Gå til innhold

Gutter: Hvordan vil dere bli sjekket opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett å slett et enkelt spørsmål til dere gutter der ute!

Hvordan liker dere å bli sjekket opp av en jente? ;)

Anonym poster: 6c946d8d93279e45b5c4aa29d1490c71

Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Kommer an på hvor jeg er og sitvasjonen!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Si tydelig "hei" med det beste smilet du har å by på. Ha dette som et utgangspunkt. Der etter er det bare å eskalere slik du selv lyster.

Menn får sjeldent komplimenter. *hint hint*

For at det ikke skal være noe tvil kan du godt invitere på date på eget initiativ nokså fortløpende. Ikke vent på at han bestandig skal ringe deg. Ta nå saken i egne hender og inviter han du liker.

Endret av Pene sko...
  • Liker 2
Skrevet

Vis tydelig at du liker meg på den måten.

Anonym poster: 25ef81eeacf8e41149b49697a0855289

• Liker 2
Skrevet

Så direkte som overhodet mulig. (Jeg er dårlig på å ta hint i sosiale settinger, liksom).

• Liker 2
Skrevet

Tydelig hint er greit, eller klare meldinger fungerer bra. For direkte og pågående kan kanskje bli skummelt :P For vage hint går fort under radaren!

• Liker 1
Skrevet

Spørsmålet burde vel heller være: "Liker dere å bli sjekket opp?"

Og svaret er uten tvil ja.

Nøyaktig hvordan du gjør det er nettop det som gjør deg til en unik, deilig og sexy kvinne, men for all del, vis interesse og ta initiativ.

:)

• Liker 1
Skrevet

Ta initiativ til å finne på noe! Send melding eller spør rett ut, da er det ingen rom for tvil! Så tar du det derfra, som Pene sko skriver, er komplimenter aldri feil. Og pass på å gi klemmer o.l :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er som de andre har sagt. Vi menn er kanskje litt trege der, og skjønner ikke kryptiske meldinger. Initiativ og et smil er * i boka mi.

Skrevet

Det er forskjellig fra jente til jente hvordan man skjeller opp en gutt.... Jeg er sel en gutt på 13å liker veldig godt når jenter gjør meg til "hovedpersonen" hvis man kan si set sånn :)

Noe so jeg også føler er viktig er at jentene virker interessert over hva gutten sier:)

Skrevet

Si tydelig "hei" med det beste smilet du har å by på.

Dette! Det er nok til at selvtilliten min går fra 1 til 10, og jeg klarer da å ta initiativet!

Om jeg hadde fått et kompliment i tillegg hadde jeg nok blitt helt svimmel, for det har jeg aldri fått før! (faktisk, til tross for at jeg ser minimum gjennomsnittlig ut).

Anonym poster: 7034c96ae20d710e2a64e755c34c3d4f

Skrevet

Si tydelig "hei" med det beste smilet du har å by på. Ha dette som et utgangspunkt. Der etter er det bare å eskalere slik du selv lyster.

Menn får sjeldent komplimenter. *hint hint*

For at det ikke skal være noe tvil kan du godt invitere på date på eget initiativ nokså fortløpende. Ikke vent på at han bestandig skal ringe deg. Ta nå saken i egne hender og inviter han du liker.

Dette er jo som eg skulle sagt det selv. Det er lov ta initiartiv selv også. Det å komme med komplimenter er aldri feil (hint), og ellers være seg selv. Men noe som er ett tips er å ikkje være dum, eller for pågående, då kan ein bli oppfatta som desperat. Og det er ikkje så hyggelig i starten. Ein vil ha den følelsen av å bli invitert inn, og det må føles at det ligger noe der, men samtidig måtte gi litt tilbake ;-). Noe alle menn faller for, er disse Femme Fetalle ;-). De er litt skjenerte, gir litt, men holder vedkommende på ein viss avstand. De kan drive ein mann til vannvidd i ekstreme situasjoner.

• 4 uker senere...
Gjest Leirviking
Skrevet

Vanskelig å svare på, siden det er sjeldent å erfare. Sjelden vare for meg i alle fall. Tror jenta kommer langt ved å være seg selv, vise sine gode sider og være oppriktig interessert i vedkommende herremann hun vil sjekke opp. Et ekte smil og tidlig kroppsberøring er nok også et godt, og universelt tegn som gjør at vi mannfolk forstår hva som skjer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...