Pinnsvinet Skrevet 14. oktober 2012 #1 Del Skrevet 14. oktober 2012 Kjæresten min har snakket litt i det siste om at han har lyst på nettbrett. Men det er neppe noe han blir å ta seg råd til selv. Jeg har ingen peiling på nettbrett. Men fant et på nettet, og lurer på om det er noen som kan mer om det enn jeg kan, og som kan si om dette er en gave han kan få til jul? Er det noe vesentlig som mangler på akkurat dette nettbrettet? Kan ikke gi noe særlig dyrere gave, er bare student selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 14. oktober 2012 #2 Del Skrevet 14. oktober 2012 Bruker generelt å være skeptisk til ting det er vanskelig å grave opp reviews og tester av. Finner en par-tre utenlandske (ikke engelsk) brukerreviews, men føler ikke at det helt er nok data til å gi deg noe fornuftig svar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morteno Skrevet 14. oktober 2012 #3 Del Skrevet 14. oktober 2012 Nettbrettet du lenket har jeg faktisk aldri hørt om, og jeg føler jeg vet det meste om nettbrett og slikt.. Dessuten er ikke akkurat det nettbrettet så kraftig, men det er jo selvfølgelig rimelig. Det nettbrettet vil selvfølgelig fungere til surfing og letter spill, men ikke de største spillene der ute. Dersom han ikke er en som spiller så mye, så kan du jo alltid gå for Samsung Galaxy Tab 7.0 2, som da er 7" men fremdeles utmerket til å surfe med, selv om skjermen er litt mindre. Det er vanskelig å kjøpe gode teknologiske duppeditter med et lavt budsjett, men jo bedre ting som kommer ut, jo lavere priser finner vi på de eldre modellene. Selv har jeg hatt Ipad 2 som jeg solgte relativt fort, sitter igjen med Galaxy Tab 10.1 2 nå og er ganske fornøyd. Men, den er jo også litt dyr. Jeg har for øvrig en Galaxy Tab 10.1 første versjonen som jeg ser etter å selge, så hvis du bor i Oslo området kan du få det et godt kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinnsvinet Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 14. oktober 2012 Takk for svar begge to. Hvor mye koster det nettbrettet Samsung Galaxy Tab 7,0 2,? Han spiller ikke noe særlig. Bare kabal på pc'en. Han har aldri vært typen til å spille hverken playstation eller noe som helst.. Så han trenger nok ikke ett som er veldig godt egnet for spill. Ja dumt med lavt budsjett. Blir det for dyrt, får jeg heller ta det en annen gang. Bor dessverre ikke i Oslo-området.. Bor i Salten, Nordland. Men takk for tilbudet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 21. oktober 2012 #5 Del Skrevet 21. oktober 2012 Ver ikke om den der, men kan sterkt anbefale Nexus 7! Fikk den igår i bursdagsgave og den er fantastisk! Koster i underkant av 2000 kr tor jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinnsvinet Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 22. oktober 2012 Tusen takk for svar, Natalie_M. Skal sjekke ut den du har. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas8 Skrevet 22. oktober 2012 #7 Del Skrevet 22. oktober 2012 Vet ikke stort om den Nexus 7, men jeg vet at Lisa på MobileTechReview lager helt fantastiske og ikke partiske reviews av diverse dippedutter. Her har hun laget en om nettopp den Nexus 7-tavlepcen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinnsvinet Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 22. oktober 2012 Tusen takk for filmen, Andreas8! Skal se den og se om jeg blir klokere. Leste noen tester på nett av Nexus, og det så ut som den har gjort det bra. Men skal se filmen også, så får jeg se om jeg skal kjøpe den, eller utsette den til en annen anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2012 #9 Del Skrevet 11. november 2012 Min galaxy tab 2.0 wifi kostet ca. 1900,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 11. november 2012 #10 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Unnskyld at jeg sier det, men at fyren har ei kjæreste som i det hele tatt vurderer å gi ham en gave oppimot totusenkroners sjiktet, på studentøkonomi, gjør ham til verdens rikeste, så han har allerede den beste gaven av alle. Ellers er nettbrett oppskrytt. Best egnet for folk som må notere mye, som studenter og kontrollører. Det blir en bastard mellom en litt grom mobiltelefon og en liten laptop. Mange vil være bedre tjent med litt ekstra piff i laptopen sin, fremfor å skaffe nettbrett. Innen den samme prisklassen du ser på, kan du finne nettbrett i norske nettbutikker som net-on-net, komplett, ps og de, og i det minste få med garanti og kjøpslovens beskyttelse. Er du heldig har de demovare også. Endret 11. november 2012 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinnsvinet Skrevet 11. november 2012 Forfatter #11 Del Skrevet 11. november 2012 Takk for nyttige svar, Gjest og Kamikatze! Skal undersøke på net-on-net og de andre sidene du foreslår. Om han ikke får nettbrett til jul, så blir det kanskje en annen gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå