Gjest Allergikeren Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Vi har noen gamle skap og lignende som vi ikke har bruk for/plass til lenger. Hvor kan man få sjekket om de er verdt noe som helst, og evt. hvor mye? Jeg mener å huske at Norsk Ukeblad eller Allers eller lignende hadde en spalte hvor man kunne sende inn bilder, men på nett finner jeg hverken hvilket ukeblad det var, eller noen adresse jeg kan sende inn til.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 Bladet Hjemmet har det i hvert fall. Men hvorfor ikke kontakte en lokal brukthandel som selger antikkmøbler? Anonym poster: 865ff15923233b6932e93125d212338a
Gjest Allergikeren Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 Det finnes ikke så mye sånt her i området, tror jeg. Det er én bruktbutikk her, og det er NMS Gjenbruk. Og så vidt jeg har skjønt, baserer den "kjeden" seg mye på frivillig arbeid, ergo tror jeg ikke det er så mange der som aner hvor mye et skap fra 50tallet kan være verdt(for å ta et eksempel). Men Hjemmet ja, da sjekker jeg i bladet neste gang jeg har anledning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå