Kløftfrid Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Sidan det var så ekstremt styrete å lage til sine eigne ringetonar og eg er dritlei av standard ringetonane, så kjøpte eg ein frå itunes. MEN korleis i pokker skal eg få tilgang til den? No ligg den under "kjøpt" og musikk....
lillemeg90 Skrevet 13. oktober 2012 #2 Skrevet 13. oktober 2012 Kan du ikke legge innmusikk å velge å ha det som ringetone?
lillemeg90 Skrevet 13. oktober 2012 #4 Skrevet 13. oktober 2012 Har ikke iphone da, men fungerer på min htc iallefall:) hvis ikke kan jeg dessverre ikke hjelpe deg:/
Kløftfrid Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2012 Har ikke iphone da, men fungerer på min htc iallefall:) hvis ikke kan jeg dessverre ikke hjelpe deg:/ Apple skal jo gjere alt så vanskeleg....
lillemeg90 Skrevet 13. oktober 2012 #6 Skrevet 13. oktober 2012 Men det går vel å legge inn musikk via itunes? Eller? Og så se om du kan få opp noen alternativer?
Yme Skrevet 16. oktober 2012 #7 Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Apple skal jo gjere alt så vanskeleg.... Jeg skjønner ikke hvorfor de skal være så sære... På alle andre telefoner kan man automatisk velge hvilken som helst mp3 fil, og bruke den som ringetone. Se om du får noe svar på problemet ditt her: https://discussions....tart=0&tstart=0 Det virker som at du må skaffe deg et ekstra program som konverterer lydfila du kjøpte, så den blir ringetone. De kunne liksom ikke bare gjøre det da de la ut fila for salg Ser ut som det koster penger også, men det burde jo finnes gratisprogrammer om du søker på google. Endret 16. oktober 2012 av Yme
Gjest Uanonymbruker Skrevet 16. oktober 2012 #8 Skrevet 16. oktober 2012 Ligger den inne på "toner" og har du prøvd å synce telefonen?
Gjest finurlig Skrevet 16. oktober 2012 #9 Skrevet 16. oktober 2012 Hadde iPhone 4 før, lastet ned ringetoner fra audiko.net. da havnet de alltid i "ringetoner"-mappen på iTunes når jeg åpnet dem, og la de over på mobilen derfra. Håper dette hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå