange av disse jentene investerer selv tiden sin å skaffe seg en fin fysikk? Det er stort sett chubbye, dvaske jenter som får komplexer av at guttene holder seg slankere enn dem. Fortell dem heller at jenter ikke skal ha slapp bryster, det er ikke noe pent, eller at jenter ikke skal veie 5 kg for mye, det er heller ikke noe pent osv. Anonym poster: 08e86ecb9db41411998300434f4732bc Ja, det er kjempelurt! Bekjemp dårlig selvtillit ved å spre den til andre Broren min er det jeg vil kalle for tynn(og høy) og han drar damer som bare faen. Og vi snakker superflotte og pene damer som kan velge og vrake. Igjen; personlighet trekker. 4
Gjest norah Skrevet 14. oktober 2012 #13 Skrevet 14. oktober 2012 Billedlig talt. Folk tar ALT her inne så blodseriøst, og ser ikke nyanser i noenting. Det er faktisk litt festlig. Syns du det er slitsomt å måtte være moralpoliti? Man trenger ikke være moralpoliti for å se at sånne uttalelser er nedsettende, lite hyggelige og gir en vond følelse av å ikke være god nok for dem som føler seg truffet, altså gutter som oppfatter seg selv som tynne. Moralsyn har ingen relevans her, eller heller meg som person. 5
Cathrine88 Skrevet 14. oktober 2012 #14 Skrevet 14. oktober 2012 Selv er jeg slank gutt, som til vanlig bygger muskler, men vurderer å ta en pause fra muskelbyggingen for å gå ned litt i vekt for å bli enda tynnere, men det er jo ingen vits hvis det ikke foretrekkes. Er i utgangspunktet litt Mario Lopez (men ikke like store muskler da) men vurderer å gå ned for å bli mer Justin Bieber-tynn. Hva foretrekker du selv? Jeg synes tynne menn kan være veldig sexy, men da er det snakk om menn som er naturlig tynne. Å sulte seg for å bli tynnest mulig er ikke attraktivt enten man er kvinne eller mann. 4
Envy Skrevet 14. oktober 2012 #15 Skrevet 14. oktober 2012 Man trenger ikke være moralpoliti for å se at sånne uttalelser er nedsettende, lite hyggelige og gir en vond følelse av å ikke være god nok for dem som føler seg truffet, altså gutter som oppfatter seg selv som tynne. Moralsyn har ingen relevans her, eller heller meg som person. Vel, er man fryktelig hårsår og går i dype depresjoner pga uttalelser fra anonyme brukere på internett, burde man ikke lese på et forum som kg. Skulle jeg tatt meg nær av alt det som skrives her inne som jeg føler meg truffet av, eller som tilogmed har vært direkte angrep på meg, ville jeg ikke vært i stand til å stå opp av senga om morgenen. 1
Gjest Wanderlust Skrevet 14. oktober 2012 #16 Skrevet 14. oktober 2012 Er jeg den eneste som foretrekker gutter tynne? Jo, jeg kan se at gutter er digge når de er store og har muskler, men det er for meg ikke like tiltrekkende som en kjekk, tynn gutt. I mine øyne er det noe mer ekte over dem. Nå snakker jeg ikke om de tynneste, men de som er naturlig slanke. Dog, de må være i relativt god form. Hva har det uansett å si? Vi har alle så forskjellig smak uansett. Vær den DU liker og føler deg komfortabel med å være. 1
Djungelvrål Skrevet 14. oktober 2012 #17 Skrevet 14. oktober 2012 Er glad i pinnedyr med litt muskler, helst høye og litt hengslete. Aldri likt menn med mage. 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #18 Skrevet 14. oktober 2012 Nei, liker ikke tynne gutter. Føler jeg kan knekke dem i to i sengehalmen slik som jeg styrer på. Anonym poster: 1c3b1fe5d311cc692449c4b17c7a82be
pinar Skrevet 14. oktober 2012 #19 Skrevet 14. oktober 2012 Vel, er man fryktelig hårsår og går i dype depresjoner pga uttalelser fra anonyme brukere på internett, burde man ikke lese på et forum som kg. Skulle jeg tatt meg nær av alt det som skrives her inne som jeg føler meg truffet av, eller som tilogmed har vært direkte angrep på meg, ville jeg ikke vært i stand til å stå opp av senga om morgenen. Men vi har jo alle et lite ansvar selv for å forsøke å ikke bidra til kjipe og unødvendige uttalelser eller kommentarer. 6
Gjest Wilhelmine Skrevet 14. oktober 2012 #20 Skrevet 14. oktober 2012 Er mest glad i pinnedyr, men bør jo ha litt muskler da! Ikke så attraktivt med en som ser veik og pinglete ut... Ikke superhøye, for jeg er ikke akkurat langbein selv, og da ser det så rart ut Men mellom 170-185 er perfekt Høye, kraftige menn er ikke helt min greie - men heldigvis/dessverre er det så mye viktigere ting enn utseende, så plutselig sitter man der i armkroken med noen som ikke passer helt med "perfekt-malen" men som jaggu er perfekt likevel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå