Gå til innhold

Glad i mamma!


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Er så glad i mamma'n min om dagen at det gjør helt vondt! Savner henne masse fordi jeg bor borte 5 dager i uken. Vil tilbringe tid sammen med henne fordi hun er så god! Åhh, så heldig jeg er, som har en mamma som henne!

Aner ikke hvorfor jeg føler dette akkurat nå. For et år siden var jeg overbevist om at jeg hatet henne. Stakkars henne! Hun har slitt så mye for mitt beste, og jeg har ikke sett det før nå!

Gleder meg til å komme hjem i morgen. Da skal jeg se mamma igjen. Kanskje vi kan finne på noe bare vi to? Håper det!

Finnes det egentlig noe bedre enn mammaer?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Heldige dere som har mammaer.

Jeg misunner dere stort.

Min kjære elskede, snille mamma døde oktober 97 og jeg savner henne så det gjør vondt.

Ta vare på mammaene deres, dere som er så heldige.

Helt enig, mammaer er best.

Hanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg gruer meg til den dagen mamma er borte.

Men for å tenke positivt. Ikke nok med at jeg digger mamma'n min, men jeg er også en mamma som blir digget! Jeg må ærlig innrømme at det er lite som er så deilig som når jentungen på 7,5 år ser hengivent på meg og sier at jeg er verdens beste mamma! icon_smile.gif

Maggie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mor/datter-forholdet er litt småabsurd.

Det er frustrerende, og ofte litt sårt.

Samtidig som det kanskje er det sterkeste båndet som kan finnes mellom to mennesker.

Jeg digger mamma'n min icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Til Anonym- Hanne:

Ja, jeg er heldig som har en mamma! Men jeg er likevel uheldig som ikke har noen pappa - så der står vi på en måte likt. Foreldre er best når det er begge to! icon_smile.gif

Skal hjem til mamma'n min i dag! Gleder meg vilt altså... Og det er rett som Amanda sier sier her, at det kan bli litt absurd. Det blir alltid krangling, men det ordner seg alltid, og da blir alt så myyyye bedre! Å krangle litt hører med!

_________________

Hope kys_2.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Hope den 2002-05-31 10:05 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle her et godt forhold til moren sin?

Mitt forhold til min mamma er sånn passe. Vi er alt for forskjellige. Derimot har jeg et meget godt forhold til pappaen min! Han er den av foreldrene jeg likner mest og vi har mange felles interesser (og yrkesvalg).

Er nok ei ordentlig pappajente jeg icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mamma som legger nesa si borti alt jeg sier og gjør. Hun kan til og med sitte og prate nedlatende om meg til mine venner. Mamma og jeg har alltid kranglet. Vi er uenige i omtrent alt mellom himmel og jord. Vi kan godt finne på ting sammen og hun hjelper meg ganske mye med barna mine, men er vi sammen i 10 minutter eller mer, så begynner diskusjonene og ubehagelighetene. Værst var det når dattera mi var liten... Huff, orker ikke tenke på det en gang. Det har blitt litt bedre nå men det kommer nok av at jeg har lært å tie og overse mye av uttalelsene hennes mot meg. Allerede som liten var jeg ei pappa jente. Jeg ville ikke ha pupp av mamma, prøvde hun å amme meg hylte jeg, så det ble pappa som ga meg flaske. Var det noe så gikk jeg alltid til pappa for å få hjelp. Sånn er det i dag også. Jeg har prøvd flere ganger å si at jeg er glad i mamma, for det er jeg jo, men da bare blåser hun og sier: "Ja, ja...". Husker da jeg var 7 år og hadde vært litt rampete. Mamma ble så sint på meg og sa: "Jeg visste jeg skulle tatt abort når jeg hadde sjansen, du er jo bare en plage". Tror nok ikke jeg var så ønsket av min mor, hun har jo tross alt 6 barn. Jeg er yngst.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Jeg har et greit nok forhold til mammaen min, men vi er for ulike på en del punkter til at jeg egentlig kan si at vi er gode venner. Men grei er hun, det skal hun ha! Alltid snill med meg når jeg er syk og sånn...

Pappan min derimot, er en av mine aller beste venner, vi kan sitte hele kvelden og snakke sammen og vi er veldig like. Han er en kremkar jeg er skikkelig glad i! Svær, bergensk professor med en hel masse korny meninger. Ahh... Han kommer hjem i kveld og!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett "noenlunde" bra forhold til moren min.

Jeg er utrolig glad i henne men det er ofte vi ikke går så veldig godt overens. Vi er to vidt forskjellige personer, med helt ulike meninger og instillinger.

Jeg har aldri hatt et så godt forhold til moren min at jeg kan åpne meg ovenfor henne, fortelle henne det jeg tenker og føler.

Faren min derimot har jeg alltid hatt et bedre forhold til. Grunnen er nok at vi er helt like på noen områder. Dessuten føler jeg at jeg alltid kan åpne meg og fortelle ham det jeg evt. har på hjerte icon_smile.gif

Men, jeg er like glad i begge foreldrene mine, som alltid stiller opp for meg icon_biggrin.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg sammen med mammaen din, Hope!!

Finn på noe gøy, og nyt tiden sammen med henne!! Dere trenger nok den nærheten begge to!!

Klem fra Denise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nathalie

Mamma'n min betyr mer for mer enn hele verden!! Vi hadde ikke så godt forhold når jeg var yngre, men etter jeg kom i lsutten av tenårene og senere, så har forholdet bare blitt bedre og bedre! Jeg elsker mamma over alt på jord! Mamma har slitt en del de siste årene, og det har gjort meg så ubeskrivelig vondt å bo flere timer unna så jeg ikke har hatt sjansen til å være der for henne slik som jeg ønsker! Mamma vet hvor glad jeg er i henne, jeg sier og skriver det til henen hele tiden!! HUN ER ALT! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...