Gjest angiie Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg var veldig plaga med kvalme og oppkast fra uke 8 til 22. Etter uke 22 har jeg vært i mye bedre form og har bare kasta opp en gang i uka ca. I går kveld var det ny runde, og det har bare fortsatt hele dagen idag! Er kjempedårlig nå, og har ikke fått i meg noe mat og drikke, det kommer bare opp igjen.. Er det vanlig at det kommer tilbake så kraftig så plutselig??
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 Det er mange som opplever kvalmt på slutten igjen, siden det da også er press på magesekken pga livmoren. Men det er jo mulig du bare har fått omgangssyke. Anonym poster: a7ee3f53bc9518cd40b0edad24066ba3
Bachata Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 Har hørt at det går litt omgangssyke, så det kan jo være det også? Men jeg har også lest om andre som har fått tilbake kvalmen ihvertfall, i slutten. Selv hadde jeg tre uker uten kvalme, resten av svangerskapet har vært et evig mas av kvalme og problemer med å få i meg nok mat. God bedring uansett.
Gjest angiie Skrevet 14. oktober 2012 #4 Skrevet 14. oktober 2012 Takk for svar! Håper det bare er omgangssyke da, for det her orker jeg ikke i 9 uker til! Føler meg heldigvis litt bedre idag og har ikke kastet opp siden jeg la meg i går.
pusla Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) For meg så kom kvalmen tilbake på slutten. Var vel mellom uke 20 og 30 kanskje, at jeg ikke var så plaga. På slutten var det ille, faktisk. Endret 14. oktober 2012 av pusla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå