Gå til innhold

Følelser for en som har kjæreste..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, altså.. Jeg var ute på byen, og jeg ble helt lamslått da jeg så denne gutten. Jeg stod og pratet med en kompis da han kom bort og hvisket til meg at jeg var så pen.

Jeg så han senere på kvelden og vi gikk og satt oss for å prate litt. Vi hadde en utrolig koselig samtale og jeg ble bare helt satt ut av hvor betatt jeg hadde blitt av han.... så fort... Jeg har følt det sånn to ganger før, og begge gangene hadde jeg rett og begge gangene ble vi kjærester og var sammen lenge. Så jeg er 100% sikker på at jeg har falt pladask for en jeg ikke kjenner.. Love at first sight..

Han ville være helt ærlig med meg og fortalte meg at han hadde kjæreste og de har vært sammen i fem år, men at om han hadde vært singel så hadde gjort hva som helst for å få kontakt med meg. Jeg respekterte så klart det og vi ble sittende og prate om alt og ingenting og bare det føltes veldig bra. Da vi skulle gå ble vi stående og prate om at alt føltes helt sjukt og at vi begge var helt sikre på at det var kjærlighet ved første blikk. Han gikk hjem til seg og jeg til meg, etter mange gode klemmer.

Nå er dilemmat mitt om jeg skal ta noe kontakt, f eks legge han til på facebook og vise at jeg faktisk finnes, eller om jeg skal drite i det og bare glemme den følelsen jeg fikk da jeg så han? Jeg har ikke gjort noe galt, og jeg respekterer virkelig hans forhold, men det er veldig sjeldent jeg får slike følelser. Hva hadde dere gjort?

Anonym poster: 5ae7736cef5a480e63b79c80c1d24f94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du virkelig respekterer hans forhold, som du påstår, så er det selvfølgelig ikke en god idè å legge ham til på facebook og ta kontakt. Hold deg unna, for kjærestens skyld. Vær en greit med-jente og tenk hvordan du hadde følt det :)

Du sier du har opplevd to ganger tidligere at det var "love at first sight", men disse forholdene tok jo begge slutt. Det gjør nok et eventuelt forhold med denne gutten også - for tenk neste gang han treffer en jente på byen og det er kjærlighet ved første blikk, hun legger seg etter han og du blir dumpet til fordel for henne.

Det at han snakket slik som dette til deg, tilsier i mitt hode at han ikke har så stor respekt for sin kjæreste, eller så prøvde han bare å imponere deg. Jeg ville uansett holdt meg unna. Du vil ikke være hun jenten som stjeler kjærester - uansett hvordan situasjonen egentlig er.

Anonym poster: 96da761c6e0380f1ccc43471f861df81

• Liker 9
Gjest Miranda2011
Skrevet

Enig med AB over her, er jo bare for deg å tenke deg i kjærestens sted, hadde du syntes de var greit hvis han var din kjæreste? Verre er de ikke..

• Liker 4
Skrevet

Hva hadde jeg gjort? Jeg hadde glemt han. ;)

Anonym poster: cc5891ec40646b9681f6f83487423b80

• Liker 3
Skrevet

Kan jeg spørre hvor om hvor gamle dere er?

Synes egentlig det lukter dårlig kjærestemateriale når en med kjæreste flørter med noen andre så jeg ville styrt unna for min egen del.

Anonym poster: 4b2a44e8cba5df350d2842daa0a70a19

• Liker 2
Skrevet

Hva slags kar er det som drar ut på byen og hvisker til jenter at de er pene også videre fortelle at det hadde vært henne om han ikke var opptatt? :klo:

• Liker 6
Skrevet

Hva slags kar er det som drar ut på byen og hvisker til jenter at de er pene også videre fortelle at det hadde vært henne om han ikke var opptatt? :klo:

Samme tenker jeg! Hvordan få følelser for en slik type..

Anonym poster: 96da761c6e0380f1ccc43471f861df81

Skrevet

Litt i samme situasjon, har utviklet sterke følelser for en opptatt jente :( Vi har vært ute på flere dater, og hatt kjempegod kjemi, og jeg innbilte meg at det kanskje var en mulighet for at hun skulle skifte mening... Men det var nok dumt å involvere seg i utgangspunktet, og begynner nå (til slutt) å innse at hun ikke deler de samme følelsene...

Vanskelig, men er nok best å holde seg unna,

Skrevet

Litt i samme situasjon, har utviklet sterke følelser for en opptatt jente :( Vi har vært ute på flere dater, og hatt kjempegod kjemi, og jeg innbilte meg at det kanskje var en mulighet for at hun skulle skifte mening... Men det var nok dumt å involvere seg i utgangspunktet, og begynner nå (til slutt) å innse at hun ikke deler de samme følelsene...

Vanskelig, men er nok best å holde seg unna,

Garantert.

Skrevet

Ja jeg er jo egentlig enig! Vi er 25 år begge to, så skulle ikke trodd dette skulle skje meg.. Men jeg holder meg unna og heller tenker at neste gang jeg kjenner det sånn så er han singel og har sitt på det gode :) Takk for svar!

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg er jo egentlig enig! Vi er 25 år begge to, så skulle ikke trodd dette skulle skje meg.. Men jeg holder meg unna og heller tenker at neste gang jeg kjenner det sånn så er han singel og har sitt på det gode :) Takk for svar!

Hei.

Siden du allerede har fått noen gode råd, skal jeg ikke si så mye - men jeg kan si at jeg vet godt hvordan du har det. Jeg håper og tror at du kan finne deg en annen, som slår deg i bakken, og samtidig er singel! ;)

- Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde blitt rasende om jeg fikk vite at typen min kom med slike utsagn til andre damer han møtte. Fy på han.

Anonym poster: 9eaf1b06d830e7c3202922b2c59939de

Skrevet

Du kjenner ikke han og han er opptatt.

Next please.

:)

Skrevet

Haha,angst! Er det min kjære?:(

Hvor i landet er dere fra

Anonym poster: bbc3fd2ce33fb818b7a392ce9d9300aa

Skrevet

Haha,angst! Er det min kjære? :(

Hvor i landet er dere fra

Anonym poster: bbc3fd2ce33fb818b7a392ce9d9300aa

Haha, er nok ikke din kjære! Kan jeg garantere deg uten å ville si hvorfor ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...