Gå til innhold

Er merker viktig for dere når det gjelder treningstøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det mest i Nike, Bergans, Norheim ol?

Eller kan dere fint bruke treningstøy fra H&M?

Anonym poster: 3c98cfc924c71526f4c30eecb756e308

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg trener mye og er opptatt av at kvaliteten skal være god.

Bruker bukser fra Nike, mens topper kan jeg bruke fra alle steder. Merker likevel at jeg så og si alltid kjøper meg en ny topp når det er salg på Nike.

Skrevet

Her betyr det ingenting hvor de er fra så lenge de er komfortable.

• Liker 3
Skrevet

At det er merketøy, betyr ingenting for meg. Men funsjonalitet og kvalitet betyr mye (alt, så lenge det ikke blir superdyrt), og da går merker H&M er høy gang. Favoritten er Nike:)

Anonym poster: fa9263d1bc6b78c573f3b6a7ebda494d

• Liker 4
Skrevet

Jeg kjøper intet annet enn Nike. Dette fordi jeg elsker tøyet deres, både kvalitet og design.

Gjest Tigress
Skrevet

Kan godt bruke tøy frå HM, men har opplevd at det puster dårleg, så det gjeld berre yogatøy og slikt.

Skrevet

At tøyet er behagelig og laget for trening er førstepri, men ja, merker er viktig for meg akkurat når det gjelder trening. Føler meg mer vel i better bodies og dcore, og presterer bedre når jeg føler meg vel, så da unner jeg meg heller dyrt treningstøy :)

Gjest Tidssone
Skrevet

At tøyet er behagelig og laget for trening er førstepri, men ja, merker er viktig for meg akkurat når det gjelder trening. Føler meg mer vel i better bodies og dcore, og presterer bedre når jeg føler meg vel, så da unner jeg meg heller dyrt treningstøy :)

Hvordan er størrelsene til Better bodies?

Jeg bruker S både i topp og bukser.

Skrevet

Hvordan er størrelsene til Better bodies?

Jeg bruker S både i topp og bukser.

Størrelsene er ganske normale. Jeg bruker også xs/s i det meste, og S passer fint i betterbodies! Buksene er litt trange i starten, men tøyer seg, så ikke kjøp M. Eneste du skal være oppmerksom på er denne genseren, den må prøves før man kjøper den!

Skrevet

Har brukt tøy fra h&m, men opplever at det mister fasong, farge og egenskapene jeg kjøpte det for etter kort tid. Foretrekker Craft, Nike, Frank Shorter og Adidas fordi det varer lenge. Bonus at det er pent.

Skrevet

Jeg driter i hva som står på merkelappen, så lenge klærene funker. Jeg kan helt fint bruke billigmerker om de gjør jobben. Noen merker holder jeg meg unna, siden jeg har erfart at de ikke transporterer svetten vekk/lukter/krypmer/nupper/osv, men det er faktisk like ofte de "dyre" merkene som de billige.

Anonym poster: fc0df954a170f98dc25e9a906f5fa6b5

Skrevet

Størrelsene er ganske normale. Jeg bruker også xs/s i det meste, og S passer fint i betterbodies! Buksene er litt trange i starten, men tøyer seg, så ikke kjøp M. Eneste du skal være oppmerksom på er denne genseren, den må prøves før man kjøper den!

"Better Bodies" er blodharry....

Anonym poster: 5761c680fb7454925635a26b052a50e0

• Liker 3
Gjest Tidssone
Skrevet

"Better Bodies" er blodharry....

Anonym poster: 5761c680fb7454925635a26b052a50e0

Men jeg er generelt blodharry, så det passer utmerket! :hjerte:

Skrevet

Ja, jeg må si jeg bryr meg om merker. Har kastet bort nok penger på billig tøy som ikke holder det det lover.

Anonym poster: e3d146f23cbb432ad10db116aa43aeef

Gjest strykebrett
Skrevet

Merker bryr jeg meg ikke om. Kan godt trene i en gammel bommulsskjorte og, jeg svetter ikke så mye at jeg trenger spesialstoff. Går mye i gamle t-skjorter med reklame på jeg har fått i en eller annen sammenheng.Har fler treningsbukser fra HM, syns de holder veldig bra til mitt bruk.

Skrevet

Men jeg er generelt blodharry, så det passer utmerket! :hjerte:

Jeg også! :fnise:

Skrevet

Bruker utelukkende Nike. Ikke fordi det er "merket" Nike, men fordi jeg liker klærne og kvaliteten. Har 1 bukse fra H&M som jeg kjøpte før jeg kjøpte noe som helst fra Nike for noen år siden og det er virkelig ikke det samme som Niketøyet.

Skrevet

Merke betyr null niks, kvalitet betyr alt. Pris og kvalitet henger tett sammen når det kommer til treningstøy.

Men jeg kjøper aldri treningstøy i Norge (utenom Bergans som etter min mening er suverent i fjellet), det er uforholdsmessig dyrt. Nike og adidias i USA koster mindre enn HM i Norge.

Skrevet

Blir som for de fleste andre her, selve merket har ikke så mye å si, men først og fremst kvalitet. Er glad i thights fra Nike, Bacav, spesielt viss det er salg! Har noen topper fra H&M som jeg synes fungerer, men kjøpte også en treningsbh og thights derfra som jeg imidlertid ikke var helt fornøyd med.

Også er det jo litt morsomt og shoppe fiine treningsklær!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...