Gjest Corex Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Har tenkt å gå til innkjøp av en tredemølle som ikke er altfor stor og dyr. Er det noen som har forslag? Trenger ikke masse fancy greier, men en helt enkel som fungerer til løping rett og slett. Og hvordan er det egentlig å ha en plassert i andre etasje i et vanlig hus? Hører når noen dunker litt hardt i gulvet og tenker at det kanskje er best å ha den et annet sted. Håper noen har noen tips og erfaringer å dele :-)
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2012 #2 Skrevet 13. oktober 2012 Pass på at den er stabil! Skranglete tredemøller er ikke gøy. Samme med spinningsykler og elipsemaskiner til hjemmebruk. Jeg synes ofte slik utstyr blir for spinkelt. Du må vel teste før du kjøper? Anonym poster: 2624a6f317ca63b70821c3c90dfd7feb
lille..trille Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 Vi kjøpte på Obs. Billigere enn xxl og de butikkene. Fungerer flott. Man kan ha underlagsmatte under. Da lager det ikke så mye lyd.
Gjest Blue Jeans Skrevet 14. oktober 2012 #4 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg kjøpte en fra en sportsbutikk. Den kostet rundt 7000 kr tror jeg. Liker den veldig godt, lager ikke noen ulyder annet enn det som så klart er naturlig å høre når man tramper om du skjønner. Jeg har den på soverommet mitt, så jeg løper ikke om natten, i og med at det er andre som sover under rommet mitt... Den kan "brettes" opp, men om du ikke har god plass tar den alikevel mye plass. Og den er jo virkelig ikke pen å se på! Den funker bra. Er et pr programmer på den fra før, men jeg liker å "ta det som det kommer" å bestemme selv. Jeg er i allefall veldig fornøyd med den. Nå skal det også sies at det er den første tredemøllen jeg har prøvd, men har ikke noe negativt å si, bortsett fra det at den tar en del plass, selvom man setter den opp (som er veldig enkelt) Men det er jo ikke noen pyntegjenstand så har jo ikke så mye og si. Et annet pluss er at den er veldig lett å flytte på.
Isd Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg har tredemølle fra Sportsmaster. Tror det er den billigste og enkleste av de motordrevne møllene de har. Heter T4 og kostet 6000kr. Har hatt den i et par år nå, og den fungerer veldig bra til mitt og samboers bruk Den kan felles opp, i tillegg til at den har hjul og kan flyttes på uten store problemer, men litt plass tar den jo likevel. Vi har treningsrommet vårt i 2. etasje, og selv med matte under mølla høres det veldig godt når noen løper på den. Hadde vi hatt passende rom til trening i 1. etasje hadde vi heller valgt å ha den der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå