Gå til innhold

Hvor ille er det jeg har gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige helg var jeg ute sammen med noen venner. Det var mye drikke involvert, og for meg og en kompis var det også en god del weed. Jeg pleier veldig sjeldent å røyke. Det er normalt ikke innlemmet i min livsstil. Uansett ble det litt mye for meg, og jeg har aldri kjent en så sterk effekt før. Jeg følte ikke at jeg hadde kontroll, og alt var bare rart og usammenhengende. Det er vanskelig å forklare, men jeg følte at det bare var NÅ, ikke noe i går eller i morgen.

Det som skjedde var at jeg og kompisen min endte opp med å kline ute på dansegulvet. Det pågikk en stund, før det var som om virkeligheten slo til meg i trynet og jeg løp derfra. Både jeg og kompisen min er i et forhold. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 1 1/2 år nå... Jeg har aldri gjort noe lignende tidligere, og selvfølgelig angrer jeg.

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Hvor ille er det jeg har gjort? Har jeg virkelig vært utro? Jeg kunne aldri sett for meg at jeg skulle være det. Jeg har alltid sett for meg at de som er utro gjør det fullt vitende om hvor mye det vil såre, men bare driter i det. Jeg føler ikke at jeg passer inn i den beskrivelsen i det hele tatt.

Burde jeg si det til typen? Akkurat nå vet jeg ikke hvilken hensikt det har. Jeg har selvfølgelig ikke tenkt å la dette være noe annet enn et engangstilfelle. Det betydde ingenting, for typen min er den eneste jeg har øyne for.

Anonym poster: 1c97c4b91dbf24e30eaac319b0509c54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passe lamt å røyke, just sayin'

Anonym poster: 451903a03ba3a16fd425150c94a66108

• Liker 16
Skrevet

Passe lamt å røyke, just sayin'

Morsomt at du ikke nevnte drikkingen.

• Liker 16
Skrevet

For meg er klining med andre utroskap, men noe jeg kunne tilgitt. Jeg synes du burde fortelle det til typen din.

Du må også tenke på at dette skjedde i full offentlighet og da er det nesten garantert at han før eller siden får vite det.

Anonym poster: 0d576f232b97a54d41be6f7b452ae709

• Liker 4
Skrevet

Du har klint med en kompis i fylla...

Synes ærlig talt ikke det er noen big deal så lenge det ikke er noe som skjer ofte.

Siden du gjorde dette i offentlighet så kan det sikkert være greit å si det til kjæresten din, i tilfelle han hører det fra noen andre. For hvis han gjør det så er den versjonen han får sannsynligvis mye værre.

Han blir nok sur og såret, men hvis dere har et ordentlig forhold så tilgir han deg en slik tabbe.

og: slutt med hasj.

Anonym poster: c9cf0a479460c31b6734fc71d6b7c6f1

• Liker 7
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Du bør absolutt si det, før han hører det fra andre. I tillegg tror jeg også samvittigheten din vil gnage i hodet og føre til at du sier det senere. Men jeg sier nå heller, bedre før enn seint.

Håper han tilgir :)

• Liker 1
Skrevet

Du burde fortelle det til typen din. Sjansen er veldig stor for at han får vite det uansett, for det var sikkert en del som så dere, og kanskje noen av de kjenner typen din.

Jeg synes at det er forskjellige alvorlighetsgrader av utroskap. Det å få følelser for en annen, og ha planlagte møter, er noe helt annet enn å rote med noen i beruset tilstand hvor man kanskje ikke er helt klar over hva som skjer.

Alle former for utroskap burde selvsagt unngås, men jeg synes dette tilfellet var mindre alvorlig og rimelig uskyldig. Nå gjenstår det bare for deg å få typen din til å se det samme.

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde sagt det som det er.

Anonym poster: cde8172d8c5a28edd197ce0de1af1a95

Skrevet

Ja det er å være utro.

Og du er skyld i det selv. Hvis du ikke kan kontrollere deg når du drikker, røyker eller hva du enn nå gjør, så må du bare la være å gjøre det.

Jeg er alltid for å fortelle kjæresten, slik at han kan gjøre sine egne valg på om han ønsker å fortsette et forhold med en som holder på med slikt. Og så får du bare ta konsekvensen av det som eventuelt vil skje. Og, skulle det blitt slutt, ja da vet du bedre til neste gang du er i et forhold.

• Liker 15
Skrevet

Hvor står kjæresten din i forhold til weed? Er han positiv til det vil det nok hjelpe å forklare hvor fjern du faktisk var, i tillegg til at du drakk. Det er egentlig litt imponerende at du klarte å kline i det hele tatt.

• Liker 3
Skrevet

Ja, i min verden har du vært utro. Jeg kunne nok muligens tilgitt den graden av utroskap, når det var et engangstilfelle, men like herlig ville det gjort noe med tilliten.

Og du burde holde deg langt unna å gå på byen med disse kompisene på leeeenge, og hadde jeg vært kjæresten din, ville jeg ikke likt at du var med den spesifikke kompisen igjen noensinne.

Men det er meg, snakk med kjærsten din om det, det er ham du må ta hensyn til.

Skrevet

Hvor står kjæresten din i forhold til weed? Er han positiv til det vil det nok hjelpe å forklare hvor fjern du faktisk var, i tillegg til at du drakk. Det er egentlig litt imponerende at du klarte å kline i det hele tatt.

Han er veldig i mot det. Selv er det ikke noe jeg driver med ofte i det hele tatt. Det er snakk om et par ganger i året. Han vet at jeg har prøvd det, men det er det. Dette har jeg valgt å ikke snakke med ham om, siden vi har så forskjellige meninger om det. Jeg ser for meg at hvis jeg forteller om det som skjedde, så vil han både fordømme meg for at jeg klinte med kompisen min OG at jeg røyka.

Jeg er så utrolig redd for å fortelle om dette til typen. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skulle gjort uten ham. Jeg tror ikke han kommer til å forstå hvordan jeg kunne la det skje. Vanligvis syns jeg at man alltid skal stå for sine handlinger, beruset eller ikke. Tidligere har jeg dog alltid hatt kontroll til en viss grad, men nå følte jeg at jeg mistet den fullstendig.

Jeg kan helt sikkert si at kjæresten min ikke kommer til å få vite dette av noen, da han ikke omgås med de vennene jeg var ute med og fordi jeg og han jeg klinte med var et sted hvor ingen av vennene våre var på det tidspunktet det skjedde. Uansett, skal jeg fortelle om det vil jeg ikke at det skal være fordi jeg frykter at noen andre skal si det.

Skrevet

Et tips til neste gang: Ekstremt dumt å blande weed og alkohol.

• Liker 4
Skrevet

Han er veldig i mot det. Selv er det ikke noe jeg driver med ofte i det hele tatt. Det er snakk om et par ganger i året. Han vet at jeg har prøvd det, men det er det. Dette har jeg valgt å ikke snakke med ham om, siden vi har så forskjellige meninger om det. Jeg ser for meg at hvis jeg forteller om det som skjedde, så vil han både fordømme meg for at jeg klinte med kompisen min OG at jeg røyka.

Jeg er så utrolig redd for å fortelle om dette til typen. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skulle gjort uten ham. Jeg tror ikke han kommer til å forstå hvordan jeg kunne la det skje. Vanligvis syns jeg at man alltid skal stå for sine handlinger, beruset eller ikke. Tidligere har jeg dog alltid hatt kontroll til en viss grad, men nå følte jeg at jeg mistet den fullstendig.

Jeg kan helt sikkert si at kjæresten min ikke kommer til å få vite dette av noen, da han ikke omgås med de vennene jeg var ute med og fordi jeg og han jeg klinte med var et sted hvor ingen av vennene våre var på det tidspunktet det skjedde. Uansett, skal jeg fortelle om det vil jeg ikke at det skal være fordi jeg frykter at noen andre skal si det.

Skjønner at du ikke har det noe godt nå.

Jeg ville ikke sagt noe. Tror jeg... For som du sier, så blir det dobbelt opp med både weed og klining, noe som kanskje blir for meget for ham.

Skrevet

Et tips til neste gang: Ekstremt dumt å blande weed og alkohol.

Den ultimate mixen, spør du meg ;) Men man bør nok være litt kjent...

Skrevet

Fortell det til typen, og hold deg unna weed heretter!

Skrevet

Den ultimate mixen, spør du meg ;) Men man bør nok være litt kjent...

Kommer jo veldig an på mengde, selvsagt. Men om en har gjort det 1-2 ganger før og drikker masse for deretter å røyke masse, er det ikke rart at ting ikke gikk helt som TS tenkte seg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan til en viss grad skjønne at du ikke har utbrodert om røykingen når typen din er så mye i mot det som du beskriver. Fortid er fortid, han vet at du har prøvd, og mer enn det trenger du ikke å si. Men du VET han har så mye i mot det at det muligens kunne være en dealbreaker for han, også fortsetter du med det? Jeg synes at enten så får du være ærlig om at dette er noe du kommer til å fortsette med en gang i blandt, eller gi opp røykingen helt.

Jeg skjønner ikke at noen kan ha det godt i et forhold som er basert på løgn, enten det er over weed eller utroskap. Du sier selv du tror han vil fordømme det du har gjort, både utroskap og weed, og DERFOR vurderer du å holde det hemmelig. Er du glad i han og respekterer han og hans meninger så forteller du han sannheten om begge delene.

• Liker 2
Skrevet

Fortell ham det før noen av de som så dere forteller det.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan du kan i det heletatt påstå du er glad i han når du gjør slikt mot han!

Anonym poster: 11836b1e440a06c7e940cec35d0ff7a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...