Gjest håpløst? Skrevet 27. februar 2004 #1 Skrevet 27. februar 2004 Hvordan kan jeg få en fyr som helt klart liker meg, men som har forpliktningsangst til å inngå et forhold?
Sandman Skrevet 27. februar 2004 #2 Skrevet 27. februar 2004 Hvordan kan jeg få en fyr som helt klart liker meg' date=' men som har forpliktningsangst til å inngå et forhold?[/quote'] Forpliktningsangst er nok et ikke-begrep hvis han liker deg tilstrekkelig.
grublis Skrevet 27. februar 2004 #4 Skrevet 27. februar 2004 Min erfaring er nok lik Sandman's: Liker han deg godt nok forsvinner angsten. Det er ikke noe du kan gjøre med det. Viser seg derimot at det er jenta som ikke vil binde seg dukker urinstinktet opp: Må ha det, bare må ha det Menn er rare, noen ganger
Gjest Ethereal Skrevet 27. februar 2004 #6 Skrevet 27. februar 2004 Jeg tror Sandman har rett. Jeg leste i ett eller annet blad at det ikke finnes noe slik som generell forpliktelsesangst, faktisk. Men er du den rette, vil han nok innse det. Men ikke prøv å lur ham på noen måte, hvis han innerst inne faktisk ikke VIL ha noen kjæreste, nytter det lite hvor godt han evt. liker deg. Dessverre!
Gjest Kvinnex Skrevet 29. februar 2004 #7 Skrevet 29. februar 2004 Hvor lang tid skal man gi slike som muligens har litt angst for et nytt forhold, kanskje etter å ha blitt skikkelig såret før, da? Er man forelsket, så vil man gjerne prøve skikkelig før man legger folk på is. Noen av dem dobbeltkommunsierer noe voldsomt...."vil, vil ikke"..... :-?
BayliZ Skrevet 3. mars 2004 #8 Skrevet 3. mars 2004 hmmm jeg har forpliktnings angst selv jeg, så det er nok ikke bare mannfolka som har det. Jeg har det så sinnsykt godt alene, men vil jo ha en å være glad i for det. Men det kommer til en periode, også oppdager man at angsten er borte - helt av seg selv :-)
BayliZ Skrevet 4. mars 2004 #10 Skrevet 4. mars 2004 råd? tja...jeg får personlig mer angst hvis han maser på meg, og mindre angst hvis han gir meg tid. Jeg liker heller ikke at han tar ting som en selvfølge når det gjelder meg, liksom sånn at siden vi er sammen så er det jo selvfølge at vi MÅ være sammen hver helg f.eks. vet jo ikke hvordan han din er som person, men du kan jo forsøke de to tingene som gir meg mest angst og ligge litt lavt der og se hva som skjer - kan jo ikke skade ihvertfall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå