Gå til innhold

lenge forkjølet

Kipa

Anbefalte innlegg

for over to uker siden ble vår lille venn forkjølet, tett nese for det meste..veldig tett. Noen dager har han vært fin, men når vi tror det er over- er det på'n igjen :( Vondt for han og vondt for oss. Vi bruker morsmelk, saltvann og nesesuger alt ettersom, men det er ikke alltid noe av det hjelper. Søvnen hans blir forstyrrtet, våkner jo og er potte tett, blir sliten stakkar! På helsestasjonen har jeg sagt det de tre gangene vi har vært der i forbindelse med noe annet i løpet av denne perioden. De sier bare bruk morsmelk. Men hvor lenge er det "normalt" å være sånn, hvor lenge må det gå før man gjør noe mer...Han har ikke hatt feber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legen har også vært der når jeg har fortalt det, men ingen bryr seg... :( Skal på 6- ukers kontrol til uka og kommer til å kreve at det blir undersøkt nærmere da!! Og er det noe da skal de jammen få høre!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye du kan prøve ut selv ang allergi.

Min yngste fikk alltid bleieutslett. Utslett er å ta pent i, for hun så ut som en halvtygd kjøttkake. Legen sa jeg måtte prøve ut selv etter at salver han skrev ut ikke funka, og fant til slutt ut at hun ikke tålte c-vitamin i noen form. Hvorpå legen senere sa at jeg kunne ikke komme med slike påstander siden det ikke er påvist *blablabla*

Siden det dreier seg om luftveiene er det vel helst en øre, nese, hals spesialist du burde gå til.. Hvis legen din ikke vil henvise deg så bla opp i telefonkatalogen. Ring, og grin deg til en time. Du finner alltids en som gir deg time uten henvisning. For flinke øre, nese, hals leger er ikke en forkjølelse bare en forkjølelse..

Min eldste var forkjølet fra hun var 8 uker til hun var 2 år. Men det plaget henne ikke no særlig, heldigvis..

Forresten en nydelig liten tass på bildet på avataren din :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...