Gå til innhold

Noen her som har gått på procren depot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på procren depot for endometriose nå, satte siste sprøyte 2. september, altså 6 uker siden.

Når vil syklusen min starte igjen? Jeg har ikke hatt tegn på eggløsning eller menstruasjon. Ingen smerter (HURRA!) heller som kan indikere på det. Har hetetokter og andre bivirkninger fremdeles, finner dette litt rart.

Går det an å bli gravid i mellom sprøytene? Om man setter sprøyten typ tre dager etter fire uker er gått? Håper noen kan svare meg!

Anonym poster: a0f1c13c5cb95d0f119a72aaaf4ff1f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går fast på procren så jeg vet ikke når syklusen starter igjen.

Du burde melde deg inn i forumet på endometriose.no. Der kan du spørre andre som har endo og legene.

Skrevet

Jeg går fast på procren så jeg vet ikke når syklusen starter igjen.

Du burde melde deg inn i forumet på endometriose.no. Der kan du spørre andre som har endo og legene.

Jeg er med på den åpne delen av forumet, men mistenker at det er på foreningsdelen det skjer... Får se om jeg kan sponse på meg et medlemskap neste måned...

Anonym poster: a0f1c13c5cb95d0f119a72aaaf4ff1f8

• 9 år senere...
Skrevet

Ser dette er en gammel tråd. Men jeg prøver. Jeg har akkurat begynt på procren og er i min 2. uke og opplever et hav av bivirkninger før jeg jeg tilstrekkelig nedregulert. Merket noe av dere at det var ille i denne perioden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...