Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en ung jente uten utdanning som prøver å få jobb i et bofellesskap. Jeg ønsker 50% stilling og det ser ut til at dette lar seg gjøre, men jeg lurer på om det er noen her som jobber i bofellesskap 50% - hvor mye får dere utbetalt i mnd etter skatt?

En annen ting er nattevakter - hva gjør man egentlig som nattevakt? Bare sitter der i tilfelle noen skulle våkne og trenge hjelp..?

Anonym poster: cef7b46a5b79c59f48e438249cb9dc7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke svare på lønsspørsmålet, da jeg aldri har jobbet fast som assistent i bofelleskap, men bare som vikar. Tjente da 121 kr i timen iallefal, samt 45 kr ekstra hver tilme etter 17.00 og 35 kr ekstra per time i helg.

Det er forskjellig det med natt fra bolig til bolig og jeg har arbeidet både sovene og våkende nattevakter i bolig.

På en sovende nattevakt har man som regel noen oppgaver som vasking samt gå runder før 24.00. Så kan man sove frem til rundt kl 06.00. Da står man opp om det er noe, er som regel alarmer. Og da får man betalt for de timene man er våken.

På våkende nattevakter er det også oppgaver som vasking, runder, oppdattere journaler og slike ting. da får man såklart kveldstillegg alle timene:)

Skrevet

Jeg jobber i bofellesskap . Tjener 141 i timen + 35 for kveld (etter 3) og 45 for lørdager og søndager. Vi har kun våken nattevakt. Den vasker personalrom og ser til at alt er ok med brukerne et par ganger per natt. Ellers gjør som en vil. Mange strikker, leser, har med pc osv

Skrevet

Der jeg har jobbet er det hvilende nattevakt, men der er det ingen brukere som krever tilsyn på natta.

Jeg har årslønn (310 000) pluss tillegg, det er med litt ansiennitet og at jeg er under relevant utdanning.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg jobber 65% natt i bolig. Arbeidsoppgavene går for det meste ut på å legge de som er oppe iløpet av kvelden, gå runder, passe på, assistere om de trenger noe hjelp iløpet av natten. Ellers litt kontorarbeid, og endel rydding og tvtitting:)

Anonym poster: a3bbb54bcd9663c9167c0fb4df7104f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...