Gå til innhold

Toalettmappe

Gjest Kjærleik

Anbefalte innlegg

Gjest Kjærleik

Vurderer å kjøpe en ordentlig toalettmappe til mannen i julegave. Det er viktig at den ser maskulin ut, ikke er altfor stor (a'la størrelsene på en liten av Lulu's toalettmapper) og at den ikke koster mer enn 5-600 kroner.

Er det noen som vet om en passende, eventuelt som kan tipse om noen nettsider? Har prøvd å lete litt selv, men har ikke funnet noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

calvin klein har bra mapper.

Ellers er det smart med en som han kan henge opp, gjerne i skinn...lens19434638_1335891088a____.jpg

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærleik

Takk for fine forslag, dere. Dessverre er jeg ikke ute etter en som kan henges opp, men en som kan romme deodorant, tannbørste, tannkrem, barberhøvel og barberskum, dusjsåpe, parfyme og fuktighetskrem. Med andre ord ikke en veldig stor en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine forslag, dere. Dessverre er jeg ikke ute etter en som kan henges opp, men en som kan romme deodorant, tannbørste, tannkrem, barberhøvel og barberskum, dusjsåpe, parfyme og fuktighetskrem. Med andre ord ikke en veldig stor en..

De jeg foreslo er ikke til oppheng og finnes i sikkert tusen typer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjærleik

Supert! Var jeg som ikke kikket nøye nok :) Den du linket til var veldig fin. Hmm, tror jeg må bevege meg litt mer ut i ebay-verdenen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...