Imax Skrevet 27. februar 2004 #1 Skrevet 27. februar 2004 Jeg har explorer 6.0 og har problemer med å få tilgang til å slette cookies. Når jeg går på verktøy-alternativer for internett- så får jeg ikke opp alternativet "slett informasjonskapsler". Betyr det at jeg mangler noe på installasjonen av explorer el.l? Ser på naboen min her på jobb at hun har mulighet til å slette informasjonskapsler. Jeg mangler også fliken "personvern" under alternativer for internett også. HJELP! Har nemlig problemer med å få opp flybestillingsside på go to gate, og naboen får det opp uten problemer. Så jeg tenkte at jeg måtte slette cookies som første mulige løsning.
Imax Skrevet 27. februar 2004 Forfatter #2 Skrevet 27. februar 2004 Oj - fikk tips her på jobben om at cookies går an å slettes manuelt: På c:/ documents & setting - cookies. Lært noe nytt i dag også! MEN: Får fremdeles ikke opp siden med flybestilling på Go To Gate... Forslag?
Mrs. B Skrevet 27. februar 2004 #3 Skrevet 27. februar 2004 Prøvd å starte om maskinen etter at cookies ble slettet og så prøve deg inn på websiden igjen? Kan også være en idé å slette Temporary Internet Files.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå