Gå til innhold

spiller dere THE SIMS? nå kommer the sims 2!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer 8 oktober. Jeg er hekta på Sims, har forhåndsbestilt det fra Amazon så jeg regner med å ha det i postkassen litt før det kommer til Norge. :sjarmor:

Skrevet

Oktober...Det hørtes lenge ut å vente! Spiller Sims i perioder, og blir helt hekta til tider.

Hmmm...kanskje jeg skulle spille litt nå?? He he...

Skrevet
Det kommer 8 oktober.

:D Hvor har du hørt det?

*GLEDE SEG*!!!!!!!

Skrevet

på dinbaby.com, der jeg fikk høre om det først, sa de at det skulle komme i første halvdel av 2004, altså før sommeren...

Skrevet

:D Hvor har du hørt det?

*GLEDE SEG*!!!!!!!

På Amazon.co.uk hvor jeg pleier å kjøpe Sims.

Skrevet
på dinbaby.com, der jeg fikk høre om det først, sa de at det skulle komme i første halvdel av 2004, altså før sommeren...

Ja, den skulle opprinnelig kommet i april 2004, men det ble endret for en stund siden.

Gjest Zalomine
Skrevet

Det skulle komme i februar. Det skulle komme i første kvartal. Det skulle komme i første halvdel, nå skal det komme i siste halvdel. Sånn det ser ut rekker jeg å få ny pc som kan takle spillet innen det kommer...

Jeg har KJEMPELYST på det i alle fall!

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

3 etasjes hus! WOHO! *vinke hade til livet sitt* :D

Skrevet
3 etasjes hus! WOHO! *vinke hade til livet sitt* :D

:hoho:

Ja, jeg regner med at første helg etter at spillet er innkjøpt blir i sin helhet tilbrakt foran PC'en kun avbrutt av dopauser og muligens for å hente seg mat, så man har energi til å spille uti de små timer. *glede seg*

Skrevet

her og hehe. noen som vilsitte barnevakt 4 uker i strekk? :ler:

trenger barnevakt noen uker når GTA 4 kommer ut i oktober også"!! :tunge1:

Gjest Zalomine
Skrevet

Låne baby? Jatakk. Meeeeen, hva om jeg også vil spille sims 2 da? Vel, kan låne baby mens du spiller det andre spillet i alle fall...

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Drit i babyene/barna deres, dere kan jo ha egne på the sims! og se dem vokse opp! :ler:

spøkspøkspøkspøk

Gjest Iset - ikke innlogget
Skrevet

hgahahaha var faktism orsom og:) :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...