Gjest Kjærleik Skrevet 14. oktober 2012 #1 Del Skrevet 14. oktober 2012 Vurderer å kjøpe en ordentlig toalettmappe til mannen i julegave. Det er viktig at den ser maskulin ut, ikke er altfor stor (a'la størrelsene på en liten av Lulu's toalettmapper) og at den ikke koster mer enn 5-600 kroner. Er det noen som vet om en passende, eventuelt som kan tipse om noen nettsider? Har prøvd å lete litt selv, men har ikke funnet noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 21. oktober 2012 #2 Del Skrevet 21. oktober 2012 Jeg har hatt denne i mange år og synes den er helt fantastisk: http://www.nameon.no/reisetoalettveske-monaco-9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 22. oktober 2012 #3 Del Skrevet 22. oktober 2012 http://www.ebay.com/itm/NEW-BUXTON-ZIPPER-TOP-STEERHIDE-LEATHER-TOILETRY-TRAVEL-CASE-/370671259682?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item564dba9022 Jeg kjøpte noe slikt i fjor, søk på "leather toiletry"på Ebay så får du opp masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 24. oktober 2012 #4 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) calvin klein har bra mapper. Ellers er det smart med en som han kan henge opp, gjerne i skinn... Endret 24. oktober 2012 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærleik Skrevet 24. oktober 2012 #5 Del Skrevet 24. oktober 2012 Takk for fine forslag, dere. Dessverre er jeg ikke ute etter en som kan henges opp, men en som kan romme deodorant, tannbørste, tannkrem, barberhøvel og barberskum, dusjsåpe, parfyme og fuktighetskrem. Med andre ord ikke en veldig stor en.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 25. oktober 2012 #6 Del Skrevet 25. oktober 2012 Takk for fine forslag, dere. Dessverre er jeg ikke ute etter en som kan henges opp, men en som kan romme deodorant, tannbørste, tannkrem, barberhøvel og barberskum, dusjsåpe, parfyme og fuktighetskrem. Med andre ord ikke en veldig stor en.. De jeg foreslo er ikke til oppheng og finnes i sikkert tusen typer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærleik Skrevet 25. oktober 2012 #7 Del Skrevet 25. oktober 2012 Supert! Var jeg som ikke kikket nøye nok Den du linket til var veldig fin. Hmm, tror jeg må bevege meg litt mer ut i ebay-verdenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå