Gå til innhold

Når skal jeg prøve kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er litt urolig for dette med kjoleprøving!

Skal gifte oss i august 2013.

Jeg skal gå ned ca 25kg, og det jeg lurer på er når jeg skal prøve kjole?

Etter at jeg har gått ned, eller før og gi beskjed om jeg skal ned i vekt?

Veit ikke hvor lang tid de bruker på å lage en kjole....

Noen som har litt erfaring? :-)

Endret av Mnea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette sliter jeg også med. Kjolen må bestilles minst 6 mnd i forveien - med andre ord må jeg ta mål om kort tid. Samtidig håper også jeg på å gå ned 20-25 kg innen bryllupet, men jeg vet jo ikke om jeg klarer det - så jeg tør ikke å beregne med vektnedgangen. Vanskelig det der... Men - jeg har valgt kjole med snøring i ryggen, og bestiller i 2 størrelser mindre enn jeg bruker i dag. I og med at snørekjoler kan gå én str opp og én str ned, har jeg da rom i fall jeg enten ikke går ned så mye som 2 størrelser, eller hvis jeg skulle klare å gå ned så mye som 3 størrelser ;) Jeg kan selvsagt fremdeles bomme, men kjolen kan i såfall tilpasses hos syerske. :)

Anonym poster: 32251de1696f4ce597bb1f97de080251

Skrevet

Syns det er vanskelig liksom.. har fortsatt noen mnd på meg, men er redd alt skal bli feil liksom:p

Skrevet

Ja, det er jo en sjanse å ta. Alternativet er jo å satse på å kjøpe noe om noen har på lager, eller kjøpe brukt på Finn eller lignende. Da kan du jo vente mye lenger før du begynner å prøve kjoler, men tar en større sjanse ifht om du får "kjolen med stor K" liksom. Selv har jeg valgt å ikke ta den sjansen, men der må man jo selv føle seg frem på hva man er mest komfortabel med.

Anonym poster: 32251de1696f4ce597bb1f97de080251

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...