AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #1 Del Skrevet 14. oktober 2012 Da jeg bor i kollektiv, kan jeg ikke ha dyr permanent. Jeg kunne tenke meg å passe en hund 1-3 ganger i uka, i form av å gå turer. En hund jeg kan knytte et godt bånd til. Jeg kan også ha hunden inne på min hybel i et par timer, men ikke mer enn det. Målet er å være utendørs, gjerne i turterreng. Altså en hund som er glad i å være ute, og i "allslags" vær. Jeg har luftet noen hunder tidligere, men det er lenge siden. Jeg har hatt flere dyr, og er ganske dyrevant sånn sett. Har bare ikke den spisse kompetansen for hunder. Hund er også noe jeg vurderer å skaffe meg om noen år. Er det noen som kan fortelle meg hva jeg kunne skrevet på en lapp i butikken? Vet ikke hva som er vanlig å gjøre her. Har få kontakter, da jeg er ny i byen.. Anonym poster: 61452bef0da49c3b2f839580bdd74043 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #2 Del Skrevet 14. oktober 2012 Hvis du bor i Oslo ville jeg tatt kontakt med Norges Veterinærhøgskole. Enten heng opp en lapp i tavla i kantine-bygget eller spør studieavdelingen om de kan få sendt ut en mail til alle studentene på skolen. Meget høy kvote av hunder blant studentene og mange har særs turglade hunder. Det er en egen kennel på skolen for studentenes hunder men mange har hundene hjemme i leiligheten mens man lever på lesesal/forelesningssal/ekstrajobb, og setter stor pris på å ha noen som kan hjelpe til med å lufte hunden. Kan ikke love at du får napp av noen som ikke kjenner deg, men om du er omgjengelig og hyggelig og har litt kunnskap om hunder så kan det nok godt være mange som setter pris på å ha en mulighet til å gi hunden ekstra kos og mosjon. Anonym poster: c126d08101674cce098bf710ae19b647 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. oktober 2012 #3 Del Skrevet 14. oktober 2012 Om du bør i oslo kan du jo også oppsøke fod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå